אך ..אם רק היית יודע

סנוויט

New member
אך ..אם רק היית יודע

ישבתי ליד היום במשרד. הרגל שלך צמודה לרגל שלי. העט נפלה לי מתחת לשולחן (בטעות?) התקופפתי להרים את העט כשהיד שלי בין הרגליים שלך. משתדלת שלא לגעת, אבל כ"כ כ"כ רוצה. אתה שואל אותי לגבי משהו שכתוב על הדף שהבאת איתך. ושנינו ממש לא בעניין של מה כתוב שם. אתה משחק אותה "מאצ'ו" לא מגיב... אבל מתקרב קצת יותר כדי "לראות מה כתוב בדף..." עלק. וכל המשרד מסביב, אף אחד אפילו לא מדמיין מה קורה בראש שלי/בראש שלך. כ"כ רוצה שתעשה את הצעד... אבל כ"כ מפחדת. ואתה.. אתה כזה שפן.. מת מפחד. ורק בלילה בחושך, מדמיינת איך .... מענין אם גם אתה חושב עלי? מה אתה חושב עלי? ושוב מחר בוקר... מחכה לרגע בו ניפגש. מתאפרת רק בשבילך, מתלבשת בישבילך. מחכה למבט, לרמז... ואתה, מה אתה חושב?
 

Sexy Smile

New member
קשה לדעת מה הוא חושב, אבל

לפי מה שאת מספרת, אין לי ספק שהיושבים לידכם כבר יודעים/חושבים שהם יודעים. תיזהרי לך...
 
יש לי כמה עצות

1. מחר תשאירי את המחשב במשרד פתוח על הפורום כך שיראה . אולי יקבל עידוד רק מהשם של הפורום ומאיתנו.... 2. אם שניכם נשואים, עכשיו הזמן לעשות היטב חושבים כי מהרגע שתפסיקו לפחד אין דרך חזרה. 3. תחיייייייייייייי החיים קצרים!!! תיזמי את אל תחכי !!! 4. אם את צריכה עצות איך להרוג אותו מחרמנות...תעברי לפורום אחר פה קצת חלש !! 5.תהני והלוואי והדמיונות יהפכו למציאות .
 
אותה התלבטות רק מהצד השני

לילה טוב, ביישן שכמותי, נשוי שכמותי, נרגש שכמותי, מרוגש שכמותי, חזרתי לשנות העשרים המוקדמות שלי...עם חברה לעבודה שהורסת אותי...שהזכירה לי שאני עדיין 'שווה'...ואני לא מעז... ולא יודע מה..איך..למה..אם...עד כמה...
(הכינוי שלי מייצג את מצבי כעת)
 
תארגנו

נסיעה משותפת מטעם העבודה. רק את והוא. נותנת לך שבוע ויומיים..
 

DON קישוט

New member
בטוח שגם הוא חושב

איך הוא יכול לזכות במעט מתשומת הלב שלך וחושש לעשות את הצעד הראשון
 
למעלה