אי סי המעודכן ממתן את ימים ג-ד

  • פותח הנושא m70
  • פורסם בתאריך

m70

New member
אי סי המעודכן ממתן את ימים ג-ד

אם כי הם עדיין גשומים.יום ב כמובן חגיגה. המערכת המיפלצתית שחיכינו לה -נראה שמקדימה,וכבר ביום ו היא מגרדת אותנו.
 

m70

New member
יגיעו,אבל בינתיים המודל היווני שוב

טעה,ולא נתן מישקעים במרכז הלילה והיום. מודל בינוני מאוד.
 

hgfhgfhgfhf

New member
אתה יודע משה

אני קמתי מוגדם רק כדי לראות את העדכונים שלך ולמרות ההיתמתנות שאיסי נתן אני דיי אופטימי.ומחכה בקוצר רוח לפצצה של שבוע הבה. טוב אני חושב שאני יחזור לישון עוד קצת. שיהיה לכולם בוקר טוב ומצוין.
 

m70

New member
וחבל שהלכת לישון,כי אב"ן אופטימי

מאוד ליום רביעי. 500 מ"ב נראה מצויין.
 

profesorain

New member
נשאר אופטימי לגבי תחילת השבוע

משני עד רביעי גשום ,בחמישי שאריות תחילת שבוע אחריכן התמונה לא השתנתה הרבה הוא נותן סערה עם לחץ שיגע ל 995 מ"ב !!!! רק שלא יתמתן
 

kranves

New member
מה עם טמפ´ 850 מ"ב?

לפי מה שאני רואה, הוא הקצין את המערכת, הלחץ הנמוך לא יגרום להרבה רוח שתמנע גשם במישור החוף?(תרחיש 20 לדצמבר).
 

kranves

New member
AVN הקצין גם את שאר הימים?

הוא הקצין גם את שני ושלישי?
 

profesorain

New member
ובצדק עדיין לא כמו סלוצקי

שחוזה יומיים גשומים וסוערים ואפשר לקבל את דבריה בהבנה לפחות מצדי
 
למעלה