shleyme444
New member
אי אספקת מקרר-מבצע משרד האנרגיה
שלום לכולם,
הזמנו מקרר סמסונג דרך המבצע של משרד האנרגיה-להחלפת מקררים זוללי אנרגיה.
ההזמנה התבצעה דרך חנות שנקראת מחסני חשמל אבל הם כביכול רק המתווך להבנתי.
הובטח לנו (אך לא בכתב, בע"פ) שתוך עד שבועיים יתקשרו לתאם הובלה, ותוך עד 20 יום תתקיים האספקה. (לא זוכרת\יודעת א9)ם מדובר על ימי עסקים או קלנדריים)
כל זה קרה ב-23.4!!!!
מאז לא שמעתי מהם עד היום.
לפני שבועיים התקשרתי לחנות עצמה ותהיתי מה קורה עם הסיפור הזה, הם אמרו לי שיצרו איתי קשר בתחילת שבוע הבא (שבוע שעבר) לתאם אספקה ויש בעיה כי הוזמנו יותר מקררים ממה שיכלו לספק, לטענתם.
כמובן ששבוע שעבר לא חזרו אליי, אלא רק היום.
להפתעתי הרבה (בלשון המעטה) הנציגה של חברת מיניליין שהם יבואנים של סמסונג, אמרה שהם יתאמו איתי אספקה לסוף חודש הבא!!!!!
כלומר אנחנו מדברים על שלושה חודשים!!!! כשאמרתי לנציגה שזה לא מקובל עליי, היא נשמעה דיי אפטית, כנראה שהיא שומעת את זה עשרות פעמים ביום. היא דיי נפנפה אותי בתשובה של זה מה יש.
אם הייתי יודעת שזה המצב הייתי משלמת מחיר מלא על מקרר ומסיימת את הסיפור, לא הייתי מקיימת את העסקה.
מה אפשר לעשות? מי הכתובת שלי? האם זה משרד האנרגיה? האם החנות? האם היבואן? האם זה חוקי בכלל? האם ניתן לתבוע אותם?
מיותר לציין שהחיוב המלא על הרכישה התבצע כבר בתחילת החודש שלאחרי הרכישה, כלומר מספר ימים אחריה.
אה, ולפני שלאיזה נשמה טובה יהיה משהו נחמד להגיד, בסגנון של קיבלת חינם זה מה יש, אז רק שתדעו ששילמנו מחיר לא נמוך בכלל עבור המקרר והסבסוד הוא לא כל כך משמעותי. בחנויות אחרות אפשר למצוא את אותו מקרר בהפרש של מספר בודד של מאות שקלים, פשוט התזמון התאים לנו כי ממילא התכוונו להחליף אותו כשפורסם המבצע. זה, בנוסף לעובדה שהמדינה לא ממש מקלה על הרוכש מבחינה בירוקרטית והעובדה שרצינו 3 מקררים אחרים זולים יותר שהיו במבצע אבל כבר אזלו. מסתבר שגם זה אזל, רק שכחו להגיד לנו את זה...בזמן הזה אפשר לייצר ולייבא אלפי מקררים.
שלום לכולם,
הזמנו מקרר סמסונג דרך המבצע של משרד האנרגיה-להחלפת מקררים זוללי אנרגיה.
ההזמנה התבצעה דרך חנות שנקראת מחסני חשמל אבל הם כביכול רק המתווך להבנתי.
הובטח לנו (אך לא בכתב, בע"פ) שתוך עד שבועיים יתקשרו לתאם הובלה, ותוך עד 20 יום תתקיים האספקה. (לא זוכרת\יודעת א9)ם מדובר על ימי עסקים או קלנדריים)
כל זה קרה ב-23.4!!!!
מאז לא שמעתי מהם עד היום.
לפני שבועיים התקשרתי לחנות עצמה ותהיתי מה קורה עם הסיפור הזה, הם אמרו לי שיצרו איתי קשר בתחילת שבוע הבא (שבוע שעבר) לתאם אספקה ויש בעיה כי הוזמנו יותר מקררים ממה שיכלו לספק, לטענתם.
כמובן ששבוע שעבר לא חזרו אליי, אלא רק היום.
להפתעתי הרבה (בלשון המעטה) הנציגה של חברת מיניליין שהם יבואנים של סמסונג, אמרה שהם יתאמו איתי אספקה לסוף חודש הבא!!!!!
כלומר אנחנו מדברים על שלושה חודשים!!!! כשאמרתי לנציגה שזה לא מקובל עליי, היא נשמעה דיי אפטית, כנראה שהיא שומעת את זה עשרות פעמים ביום. היא דיי נפנפה אותי בתשובה של זה מה יש.
אם הייתי יודעת שזה המצב הייתי משלמת מחיר מלא על מקרר ומסיימת את הסיפור, לא הייתי מקיימת את העסקה.
מה אפשר לעשות? מי הכתובת שלי? האם זה משרד האנרגיה? האם החנות? האם היבואן? האם זה חוקי בכלל? האם ניתן לתבוע אותם?
מיותר לציין שהחיוב המלא על הרכישה התבצע כבר בתחילת החודש שלאחרי הרכישה, כלומר מספר ימים אחריה.
אה, ולפני שלאיזה נשמה טובה יהיה משהו נחמד להגיד, בסגנון של קיבלת חינם זה מה יש, אז רק שתדעו ששילמנו מחיר לא נמוך בכלל עבור המקרר והסבסוד הוא לא כל כך משמעותי. בחנויות אחרות אפשר למצוא את אותו מקרר בהפרש של מספר בודד של מאות שקלים, פשוט התזמון התאים לנו כי ממילא התכוונו להחליף אותו כשפורסם המבצע. זה, בנוסף לעובדה שהמדינה לא ממש מקלה על הרוכש מבחינה בירוקרטית והעובדה שרצינו 3 מקררים אחרים זולים יותר שהיו במבצע אבל כבר אזלו. מסתבר שגם זה אזל, רק שכחו להגיד לנו את זה...בזמן הזה אפשר לייצר ולייבא אלפי מקררים.