אלבום חדש שלא תשיגו בחנויות..

צריך להוציא איזה חוק נגד הייטרז :)

שחייל חוזר חרמן הביתה אחרי סגירה כבדה של 20 יום בערך זה הטקסט שיוצא לו.. סקס סקס סקס למרות שזה האגו היחיד באלבום ואתה בוחר להתרכז דווקא בו.. קצת חבל לא ?! (שים לב לביט של השיר הזה , הוא בנזונה והוא מקפיץ בהופעות) בכל מקרה אם הנושא הזה כבר עלה אני באמת ממליץ לך לשמוע את האלבום כי הוא מלא טקסטים מעניינים גם על נושאים אחרים.. האלבום נוגע בהמון סגנונות שונים כמו... פאנק , קלאב היפהופ , דראם אנד בייס (ככה בקטנה) , אנדרגראונד ובעיקר היפהופ על מקצבים אלקטרוניים (שזה מה שאני עושה יותר לאחרונה). לתת צ'אנס זה הרבה יותר מלחפש את הנקודות תורפה ולחסל כל ראפר שאתה מרגיש מאויים מהנוכחות שלו וצריך להקשיב לכל האלבום לא לשיר אחד אם כבר החלטתה לתת ביקורת (לא שביקשתי ביקורת של ילד בן 16).
 

hcsneB

New member
הקשבתי לארבעת השירים במייספייס

כמו שכתבתי בהודעה הראשונה, זאת פשוט הייתה הדוגמא הראשונה שעלתה לי באותו רגע... אבל היי, מה אתה צריך ביקורת של ילד בן 16
 

Funky Giraffe

New member
חבל

"למרות שזה האגו היחיד באלבום ואתה בוחר להתרכז דווקא בו" אם האגו הזה לא היה קיים לא היה לו משהו להאחז בו שיוציא אותך באור שלילי, אז כל הראפים האלה שבוכים אחר כך שנתפסים דווקא לאגו היחידי צריכים להמנע מכתיבת אותו אגו כדי למנוע את הביקורת השלילית להבא, יש? דר"א, כי שמתי לב שזה מפריע לך: בזה הרגע קיבלת ביקורת של ילד בן 15. מבאס, הא?
 
וויט' אול דו ריספקט, אחינו הגיבור

הילד בן 16 הזה אוכל בעיניים עצומות הרבה בני 18-25 (מה שתרצה) אחרים מבחינת המון דברים במוזיקה. אז הוא לא אהב, נו? הלאה. אני כבר אמרתי לך את מה שהיה לי עוד במייספייס לפני כמה ימים... בהצלחה ;)
 

kapoya

New member
"וויט' אול דו ריספקט"?

צריך להוציא חוק נגד וורודות, ויפה שעה אחת קודם.
 
סתם ככה לידע כללי ...

הטראק שאתה מדבר עליו היה על האוסף סחוטרי של אלארם ואורי שוחט בין הרבה גדולים וטובים (וזה היה עוד לפני הבר-מצווה שלך ) מילא להתווכח איתי אבל להתווכח איתם?! (הם היו בעיניינים עוד לפני הבר-מצווה שלי :)
 

Poetic Death

New member
די להתנשא. גיל לא אומר כלום.

תתבגר, דחוף. העיקר אם הוא היה אומר משהו טוב לא היה אכפת לך מהגיל שלו.
 
הקשבתי. נחמד לא חידשת לי כלום

הכול נשמע בנאלי הכתיבה מאוד פשוטה אני חושב שאתה צריך לשבת יותר על הטקסטים מאשר לרוץ מהר ולהקליט בהצלחה חבר
 

kapoya

New member
סיכום לשרשור, ורשמים שלי

תשקיע על הכתיבת מילים. תשקיע על הביטים. או שלחלופין תפרוש בשיא והכי הכי חשוב: תלמד לקבל ביקורת!
 
למעלה