אלבום חדש שלא תשיגו בחנויות..

אלבום חדש שלא תשיגו בחנויות..

זה האלבום הראשון שלי אז תיהיו עדינים עם הביקורות פה , לאלבום קוראים "להציל את חיפה" אני מזמין אותכם להכנס למייספייס שלי ולבדוק כמה מהטראקים של האלבום , אני לא יודע אם אלו הלהיטים כי כל אחד נדלק על שירים אחרים באלבום הזה אבל תבדקו.. תנו צ'אנס ואם בא לכם גם תוכלו להזמין אותו ישירות ממני ב20 שקל.. (האלבום מופק בצורה איכותית בדיוק כמו הדיסקים שיושבים בכל החנויות ואפילו עם מדבקה מתנה :) אני לא נכנס לפה הרבה אז אם יש איזה משהו שמאוד רציתם להגיד ולא יכולתם להתאפק שלחו לי מייל ל: [email protected] ** במיוחד אם אתם כתבים , שדרי רדיו או אנשים אחרים במקומות הנכונים (יש מצב שתקבלו איזה פרומו). נ.ב מי שלא יכול להרשות לעצמו 20 שקל יכול לנסות להוריד בסולסיק (ראיתי שזה רץ שמה כבר).
 
לכל אלה ששולחים פה הודעה בפרטי

בבקשה תשלחו למייל כי אני לא פה הרבה.. באמת במקרה בדקתי אבל אם אתם רוצים שזה יגיע אליי מהר אז הכי טוב במייל ששמתי למעלה
 

hcsneB

New member
לא יודע מה גרם לי להכנס,

אבל החלטתי לתת לך צ'אנס... והתאכזבתי ההפקות שמנות ופומפזיות, הכתיבה אינפנטילית ("היי ילדה מה את עושה לבד איך נוצר מצב כזה שאת עושה ביד?" הוא הדוגמא הראשונה שקופצת לי לראש), ובאופן כללי הסגנון מאוס ובנאלי... אבל שיהיה בהצלחה, אני בטוח שתוכל להופיע בהרבה תיכונים
 
כמו שאמרתי , זה לא ממש אינדיקציה..

את השיר שאתה מדבר עליו כתבתי בערך לפני 4 שנים , על האלבום יש חומרים של הרבה שנים ואם יתנו לי להופיע בתיכונים אז יש מצב שניפגש שתעלה כיתה בשנה הבאה.. (כתוב פה שאתה בן 15)
 

hcsneB

New member
אם אתה שלם עם החומרים הישנים האלה,

אז מה שכתבתי תקף... אם לא, למה הקלטת והכנסת אותם לאלבום? ואני בן 16, לא שזה רלוונטי
 

ק ר ח

New member
רלוונטי מאד,גם כשאני הייתי בן 16

חשבתי שזה לא רלוונטי,אבל עצה שלי,שמור ת'הודעה הזו במועדפים או משהו,חכה חמש שנים,תחזור,תגיד אם זה רלוונטי או לא רק אז...
 

hcsneB

New member
אוהב חצוצרות?

"איך לפעמים אני משתרבבת שולחת משושים עושה טובות עם כל החצוצרה בחוץ"
 
למעלה