איתן אמבר, מנהל מחלקת מחקר באגף

nati751

New member
איתן אמבר, מנהל מחלקת מחקר באגף

ני"ע בבנק דיסקונט - מעו"ף יגיע ל-750 עד סוף השנה המידה וגלגלי ההיתנתקות לא יעצרו. (גלובס)
 

DUDI2004

New member
אם הממשלה נופלת

השוק ירד חזק וזה יהיה זמן להצטייד במניות. כי ברור ששרון חוזר תוך חדשיים חזק יותר.
 

moshebs1

New member
אני מחכה ל-580 בממעו"ף

ברצינות רבה ביותר. צריך את הירידות האלה, וצריך את האנשים שרואים 500.
 

nati751

New member
בדברים האלה אין ברור!!

אני לא בטוח בכלל שהוא יחזור בגדול, רק תן לאנשי יש"ע את האפשרות להשפיע על ההחלטה והם יגיעו גם אליך פיזית הביתה לשכנע אותך שה"התקפלות" לא טובה לישראל. לדעתי הם יצליחו כמו במשאל הליכוד, רק שהפעם יהיה להם קצת יותר קשה.
 

DUDI2004

New member
נתי

יש סקרים. הרוב בישראל רוצה היתנתקות והרוב בישראל יודע שבלי שרון אין התנתקות. אני יודע שיש מיעוט בעם שכואבת לו מאוד הסיטואציה. אנשים אלה מעורבים עמוקות בהתיישבות ומאמינים שהיא מביאה רק טוב . הם לא מאמינים שהעם לא רואה את מה שהם רואים. בגלל זה כשהם שולחים את הילדות שלהם לחסום את גהה ואיילון והנהגים מקללים אותם הדבר המרכזי שיש בעיניהם זה תימהון. איך איך איך לא אוהבים את מה שאנחנו עושים בשביל כולם. אבל הרוב רוצה היתנתקות והפעילות של הימין רק מגעילה אותו ותדרבן אותו לצאת ולהצביע שרון. האם שרון יביא שלום או אסון זה לא רלוונטי כרגע. רלוונטי שהרוב רוצה היתנתקות ומוכן להצביע שרון בשביל התנתקות. גם אם הוא קרציה של הפודל פרס.
 

moshebs1

New member
אין שום סיכוי בעולם שהם יצליחו

הם בפאניקה מוחלטת ורק גורמים לעצמם נזקים. אגב, אם יהיו בחירות, לדעתי הם יהיו לאחר ההתנתקות. יוציאו חוק שדוחה את הבחירות באופן חד פעמי לאוגוסט, גם אם אין תקציב.
 

z i v1

New member
אין כזה דבר!!!!!!

זה בדיוק ההבדל בין דמוקרטיה לדיקטטורה.
 

z i v1

New member
מה הקשר?

אחד הדברים שהכנסת לא יכולה לעשות, זה להצביע על המשך כהונתה מעבר לכתוב בחוק. ואנחנו לא במלחמה עכשו. יש עיקרון של "המשכיות" מימשל , והבחירות לא צריכות לעכב ובטח אין דבר היכול לשמש כתרוץ להמשך כהונת "ממשל" מעבר לכתוב בחוק.
 

z i v1

New member
יאללה....

ישנו את החוק שהבחירות הבאות לכנסת יהיו בעוד 20 שנה.
 

z i v1

New member
אז אתה לא יודע מה זאת דמוקרטיה.

בית משפט לא יתן לזה יד. אין שום סיבה שמצדיקה זאת. ( התנתקות יכולה להיות תרוץ, אבל לא סיבה כי אין קשר בין הדברים).
 

moshebs1

New member
חחחחחחחחחחחחח מכיר את הבחור

יש לו מחלקה של 2 אנשים בדיסקונט.
 

bogii

New member
nati751 אל תזכיר את

חבורת המעפנים האלה חבורה של גנבים משחילי מניות נמחקות לתיקי הלקוחות, גנבים שגונבים מהחשבון 300 דולר כן 300 דולר בגין העברה, ואני עדיין מחכה שעוזי חורי יגיב לעלות הגזלנית הזו, או שהוא עדיין עסוק בבניית הבית והוא תמיד עסוק ולא נמצא במשרד, אני לא מבין על מה מקבלים האנשים האלה משכורת אם כל הזמן לא נמצאים במשרד עכשיו תפקידם של יועצי ההשקעות שם לעשות פיתוח שוק קרי למצוא פראיירים חדשים על מנת להשחיל את הזבל הנמחק שלהם, הבדיחה שמנהלי הסניפים יאמרו עכשיו יש לנו בוס חדש והשתנתה המדיניות, קדחת גנבים אף פעם לא משתנים הם תמיד ישארו גנבים מושחתים, זו הבעיה שהכסף אצלהם והם לוקחים מה שהם רוצים בלי להניד עפעף אם איתן אמבר נמצא באותו מקום ששולחים פקסים ליועצים בסניפים כדי להשחיל ללקוחות אז שילך לנענע עם התחזיות שלו ויחפש את החברים שלו במדור גנבים מושחתים אני ממש משתדל לדבר בשפה עדינה על הזבלים האלה, תזכיר לי טיזקונט תקבל כל יום שם של מושחת אחר שם, והכל עובדות צריך לנתק את הגנבים האלה מהמדינה מה להם ולתחזיות? הם מומחים במחיקת לקוחות מתי הצלחת להדליק לי תפיוזים
 
למעלה