אי-אפשר עוד להגיד שאני גאה בעצמי, לצערי

אי-אפשר עוד להגיד שאני גאה בעצמי, לצערי

הלילה היה דחף לפגוע בעצמי, אני לקחתי סכין הוא היה אצלי ביד, וחשבתי על מה שחברה אמרה לי "כל פעם שאת חותכת את עצמך את חותכת אותי, את רוצה לחתוך אותי כל פעם שקשה לך?" נזכרתי במשפט הזה, ואני הכרחתי את עצמי לשים את הסכין בצד (וזה לא היה קל לשים אותה בצד) הכנסתי אותה למקומה למגרה שלי ששם אני שומרת את הדברים שלי למקרה הצורך, והעדפתי לצאת החוצה כדי לא להתחרט על ההחלטה שלי. יצאתי שכבתי על הדשא בקור של 2 לפנות בוקר, ומצאתי את עצמי מתחילה לבכות אבל למרות הקושי שהיה לי אמרתי לעצמי שאני שזה עדיף לבכות באותו זמן (למרות שאני נגד זה לגמרי) הפעם ממש לא היה לי את הכוח להכריח את עצמי להפסיק להיות תינוקת ולעצור את הדמעות. אני חושבת שאני הצלחתי בגלל שאני כבר הרבה זמן חושבת על זה שאני לא רוצה יותר לעשות כאלה דברים, אולי זה קצת מקל לאותו הזמן אבלי אחרי שעובר קצת זמן אני רואה שזה לא עשה את מה שאני רציתי!
 
מה? (ייתכן טריגר מעליי ובתוך ההודעה)

לא גאה בעצמך? את ענקית! כל הכבוד לך.. התמודדות קשה, מאוד. וכן, מסכימה עדיף לבכות מאשר לחתוך. נגד מה? נגד לבכות? למה? נכון... זה לא עשה את מה שרצית.. אבל עוד יום בלי לחתוך זה גדול.. ברצינות. ולצערי.. אני חושבת שההתמודדות עם הדבר הזה (לחתוך) זו התמודדות יום-יומית (יש תקופות שזה הרבה יותר פשוט כמובן). היום לא חתכת.. מחר זו התמודדות חדשה. כל יום שעובר בלי לחתוך זה גדול. מגיע לך צל"ש.
 
לא צריך להגזים לא הייתי ענקית ולא אהיה!

זה לא קל לעצור את זה אני זו הייתה דרך התמודדות יום-יומית שלי! ואני נגד לבכות זה להיות תינוקת! תינוקות בוכים אני לא חושבת שאני צריכה להתנהג שוב כמו תינוקת! אבל תודה על העידוד!
 
למעלה