אלאניס פגשה את הדלאי לאמה . . .
אתמול 24 באפריל בזמן ביקור שלו ב-ottawa. אני מעתיקה דברים שכתב מישהו שהיה שם, המילים אומרות כבר הכל (תקראו את הקטע על ריאן). אני גם אנסה לצרף תמונה . . . Hello all I was just curious as to know if anyone has a recording of the show. I was there and it was amazing. Alanis did 3 songs instead of only 2. Started with Utopia, Everything and then of course Thank U. She was brillant. Also, after she introduced Dalai, Ryan, Her, David Levita and Jason Orm all sat on the side lines to watch the show, Ryan and Alanis couldn't keep there hands off eachother. and they brought out there dog too. it was great. I really hope someone has this concert, if not I will call the t station, becausse it was being filmed, so i might be able to get a copy, but that is some time away. I am also getting some photos, from a guy that was sitting beside me with a digital camera. CAN'T WAIT.
אתמול 24 באפריל בזמן ביקור שלו ב-ottawa. אני מעתיקה דברים שכתב מישהו שהיה שם, המילים אומרות כבר הכל (תקראו את הקטע על ריאן). אני גם אנסה לצרף תמונה . . . Hello all I was just curious as to know if anyone has a recording of the show. I was there and it was amazing. Alanis did 3 songs instead of only 2. Started with Utopia, Everything and then of course Thank U. She was brillant. Also, after she introduced Dalai, Ryan, Her, David Levita and Jason Orm all sat on the side lines to watch the show, Ryan and Alanis couldn't keep there hands off eachother. and they brought out there dog too. it was great. I really hope someone has this concert, if not I will call the t station, becausse it was being filmed, so i might be able to get a copy, but that is some time away. I am also getting some photos, from a guy that was sitting beside me with a digital camera. CAN'T WAIT.