איתור/ בירור קיום פוליסה

איתור/ בירור קיום פוליסה

שלום רב לכולם, מקווה מאוד שתוכלו לעזור לי. אמא שלי הגיעה לגיל הפנסיה, ואני מנסה לאתר אם יש לה איפשהו פוליסת פנסיה, היא לא במצב בריאותי הכי תקין, לכן היא לא זוכרת מה בדיוק היה. העיניין הוא שאין לה מושג איפה ואם בכלל, ואני אובדת עצות בניסיון לאתר מידע כל שהוא בנושא. היא עבדה במשך יותר מ 20 שנה באיזה מפעל די גדול עם ועד עובדים מאוד מאורגן וחזק, לכן קשה לי להאמין שלא דאגו להם לפנסיה באותה התקופה.... אני ממש אודה לך אם תוכלו לכוון אותי למקור מידע, או מקום מקצועי העוזר לאתר פוליסות כאלה. המון המון תודה מראש.
 
תשובה

שלום אנה, תעברי על הניירת של אימא שלך כולל תלושי שכר וכנראה תימצאי שם דוח שנתי מהחברה המנהלת. אם אמך עברה דירה ולא דאגה לעדכן כתובת הרי משנה מסוימת לא הגיעו דוחות. תפני למפעל שבו עבדה אמך ותקבלי מהם את כל המידע לאן הועברו הפרמיות. אשמח לענות על שאלות נוספות זאב, כלל פנסיה וגמל
 

Itzik RDVC

New member
פנה למעביד/ועד

מעבר לעצה הטובה של זאב, אפשר לפנות לחשב הזכר של המעביד ואפילו לועד עצמו. בדרך כלל הם שמחים לעזור לעובדים לשעבר. להם צריך להיות המידע או לפחות לתת כיוון איפה הגיוני שפנסיה נמצאת.
 
שכחתי לציין את העובדה

שהמפעל שהיא עבדה בו כבר ניסגר לפני יותר מ 15 שנה, כך שאין כל כך עם מי לדבר... הרעיון של בדיקת תלושי המשכורת נשמע מצויין, תודה.
 
למעלה