איתור עבודת דוקטורט מהטכניון

NorthernStar

New member
איתור עבודת דוקטורט מהטכניון

אני כותבת עבודה סמינריונית בנושא דל מקורות, וחיפוש באינטרנט העלה שמישהי מהטכניון כתבה לפני כמה שנים עבודת דוקטורט באותו נושא, מה שיכול לעזור לי מאוד. כמובן - אני בסוף מערב, העבודה במזרח, והשאלה היא איך אני יכולה לקרוא אותה ולהחכים.
 

d a p h n a

New member
כמה אפשרויות

קודם כל, אני מופתעת שמישהו בטכניון, מכל המקומות, כתב עבודה בנושא שקשור לשלך. שנית, כמה אופציות שאפשר לבדוק: 1) יש דטהבייס מקוון של עבודות דוקטורט מכל העולם, אם כי בעיקר מארה"ב. אין לי כרגע השם אבל אני יכולה לחפש. 2) את יכולה לחפש ב-worldcat אם יש עותק של העבודה שנגיש ל-Inter library loan 3) את יכולה לשלוח אימייל מנומס למי שכתבה את הדוקטורט ולשאול אותה אם תוכלי אולי להסתכל על עותק.
 

NorthernStar

New member
קודם כל תודה

את הדייטה בייס אני מכירה וכמובן - יש שם בעיקר עבודות מצפון אמריקה. את worldcat אני לא מכירה - אני אנסה. אני מכירה את RACER שדרכו אני מנסה להשיג ספר אחר. אני מקווה שאם אאתר את הכותבת ואשלח לה מייל זה לא יהיה יותר מדי פושי מצדי. אין לי מושג מה הכללים המקובלים בנושא. נכון מפתיע שדווקא בטכניון כתבו משהו רלוונטי לי? זה מפני שאני מתעניינת בתכנון ערים ובשימור מבנים היסטוריים, ולא רק לצורך העבודה הספציפית הזאת. וזה בדיוק מה שאני תמיד אומרת - החלטה שרירותית על גבולות של דיסציפלינה היא תמיד דטרמיניסטית ומלאכותית. כולנו בעצם אינטרדיסציפלינרים. אין purity לאף דיסציפלינה או תחום מחקר.
 

Gali112

New member
בדקת אם היא פרסמה

משהו על הדוקטורט שלה? מאמר? כנס?
 

NorthernStar

New member
מצאתי מאמר אחד בקובץ מעניין

שעוסק בנושא של הדוקטורט שלה. מעבר לזה - כלום. לא נראה לי שהיא באקדמיה. גיגלתי את שמה והיא עולה בתור אדריכלית וגם אוצרת תערוכות. אין לי צל של מושג איך לאתר את האמייל שלה כדי לשאול בנימוס אם אפשר לקרוא את הדוקטורט כולו. על פי המאמר, אני הייתי שמחה לראות ניתוח יותר מעמיק - כולל תמונות ושרטוטים - של אובייקט המחקר שלה, שמעניין מאוד גם אותי (כי הוא מוכר לי מאוד מהסביבה הפיזית שפעם חייתי בה).
 

מאי261

New member
ממש לא נראה לי פושי

להיפך, נראה לי די מחמיא שמישהו מתעניין בעבודה שלך. הייתי מציעה לך לפנות אליה במייל, להציג את עצמך, ולשאול אותה אם העבודה נגישה איפשהו אלקטרונית. בשאיפה היא תבין את הרמז ותשלח לך בעצמה.. (וזה סתם כי אני טיפוס קצת ביישן, אסרטיבית יותר היתה פשוט מבקשת ישירות.)
 

d a p h n a

New member
world cat

הוא קטלוג מקוון של ספריות מכל העולם. הספרייה שלנו מאפשרת לעשות הזמנה בין ספרייתית דרכו ואני משערת ששלכם בודאי תאפשר זאת גם. לגבי הקטע של ה"פושי", אל תדאגי. אני בדיוק שלחתי מייל דומה למישהו. בדרך כלל אנשים מאוד שמחים שמישהו מתעניין בדוקטורט שלהם.
 

tulkin

New member
לשמוע ממך שחיפה נמצאת בסוף המזרח??? ../images/Emo13.gif ../images/Emo13.gif

 

tulkin

New member
אופס.... סליחה...

כתבת שאת בסוף מערב... אבל חיפה סתם במזרח. אז הכל בסדר. (הרי הרוקי לא יסכימו איתך... אבל זה כבר סיפור אחר)
 

NorthernStar

New member
עוד לא יצא לי לפגוש את הרוקיז

אבל בהזדמנות, כשיצא לנו להיפגש, אני אתנצל בפניהם.
 

tulkin

New member
בהחלט כדאי לפגוש אותם

עשיתי את זה בקיץ וזה היה מדהים.
 

I Was Hoping

New member
אם זה יותר טכני מזה -

אני שייכת לאוני' חיפה, מקורותיי כרמליסטיים כהוגן, ולמרות שאני לא מתגוררת שם, יוצא לי להיות שם דיי הרבה. אם צריך לקחת ממנה קופי ולשלוח לך - מתנדבת בשמחה.
 

NorthernStar

New member
ואו - תודה!

בינתיים לא הצלחתי לאתר את כתובת האימייל של אותה כותבת. אני בטוחה שאיפשהו מסתובב לו עותק אלקטרוני של העבודה (היא מהעשור האחרון), אני רק לא יודעת איך להגיע אליו.
 

I Was Hoping

New member
אם את רוצה

תכתבי לי את הפרטים ואחפש לך מהמאגר של האוני' דרך היוזר שלי (אני עוזרת מחקר). בשמחה
 

I Was Hoping

New member
חיפשתי לך המון

וממש יעזור לי אם תגידי לי מי הנחה את הדוק' הזה. את יכולה לברר את זה?
 

נברא

New member
ההיסטוריה של פלסטין?

ודאי התכוונת להיסטוריה של פלשתינה-א"י ולסיפור גלותם הטראגי של תושביה. אחרת לאיזה עוד היסטוריה אפשר לכוון בהקשר הזה מבלי לחטוא בחטא שיכתוב ההיסטוריה?
 
למעלה