אכיפה מוגברת בתוך הערים

מצב
הנושא נעול.

icaesar

New member
אכיפה מוגברת בתוך הערים ../images/Emo91.gif

אכיפה מוגברת בתוך הערים

שלום, אני מעוניין להציג בפניכם את החידוד שלי לעובדה כי נהיגה מעל המהירות המותרת היא גורם יחסית שולי לקטל בדרכים. אז דבר ראשון אני חייב להדגיש שאל לאף אחד לראות במשפט הראשון כעידוד ליסוע מהר - זה עדין מסוכן ואסור ויש לכבד את החוק. מה גם שלנסיעה במהירות מצטרף בהרבה מהמקרים אלמנט ההשתוללות לשם השתוללות. למרות זאת המרחב היחסי שקיים בכבישים בין עירוניים ואוטוסטרדות לעומת הדרכים העירוניות הוא זה שבעצם מקטין את היחס בין עבירות התנועה לנזקים שהם גורמות. על אף הנאמר (עב"ס עובדות לא?), משום מה, ריכוז מאמץ האכיפה עדין נמצא בדרכים הפחות בעיתיות. לדעתי אם תפקחו עיניים תשימו לב שמה שקורה בתוך הערים מבחינת עבירות תנועה הוא גרוע פי אלף מידות ממה שקורה מחוץ להן ואני אפרט (שימו לב מדובר בדברים שרואים בתוך הערים שלנו, ברחובות הצרים ובמרכזי אולוסיה ולא בכבישים בין עירוניים): כמובן שאין אני מכליל !!! 1) נהגי אוטובוסים או כפי שנהג מונית אחד אמר לי "בעלי הבית" - עושים מה שהם רוצים על הכביש. נסיעה במהירות, חיתוך נתיבים, חסימת כבישים בעיקר בעצירה בתחנות (מעטים הנהגים שמתקרבים למדרכה, גם במקומות בהן אין מכוניות חונות בצהוב/אדום). ואל נא תשכחו את הסוגיה הלא כ"כ נעימה שבגלל אותן חברות אוטובוסים מונופוליסטיות כל נושא הרכבת הקלה או בוא נגזים ונגיד רכבת תחתית עומד במקום מאז שעלה כרעיון. 2) נהגי מוניות רגילות - נהיגה פרועה תוך זלזול בחוקי התנועה וכללי בטיחות אלמנטריים. בהמיות לשמה מבחינת התנהגות. כל זה בדר"כ קורה כשאין נוסעים ברכב. האמת שכלפי נהגי המוניות יש לי הכי פחות טענות. 3) נהגי מוניות שירות - כמו אוטובוסים רק קטנים יותר. 4) טוסטוסים - זיגזוג בין מכוניות (מראה = המלצה), עקיפות מימין (בעיקר בפניות ימינה), והכי חמור: נסיעה על מדרכות. ואני לא מדבר מהכביש דרך המדרכה אל מתחת לבית אלא נסעיה על מדרכה בדר"כ לשם עקיפת פקק או קיצורי דרך. 5) לכל אלה נוספים, איך לא, הנהגים הישראלים הטיפוסיים בין אם נהגי משאיות קטנות או גדולות שחונים איפה שעולה על רוחם, או כל אותם נהגים שחייבים לצאת מכל רמזור כאילו הם בתחילתו של מירוץ וכל זה על מנת להשוויץ ברעש של האגזוז לחץ שהם הרכיבו על ההונדה או המיצובישי, או כל אותם נהגים שעל כל עיקוב של חצי שנייה בתנועה צופרים בקול תרועה או כל אותם טמבלים שעושים את כל השטויות שנאמרו לעיל ובו בזמן מדברים בפלאפון (בלי דיבורית)...אני יכל להמשיך עוד הרבה אבל אני בטוח שהבנתם את הרמז. ואיפה האכיפה ברגעים האלו?....... בכביש החוף. כמה הולכי רגל נהרגים לנו (אפילו על מעברי חציה) ?!!!! והאכיפה איפה?!!! (שימו לב שבתוכנית של חיים הכט בערוץ 2 רוב התשדירים מחו"ל התמקדו בתאונות שהתרחשו בתוך ריכוזי אוכלוסיה ושם זה עוד היה מחוסר ריכוז ושאננות על הכביש אז תארו לכם את פוטנציאל הסכנה לאור כל מה שנאמר כאן). ולמשטרה אני אומר: קומו, צאו מהניידות לסיורים רגליים בתוך הערים, בתוך השכונות, תציבו מארבים בצמתים קטנים ותראו איך האימפוטנציה שלכם בתוך רשות אכיפה תעלם.
 

