אכל, מגיע לילדים ?

Mesarim

Member
אכל, מגיע לילדים ?

מי לא רוצה שילדיו יאכלו אוכל רק אוכל, חא ממתקים, ולא מעדני חלב, אכל בסיסי מדינת ישראל, שכבשה את הגדה בשנת 1967 אחראית על האוכלוסיה האזרחית שם, וזאת במסגרת הממשל הצבאי. כל חקלאי, שאין ביכולתו לקטוף את פרי עמלו, הופך להיות אדם רעב, ואיתו כל משפחתו. האם על מדינת ישראל להסכים כי חבורת מתנחלים מטורפים ימנעו מחקלאי פלשתינאי, שגילו לעיתים 70 או 80, למסוק את מטע הזיתים שלו ? האם עדיף פלשתינאי רעב, המקבל כסף מהחמאס ? מסתבר כי יש החושבים שמדינת ישראל חייבת לאפשר לפלשתינאים למסוק את מטעי הזיתים שלהם, על אף ההפרעות הרבות של מספר מתנחלים חולי רוח, ואם ע"י גדר ההפרדה. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2998122,00.html "בייניש: מניעת מסיק זיתים מפלסטינים - טרגדיה השופטת אמרה בדיון בבג"ץ בעתירה שהגישה האגודה לזכויות האזרח בשם הפלסטינים כי "יש למנוע ממתנחלים המנסים להפריע למסיק מלבצע את כוונתם ואין מחלוקת על כך שעל צה"ל להקצות כוחות לשם כך""
 

סוהי

New member
בסדר,שיאכלו זיתים....

העיקר שיפסיקו את מעשי הטרור וירי הקסאמים מתוך אותם מטעים,ויפסיקו להאכיל את הילדים שלהם בשינאת ישראל במקום בחומוס ופיתות.
 

שקדי

New member
קשקוש מקושקש

אין שום קשר בין מניעת מסיק הזיתים ומעשי הטרור
 
ניקית את אוזניך לאחרונה????

אתה שומע את הדציבלים שיוצאים מפיך??? מה, הגיעו ימות המשיח???? סמולן טוען בנחישות ש-"אין שום קשר בין מניעת מסיק הזיתים ומעשי הטרור"..... מאד מעניין, סמולנינו מתחילים לשכתב אפילו את הדוגמות של עצמם.....!! האם זה בשוונג השיכתוב הכללי? או שזה תאונה מבצעית????......
 
ועדיין

מצב טוב יותר מאשר תחת רודנות הרשות. 50% אבטלה בעזה.אז מה כדאי ? שלטון ישראלי או ערבי ?
 
למעלה