אישתי לא אוהבת מין

hazamir1

New member
אישתי לא אוהבת מין

כבר תקופה של מעל שנה וחצי לא היה ביננו מין מלא. וגם מה שהיה זה פעם בחצי שנה וכד' היא אומרת שהיא לא כ"כ אוהבת מין...וזה לא חסר לה .. וגם לי לא בא "להכריח" אותה כי מבחנתי זה לא שווה. אני רוצה לעשות את זה עם מישהי שכן אוהבת את זה כמוני. מה דעתכם?
 

המנער

New member
ואיך אתה אוהב את זה ?

ומה פירוש "לא היה ביננו מין מלא " ? היא רק בלעה ?
 
לדעתי היא בטוח עושה את זה

אבל כנראה עם מישהו אחר.. זו דעתי
 
../images/Emo4.gif

אז אתה ורווית- שהיא אשתו של הזמיר הזה יחד? למה ככה להפליל את עצמךובעיקר אותה? ואיך עכשיו הוא(הבעל) ירגיש? חסר לבלב אתה
 
רווית אמרתי?

אוווופס.... חגית. אמרתי חגית, לא רווית. חגית היא אשתו של מישהו אחר, אחד שלא מחזיק אקדח בשידה במגרה האמצעית מצד ימין. וכדי להיות בטוח יותר העלמתי לו את הכדורים שהוא מחזיק בארון הבגדים מתחת לערמת התחתונים. והוא בכלל הבעל של חגית, לא רווית.
 
מצד אחד הגיוני מה שכתבת

מצד שני כל כך הרבה זמן שהיא לא מזדיינת איתו יכול בקלות להפליל אותה.
 
תן לי יד מחבקת ו....

סתם הזכרת לי את בין הסורגים:) הייתי עונה לך אחרת אם היית כותב שאשתך לא אוהבת מין מהרגע שהתחתנתם אבל - שנה וחצי של התנזרות מלאה שלה וחצי שלך <"לא היה בנינו מין מלא" = מציצה ותקן אותי אם אני טועה> עדיין לא מעיד על כך שהיא לא אוהבת מין איתך או בכלל. יש תקופות בהן אנחנו דלוקות 24/7 ויש תקופות של דאון פיזי ונפשי, יש של הפקרות ויש תקופות שבהן אנחנו ניראות ומרגישות פיצוץ ותקופות שבהן כל מה שמתחשק לנו זה ללבוש טרנינג ולהסתתר מהעולם. תקופת יובש חלקי בסקס הוא לא בהכרח רע זו יכולה להיות לך גם אחלה של תקופה בה אתה יכול לעשות מעין פאוזה למחשבות למה ולמי שאתה אוהב. ואוליי זה ימנע ממך את הראייה הפריזמתית של "השווה או לא שווה זיון". וזאת כמובן בהנחה שזה הדבר היחיד שמפריע לך בזוגיות. בהצלחה :)
 
לדעתי הגישה שלך לא רעה בכלל ../images/Emo45.gif

אתה אפילו יוצא ממש בסדר זאת אשתך שלא אוהבת מין ולא רק זאת אתה אפילו נחמד ולא רוצה להכריח אותה
בהצלחה
 
למעלה