ליילנד

New member
מוניות

אכיפה מוגברת בתוך הערים

שלום, אני מעוניין להציג בפניכם את החידוד שלי לעובדה כי נהיגה מעל המהירות המותרת היא גורם יחסית שולי לקטל בדרכים. אז דבר ראשון אני חייב להדגיש שאל לאף אחד לראות במשפט הראשון כעידוד ליסוע מהר - זה עדין מסוכן ואסור ויש לכבד את החוק. מה גם שלנסיעה במהירות מצטרף בהרבה מהמקרים אלמנט ההשתוללות לשם השתוללות. למרות זאת המרחב היחסי שקיים בכבישים בין עירוניים ואוטוסטרדות לעומת הדרכים העירוניות הוא זה שבעצם מקטין את היחס בין עבירות התנועה לנזקים שהם גורמות. על אף הנאמר (עב"ס עובדות לא?), משום מה, ריכוז מאמץ האכיפה עדין נמצא בדרכים הפחות בעיתיות. לדעתי אם תפקחו עיניים תשימו לב שמה שקורה בתוך הערים מבחינת עבירות תנועה הוא גרוע פי אלף מידות ממה שקורה מחוץ להן ואני אפרט (שימו לב מדובר בדברים שרואים בתוך הערים שלנו, ברחובות הצרים ובמרכזי אולוסיה ולא בכבישים בין עירוניים): כמובן שאין אני מכליל !!! 1) נהגי אוטובוסים או כפי שנהג מונית אחד אמר לי "בעלי הבית" - עושים מה שהם רוצים על הכביש. נסיעה במהירות, חיתוך נתיבים, חסימת כבישים בעיקר בעצירה בתחנות (מעטים הנהגים שמתקרבים למדרכה, גם במקומות בהן אין מכוניות חונות בצהוב/אדום). ואל נא תשכחו את הסוגיה הלא כ"כ נעימה שבגלל אותן חברות אוטובוסים מונופוליסטיות כל נושא הרכבת הקלה או בוא נגזים ונגיד רכבת תחתית עומד במקום מאז שעלה כרעיון. 2) נהגי מוניות רגילות - נהיגה פרועה תוך זלזול בחוקי התנועה וכללי בטיחות אלמנטריים. בהמיות לשמה מבחינת התנהגות. כל זה בדר"כ קורה כשאין נוסעים ברכב. האמת שכלפי נהגי המוניות יש לי הכי פחות טענות. 3) נהגי מוניות שירות - כמו אוטובוסים רק קטנים יותר. 4) טוסטוסים - זיגזוג בין מכוניות (מראה = המלצה), עקיפות מימין (בעיקר בפניות ימינה), והכי חמור: נסיעה על מדרכות. ואני לא מדבר מהכביש דרך המדרכה אל מתחת לבית אלא נסעיה על מדרכה בדר"כ לשם עקיפת פקק או קיצורי דרך. 5) לכל אלה נוספים, איך לא, הנהגים הישראלים הטיפוסיים בין אם נהגי משאיות קטנות או גדולות שחונים איפה שעולה על רוחם, או כל אותם נהגים שחייבים לצאת מכל רמזור כאילו הם בתחילתו של מירוץ וכל זה על מנת להשוויץ ברעש של האגזוז לחץ שהם הרכיבו על ההונדה או המיצובישי, או כל אותם נהגים שעל כל עיקוב של חצי שנייה בתנועה צופרים בקול תרועה או כל אותם טמבלים שעושים את כל השטויות שנאמרו לעיל ובו בזמן מדברים בפלאפון (בלי דיבורית)...אני יכל להמשיך עוד הרבה אבל אני בטוח שהבנתם את הרמז. ואיפה האכיפה ברגעים האלו?....... בכביש החוף. כמה הולכי רגל נהרגים לנו (אפילו על מעברי חציה) ?!!!! והאכיפה איפה?!!! (שימו לב שבתוכנית של חיים הכט בערוץ 2 רוב התשדירים מחו"ל התמקדו בתאונות שהתרחשו בתוך ריכוזי אוכלוסיה ושם זה עוד היה מחוסר ריכוז ושאננות על הכביש אז תארו לכם את פוטנציאל הסכנה לאור כל מה שנאמר כאן). ולמשטרה אני אומר: קומו, צאו מהניידות לסיורים רגליים בתוך הערים, בתוך השכונות, תציבו מארבים בצמתים קטנים ותראו איך האימפוטנציה שלכם בתוך רשות אכיפה תעלם.
מוניות
מעניין שנהגי המוניות קוראים לנהגי האוטובוסים "בעלי הבית", נכון שלפעמים הם מנצלים, את היותם רכב גדול ודומיננטי על הכביש אבל מה עם נהגי המוניות, חונים בתחנות אוטובוס מרעילים לנו האנשים בתחנות את הנשמה עם הדיזל שלהם וכשהאוטובוס מגיע אנחנו הנוסעים צריכים לרדת לאמצע הכביש, כי המוניות חונות בתחנה שלו (דוגמא - גן העיר בתחנה של 56 שהיא מול היציאה של גן העיר וזה נוח להם כך). אז בבקשה שיבואו לאכף את החוק אם זאת המשטרה ועם פקחי העירייה.
 

