אלבום השבוע
שבוע 50

פוֹלי

New member
אלבום השבוע
שבוע 50


מי היה מאמין
אז מה רץ לכם במערכת השבוע
מה שמעתם בדרכים
פלייליסט
 

Godot

New member
Of Montreal - Satanic Panic in the

Attic Architecutre in Helsinki - Fingers Crossed
 

cast away

New member
PJ Harvey - Dry

יפהפה, ואי אפשר שלא להזכיר את יכולות הכתיבה המופלאות שלה - האינטרפרטציות, החיבורים והשאילות השונות מרימים את הדיסק לגבהים. ו"רגע" מוזיקלי: הייתי השבוע בסרט "קרוב יותר" (דרך אגב, סרט מומלץ ביותר, ואפילו ג'וליה רוברטס חביבה במיוחד. ללא ספק, הדבר הטוב ביותר שהיא עשתה מאז אריו ברוקוביץ'), ובערך באמצע הסרט אני מתחיל לזהות שיר מוכר שמתנגן בשקט, ואחרי כמה שניות של הטיית אוזניים נמרצת אני קולט שמה שמתנגן זה How Soon is Now. למעשה, זו הייתה הבחירה הטובה ביותר לסצינה האמורה. הסרט גם נסגר ונפתח עם שיר של דמיאן רייס. לדעתי, היה אפשר למצוא שיר אחר - יותר מעניין ופחות שמאלצי, אבל עדיין השיר היה בסדר, אך לא מעבר לכך. מעניין אם זה חותם את 15 דקות התהילה שרייס קיבל. ומזל טוב למדור -
 

retard boi

New member
dry הוא באמת האלבום הכי טוב שלה

שלי יהיה kristin hersh - sky motel זה די מוזר שרוב האנשים בכלל לא שמעו עליה שלא נדבר על להקשיב לאלבום
 

flowr..

New member
הכי איכזב אותי, דווקא.

אם כי 'Stories from the City, Stories drom the Sea' מעולה. יש שם את ביג אקזיט. שזה כבר טוב. . קירסטין הרש דווקא יצא לי לשמוע קצת. ואהבתי. עושה רושם מעולה.
 

Fish in the sea

New member
לרייס יש גם שיר ב'פרנקי היקר'

סרט שאני אישית חיבבתי מאוד. מבטא סקוטי זה טוב. אלבום השבוע שלי: Doves - Some Cities טרם הגעתי לעשר האזנות, אבל לא נראה לי שזאת תהיה התאבדות לומר שיש מצב שזהו אלבומם הטוב ביותר. אלבום תחילת השבוע: Bloc Party - Silent Alarm הם טובים, אבל ההייפ לטעמי מוגזם. שיר תחילת הסופ"ש: The Libertines - Boys in the Band (evening session מתוך אוסף משובח שהכין לי אליל היבנה מטאדון פריטי. תודה בן אדם, זה בדיוק החומרים שהייתי צריך. שיחקת אותה בענק. פורים שמח
אצלינו בקיבוץ מתחילים לחגוג רק היום
פיש.
 

ArsaWhat

New member
Porcupine Tree - Deadwing

האלבום החדש שכבר בציפור הכחולה, חביב מאוד, למרות שהייתי מעדיף אותו עם קצת פחות דיסטורשנים ויותר רוח האלבומים הישנים.
 

hospital_food

New member
החדש של פורקויפיין

כל כך סתמי,חסר רגש וממוחזר. עושה רושם שהשהות של ווילסון במחיצתו של אביב גפן השפיע עליו.. ואפרופו, מישהו ידוע מה קורה עם מנהל מוסיקה אלטרנטיבית לשעבר?:)
 

פּורקי

New member
אני? אני ירדתי.. ../images/Emo160.gif

אני בשמיעות הראשונות של האלבום החדש שדלף לו לאינטרנט.. סתמי הוא לא, כי הלהקה הזאת לא עושה דברים סתמיים. ממוחזר, קצת. כי אולי קצת נגמר לו, לסטיב.. ובא לו לעשות קצת מטאל. חסר רגש? לא נראה לי שצריך להגזים. יש המון רגש בשירים שלהם, ולא משנה כמה הפקה תלביש עליהם, ופה, וואלה יש וואחד הפקה, לא חסכו בהוצאות. העניין עם אביב הוא אפשרי. חברים טובים, שני אלה, וקצת נכנס לו לראש הפופ האביבי. כך או כך, אני שבוע הבא רואה אותם פה בלונדון.
 

hospital_food

New member
היי

אני יודע שירדת, טוב לדעת שאתה עדיין קורא את הפורום. אולי הגזמתי טיפה, אחרי הכל אני נוטה להגזמות,אז אולי הוא לא "כל כך" סתמי, אבל הוא כן סתמי, והוא כן חסר רגש,לפחות מבחינתי, בעיקר בגלל היותו ממחוזר(עד כדי שיעמום). ורק לציין מאוד לטובה את Lazarus, שיר יפהפה. ותהנה ותבלה בלונדון ובכלל....
 

פּורקי

New member
תודה רבה

השאלה שלי היא, ממוחזר יחסית למה? כי הם לא עשו שום דבר שדומה לזה בעבר. הם התחילו בכיוון המטאליסטי קצת באלבום הקודם, ואחרי זה בבי-סייד'ס Futile ו Orchidia. אז למחזר משהו שלהם הם לא כל כך יכולים, לפחות לא בכיוון המטאל החדש הזה. אני מסכים שחלק מהשירים נשמעים קצת כמו בלקפילד וקצת כמו הרבה שירים אחרים של ווילסון אבל זה עדיין מרענן וחדש.
 

GuyNemesh

New member
בעיקר בל וסבסטיאן

עם תשומת דגש על "fold your hands child..." וגם the new pornographers - electric version אגב, גיליתי אותם רק לאחרונה, מה עוד טוב שלהם?
 

Godot

New member
Mass Romantic, וחוץ מזה אין.

אבל הוא טוב בהרבה לדעתי. חוץ מזה יש גם את אלבום הסולו של AC Newman.
 
למעלה