איש על הירח

Yael Floyd

New member
איש על הירח

"חי בתוך כלוב, אתם קוראים לזה חופש, אולי חופש גדול שתכף נגמר. אנחנו מתים בצורה מסודרת, נשארים כמו כתמים על איזה לב שנשבר..." עליתי לאוטובוס ביד החזקתי כדור וורוד שאם מפילים על הרצפה הוא קופץ אל מעל העיניים. אני זכיתי בו. אני הצלחתי ללחוץ על הכפתור בזמן הנכון. אני זכיתי בו והחזקתי אותו ביד כדי שלא יפול ויקפוץ אל מעל העיניים. לא עכשיו. זה לא מתאים. כשקניתי את הדיסק הוא בחן אותי במבט מוזר, חייכתי אליו. בזמן האחרון אני מחייכת לאנשים סתם. לא כי אני שמחה, כי זה משתיק אותם. אותו זה לא השתיק. הוא אמר שאני שומעת רק שירי דיכאון, שאין פלא שאני כזאת, שאולי אני אשמע מוזיקה שמחה שתעורר לי את הנשמה. אמרתי לו שזה לא נכון, ושיגיד מה שהוא רוצה, בלוז עושה לי טוב, בלוז מעורר לי את הנשמה, אבל הוא רק המשיך לתקוע בי מבט בוחן. אני חייכתי אליו. אח"כ הוא באמת שתק. לא ישבתי ליד החלון אבל הבטתי דרכו כל הנסיעה ואני בכלל לא נוסעת הרבה באוטובוסים והעיניים שלי לא כאלה מיוחדות ובכלל אני לא סיפור טוב אבל אני יכולה להיות סרט מצויין. באמת. אתם צריכים לראות אותי כשאני נשברת ואז רוקדת יחפה על הדשא זה באמת יכול להיות סרט טוב. טוב, לא בדיוק רוקדת, אבל זזה לצלילי המוזיקה והקולות שבראש שלוחשים לי בשקט, מלטפים מבפנים, מרימה יד כאילו לגעת בירח, יודעת שלא, אבל זה עדיין מרגיש נכון כשעוצמים את העיניים... ואז לפקוח להביט ישר להביט חודר להביט עמוק ולראות שם פנים איש על הירח האיש שלי כאילו אבל לא זה עדיין יפה.
 
יעל

אני קוראת כל מה שאת כותבת, אבל לא תמיד מבינה מה בדיוק את רוצה לומר, כנראה שרק את מבינה אבל זה מספיק טוב, גם לי זה מספיק טוב, בכל אופן רציתי לומר לך שאת כותבת ממש יפה ועמוק, אני רואה משמעויות על החיים שלי בתוך הכתיבה שלך, הלוואי והייתי יודעת מה בדיוק את חושבת בתוך תוכך.
 

shant

New member
זה באמת

עדיין יפה... ובלי עדיין, בעצם. את יפה
 

דוVשה

New member
המילים האלו מזכירות לי את

הספר שאני קוראת עכשיו על הפיות... ויש שם גם קלפים מצורפים, לעשות פתיחות, לגלות, להבין, ליישם, בלה בלה בלה... אל תאבדי את המוזיקה.
בשבילי את רוקדת עם הפיות.
 

twigy

New member
הספר שאת קוראת נקרא אולי..

"פיות טובות פיות רעות" ? (בתרגום לעברית)
 

דוVשה

New member
ממממ....

ת´אמת, אני לא חושבת שזה הספר... הספר שאני קוראת נקרא - "The Faeries´ Oracle" זה מגיע בקופסא שבתוכה נמצא הספר והקלפים מצורפים.
 
../images/Emo29.gif, The man on the moon? :)

לא יודעת, אולי האיש על הירח באמת שלך.. ואולי הוא שך ברגעים האלו, על הדשא, כשאת מתמכרת לצלילים, ושוקעת בתחושות.. אני חושבת שאני הייתי רוצה שהאיש על הירח יהייה שלי לקצת, לפעמים אני מרגישה כמוהו, אי שם, בודדה, מרוחקת.. [ואגב, גם לי יש כדור ורוד וקופצני בבית
, רק ששלי גם עם נצנצים :]
 
.....

Hey Andy did you hear about this one? Tell me, are you locked in the punch? Hey, Andy are you goofing on Elvis? Hey, baby. Are you having fun? If you believed they put a man on the moon, man on the moon. If you believe there´s nothing up my sleeve, then nothing is cool. יעלי זה בנאלי ונדוש אני אוהב אותך וזה הכל עם הדברים מסביב , בלי הדברים מסביב....
 
לבד על הירח...

"אש אל אש, גוף אל גוף, זה כל מה שחשוב. ורוצה רק, לגעת בך שוב" כל כך יפה, לעצום עיניים ולהושיט את היד, אל האיש הבודד שם, על הריח, לפקוח אותן ולהסתכל אליו, להיות קצת איתו, לתת לו להרגיש קצת איתך. וכל כך יפים הקולות השרטים בראש, שמכוונים למקום הנכון, ומשקיטים את הרעש של המתים, נותנים קצת שלווה אמיתית בחיים, מלטפים, עוזרים, אוהבים. ואז אנחנו כבר לא לבד, אלא עם עצמנו, רוקדים יחפים על דשא רטוב, וזה גם טוב, כי לפחות אנחנו רוקדים, כי כבר לא כל כך עצוב. והאיש על הירח הוא של כולם, אבל גם של כך אחד לבד, וזה כל כך יפה. ואת? את הכי יפה מכולם. כי את נגעת בירח.
 

רותי ב.

New member
וואווו, של מי הציטוט שבהתחלה?

"אנחנו מתים בצורה מסודרת, נשארים כמו כתמים על איזה לב שנשבר..." עושה מערבולות הציטוט הזה. ובכלל, הייתי רוצה לראות את הסרט הזה, ולהזמין לו סוף כזה טוב, מאושר משהו.
 

Yael Floyd

New member
של אביב גפן, מהדיסק החדש...

מהשיר "אין מלאכים בגן עדן" שיר מדהים... ובכלל הדיסק הזה... כל כך שונה מהשאר. באיכות ובמה שהוא עושה מבפנים... לחשוב.... גם אני הייתי רוצה להזמין סוף טוב... אבל נראה לי שלמישהו שם למעלה נמאס מקיטש.
 

רותי ב.

New member
אההה, ויפה הריקוד הזה,

ואני באמת חושבת שאם מישהו נגע בירח, זו את
 

מיכל..~

New member
אני רק מאחלת לך

שתגיעי לשמיים, תיגיעי בכובים תקטפי לך משם אור שיעשה טוב בלב..
 
למעלה