ארזS

New member
את פשוט לא יודעת עד כמה שאת צודקת !

מוניות
מעניין שנהגי המוניות קוראים לנהגי האוטובוסים "בעלי הבית", נכון שלפעמים הם מנצלים, את היותם רכב גדול ודומיננטי על הכביש אבל מה עם נהגי המוניות, חונים בתחנות אוטובוס מרעילים לנו האנשים בתחנות את הנשמה עם הדיזל שלהם וכשהאוטובוס מגיע אנחנו הנוסעים צריכים לרדת לאמצע הכביש, כי המוניות חונות בתחנה שלו (דוגמא - גן העיר בתחנה של 56 שהיא מול היציאה של גן העיר וזה נוח להם כך). אז בבקשה שיבואו לאכף את החוק אם זאת המשטרה ועם פקחי העירייה.
את פשוט לא יודעת עד כמה שאת צודקת !
והדוגמה הזאת שהבאת ממש זועקת לשמיים. לפני כמה חודשים פרסמתי כאן כמה תמונות שצילמתי בדיוק במקום שהזכרת. ליתר דיוק בתחנה ממול שסובלת מאותה המכה. גם המפרקית הזאת נאלצה לעצור באמצע הכביש בגלל מונית שעמדה וחסמה את התחנה. בתמונה לא רואים את המונית אבל היא היתה שם. אני זוכר את זה כאילו שזה היה עכשיו. ונהג המונית החוצפן הוסיף חטא על פשע כשראה שנוסעים עולים לאוטובוס ויורדים ממנו והוא התחיל לנסוע והשאיר רווח גדול של נתיב אחד שבנס לא נכנס שם איזה רכב אחר. ודווקא היה שם פקח של העיריה. אבל הוא העיר לנהגי הרכב הפרטי ולא למוניות.
 

ליילנד

New member
נכון

את פשוט לא יודעת עד כמה שאת צודקת !
והדוגמה הזאת שהבאת ממש זועקת לשמיים. לפני כמה חודשים פרסמתי כאן כמה תמונות שצילמתי בדיוק במקום שהזכרת. ליתר דיוק בתחנה ממול שסובלת מאותה המכה. גם המפרקית הזאת נאלצה לעצור באמצע הכביש בגלל מונית שעמדה וחסמה את התחנה. בתמונה לא רואים את המונית אבל היא היתה שם. אני זוכר את זה כאילו שזה היה עכשיו. ונהג המונית החוצפן הוסיף חטא על פשע כשראה שנוסעים עולים לאוטובוס ויורדים ממנו והוא התחיל לנסוע והשאיר רווח גדול של נתיב אחד שבנס לא נכנס שם איזה רכב אחר. ודווקא היה שם פקח של העיריה. אבל הוא העיר לנהגי הרכב הפרטי ולא למוניות.
נכון
גם לי קרה שהיה פקח, הסבתי את תשומת ליבו והוא התחמק, זה מאוד מאוד לא נראה טוב
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה