אישתו של פאאס לוחצת שישוב לדרא"מ

אישתו של פאאס לוחצת שישוב לדרא"מ

אישתו של פאאס לוחצת שישוב לדרא"מ

הבלם המצטיין של הפועל ת"א עדכן את ראשי הקבוצה, שמצידם עושים ככל שביכולתם כדי לגרום לו להישאר ואף הציעו להביא לתינוק ביביסיטר צמודה מארגנטינה ולהעלות את משפחת אישתו ארצה


בהפועל תל אביב מודאגים מהלחץ שמפעילה אישתו של הבלם, חוויאר פאאס על בעלה לשוב לארגנטינה בחודש הקרוב. אישתו של הבלם המצטיין עזבה את הארץ לפני שבועיים והיא דורשת מבעלה לחזור הביתה. פאאס עדכן את ראשי הפועל תל אביב בעניין, אך הם משאירים את ההחלטה בידיו של השחקן.
בהנהלתה הקבוצה אומרים כי למרות שפאאס שחקן תחת חוזה בהפועל תל אביב, הנוהל בקבוצה הוא לא להחזיק אף שחקן בכוח, למרות שמדובר בשחקן הטוב ביותר שלהם השנה. בקבוצה מנסים לעשות הכל כדי לא לגרום לו ללכת.
יושב ראש קבוצת הניהול, מוני הראל, הפתיע את פאאס והציע לו, לדאוג לביביסיטר צמודה מארגנטינה ולהביא את משפחתו של אישתו כדי שיהיה לה יותר נוח בארץ. בינתיים האישה מסרבת להצעה הנדיבה.

פאאס עצמו אמר לראשי הפועל כי הוא מאוהב בישראל וטוב לו פה, אך בקבוצה חוששים כי הלחץ של האישה יחייב אותו לעזוב. עם זאת, במועדון שומרים על אופטימיות ועדיין המאמן יצחק שום לא החל בחיפוש בלם חלופי.

לכתבות נוספות >
 
יציב ומייצב זה נכון אבל זה לא שהיא

תשרוד בלעדיו. פעם להפועל הייתה את ההגנה הכי טובה בליגה.. בעונת האליפות שלהם כל משחק הם היו מנצחים באחת אפס.. לא ספגו שערים בעונה הזו בכלל.. היום זה נס אם הם לא מקבלים שתיים כל משחק
 

petertosh

New member
זה לא שטויות אח שלו,לא העונה

אם היית רואה כל משחק את ההגנה של הפועל השנה היית מבין שבלעדיו זה ההגנה המסריחה בליגה.(גם ככה היא גרועה). ככה זה שבהגנה מתפקדים אצלך חליבה
,באדיר,אנטבי,בונדר,וחן.
 

hanaorb9999

New member
חליבה היה טוב בשנה שעברה בביתר

לא מבין תאלהום עליו, אני בטוח שאם הזמן הוא יתגלה כמגן טוב מאד.
 

יואב ק.

New member
כשאתה מאבד כל כך הרבה כדורים

ומשאיר כל כך הרבה חורים בהגנה, זה לא משנה מי מאמן אותך, אתה פשוט מגן גרוע.
 

hanaorb9999

New member
שוב בהפועל אולי הוא מאבד כדורים, הו

א היה אולי השחקן הגנה הטוב ביותר בביתר בשנה שעברה ביחד עם תומר בן יוסף.
 

יואב ק.

New member
יואב זיו (שהוא לא מגן טבעי)

היה יותר טוב ממנו, ורציתי מאד שיקחו את יואב זיו שעוד לא היה חתום על חוזה והיו גם דיבורים שאולי לא ימשיך בקבוצה.
 

hanaorb9999

New member
נכון, אולי הזכרון שלי לא הכי טוב

אבל לי בתור אוהד ביתר היה תמוהה למה שיחררו את חליבה ועוד להפועל, במיוחד שאני רואה שרוני גפני עושה המון שטויות (אולי בגלל לחץ, אולי בגלל מעבר ממועדון בלי שאיפות למועדון שמקום שני בשבילו העונה זה כשלון טוטלי).
 

יואב ק.

New member
חליבה ימני, גפני שמאלי

וקצת לא ברור לי למה אתה מסכים איתי אם מה שכתבת בכלל לא קשור למה שכתבתי.
 
חחחח ../images/Emo6.gif

בכל מקרה אני מסכים איתך.. וואללה אני חושב שזה אחד הדברים הכי הזויים שראיתי בחיי (בראש שלי שאני רציני) שלא ארדילס, ולא מזרחי פותחים עם זיו.. שחקן כזה נשמה!! מנוע של ממש.. משהו מוזר מאוד קורה שם.. אין מאמן שלא חולם על שחקן כזה בקבוצתו! כלבויניק נדיר. זיו להרכב ומהר!
 
למעלה