אכן. ואין דיון חשוב מנושאי הבטיחות.

avihersh

New member
אכן. ואין דיון חשוב מנושאי הבטיחות.

לגבי האבחנות שלך בקטעים השונים של כביש 2 ו 4 - אני מסכים. למרות, שטכנית, ניתן להימנע מרכיבה מכביש 4 ו 2 בדרך לצפון (לדוגמא: ניתן להגיע מהרצליה לרשפון, משם לבני ציון, בואכה תל-מונד והלאה לפרדס חנה דרך "ציר המושבים"). אבל בכל מקרה, מאחר והסכנה אורבת בכל כביש, עדיף לטעמי, כגישה של ניהול סיכונים, להימנע, עד כמה שניתן מכבישים מהירים.
 

eran165

New member
אין ספק שיש צורך

לבצע הערכת סיכונים ישנו אפילו פילוח של כבישי הארץ לפי רמות סיכון לרוכבי אופניים ואף המלצות של חברי הפורומים השונים.אך בכל זאת חסר לי בעין תמרורי אזהרה שמפוזרים בכבישי הארץ זהירות רוכבי אופניים בשול הדרך וכדומה. והחשוב מכל לעלות לסדר היום הלאומי את חשיבות שיפור התשתיות לעידוד בביטחה לרוכבי האופניים,כך שיותר ויותר אזרחים יעברו לאופניים זה ירוק יותר בריא יותר וזול יותר.
 
למעלה