אי תפקוד לימודי.

אי תפקוד לימודי.

לפורום שלןם הילדה לא רושמת מה השעורים, די מעופפת ולא מתענינת. מחברת קשר גם לא עזרה כי היא שכחה להגיש למורות . כך שיש נתק ביני ובין מה שקורה בכיתה . הילדה בכיתה ה.מסרתי אבחון של ניצן ליועצת. דיברתי עם פסיכולוג בי"הס. שום דבר מובנה לא נעשה. מה עליי לעשות?( ילדתי סובלת מ ADHD / 2. על איזה בית ספר באיזור המרכז(חטיבת ביניים ) תוכלו להמליץ?הילדה לא מממשת את הפוטנציאל שלה.(אגב, היא מטופלת בקונצרטה 36.) חן חן על הפורום המרתק.אין כמוכם!
 

zivadina

New member
אי תפקוס לימודי

ברוכה הבאה אמא של יסמין. קודם כל, אני מציעה לך לנצל את יום ו', שבו ישנו שירשור שאלות לד"ר איריס מנור, הפסיכיאטרית וחוקרת ה-ADHD, כדי לבקש ממנה המלצות. בנוסף, אני מציעה לך לציין מהו משקלה של הילדה, כדי שד"ר מנור תעריך אם המינון הזה של קונצרטה מספיק לה. שנית, עד שדליה תספר לך איך אפשר להפעיל את צוות בית הספר (דליה היא מורה לחינוך מיוחד ואמא ל-5 ADHDים), אספר לך מה אני הייתי עושה: 1. יוצרת מסגרת ברורה ונוקשה בבית. (שימי לב לקישורי "גבולות בבית). לא תאמיני כמה שזה מסדר לילד ADHD את הראש, כאשר יש לו סדר יום מובנה וברור. 2. הייתי קובעת אתה שעה קבועה בכל יום, שבו שתינו יושבות על שעורי הבית או על סידור המחברות או על משחקים. העיקר לשבת ביחד כל יום באותה שעה ולעשות את מה שחשוב. 3. בודקת את יעילות המינון התרופתי (זאת נקודה חשובה ביותר לתפקוד נכון של הילדה). 4. יוצרת ערוץ פתוח עם המחנכת, כדי לטפל נקודתית בכל בעיה. אני מציעה לך "לשבת למחנכת על הוריד", וגם ליועצת, וגם למנהלת, וגם לפסיכולוג. אבל הכי חשובה המחנכת, ואם היא תכיר אותך מקרוב (ותהיי נחמדה אליה, כמובן), היא תרגיש יותר מחויבות לילדה. ואחרי שיהיו לכן יחסים ממש טובים, לך ולמחנכת, תוכלי להעביר לה את הקישורים המיועדים למורים. הנה מספר קישורים שכדאי לך לקרוא כדי להכנס לעניינים.
 
למעלה