איש של כאילו...

ezraz

New member
זה נכון. כי אני יודע שבסופו של יום,

הכל נעשה ממקום של אהבה והכעס לא מועיל אלא מזיק.
 

Ayelet AT

New member
אני לא יכולה להתאפק- כפררררה עלייך

וכן, אני מודעת לכך שהמילה כפרה הפכה לעניין שבשיגרה אצלי, וגם לכך שזה לא טבעי, נו "מה אני יעשה? "
 

maia r

New member
אגב אתמול בתוכנית בערוץ 2

"גודי" הראו את "מה קשור" בראיון שהוקלט באולפן של שמוליק, נזכרתי בתמונות של עמיר מהאולפן...
 
מעניין.. אז קודם כל ליאת מסכימה

עם הדברים היפים שאמרת.. האיש של כאילו שלי הוא אני! אנא הביני כך כולנוהאמיני נלחמים ונשברים כי בחיים צריך קצת כוח לותר מבלי לברוח גם אם טעיתי זאת דרכי אמשיך מכאן..כל אחד מאתנו בזמן מסויים בסיטואציה מסוימת מתנהג בכאילו כזה.. לא?!
 
איילת!!!! נשמתי.. בטח שעזר!

היה אחלה מבחן ועכשיו נותרו לי עוד 2 ואני לא יודעת מה לעשות עם השני.. הוא יוצא בי"ז בתמוז וזה יום צום וחוצמזה אני כבר בתכנון לעבור לגור בגוש קטיף.. מבולבלת מזה.. תודה רבה על התפילות. את תגיעי למפגש?
 

אי י ל ת

New member
בתאללללל........

תגידי לי, לא שמעת שמפנים את גוש קטיף, מה את הולכת לגור שם עכשיו? רק שלא נראה אותך בטלביזיה מונפית על משאית בידי כמה חיילים חסונים.... אם את בתכנון לעבור לגור איפה שהוא, אז בואי לתל אביב. זה קרוב לזאפה ולפיוז'ן ולצוותא, ותיכף תיכף תיכף עמיר מתחיל שוב להופיע, אז שתהיי קרובה למרכז האקשיין. וחוץ מזה יש כמה אנשים באזור המרכז שזקוקים דחוף לעובדת סוציאלית שמכירה בעל פה את השירים של עמיר, ועדיף אחת שגם יודעת לשרוק, אז בואי להציל נפשות. אני לומדת ביום רביעי בערב (כן כן,אני ממש הנוער העובד והלומד) כך שאני בלחות התל אביבית מחרתיים. וחוץ מזה, ידעתי שאפשר לסמוך עליך ושגם את המבחן הזה תעברי בכבוד, אין כמוך בלומדים ובשורקים!
 

Ayelet AT

New member
בתאל, את שורקת????../images/Emo12.gif

אני מופתעת.... אבל כנראה שיש לך רזומה עשיר של שריקות אם ככה את מפורסמת בהן.... טוב- נאלץ לבחון את יכולותייך בהופעה הבאה... אגב שריקות- בהופעה של גידי גוב בצוותא, באה איתי בין השאר גם חברה, שאיך לומר היא לא שיא ההתפרעות. אישה שקטה ומתוקה באמת. היא גם לא ישראלית כך שאופייה קצת יותר רגוע ואירופאי ופתאום באמצע ההופעה היא היא דפקה שריקה מכל הלב, ככה עם שתי אצבעות בפה , כמו שאני בחיים לא הייתי מעזה להעלות על הדעת בכלל! מיותר לציין שהסתתרתי מתחת לכיסא בבושת פנים ואמרתי לעצמי- שאלוהים יעזור לה... (איילת, ישבת די קרוב את שמעת את זה? או לחילופין הצלחת להבחין בפנים האדומות שלי זוהרות למרחקים? )
 
עם כל הכבוד לת"א..

אני מעדיפה את הבריזה של הים בשירת הים בגוש קטיף.. וכשעמיר יחזור אני מבטיחה הדגמה של השריקות בלי נדר.. איילת - למה נבוכת כ"כ? אני גאאה בחברה שלך- תמסרי לה..
 
למעלה