אישימוטו עזרה

אישימוטו עזרה

מחר אני לוקח את הGPX שלי לטיפול גדול אצלם ממה צריך להזהר שמעתישהם דוחפים כל מיני דברים שלא צריך...
 

knightrider

New member
דווקא באישימוטו???

ממש לא ,אתה יכול להיות בלב שלם. החברה שם ממש עשר ואם יש בעיה מתקשרים אלייך והיחס הוא אישי ומהיר . אני לא נתקלתי בזה ואני מטפל שם כבר באופנוע שלישי.
 

knightrider

New member
זה קרה לך?

או ששמעת על זה,כי אתה יודע יש דבר כזה שנקרא טלפון שבור או שמועות שווא,לי זה לא קרה ואני והאופנוע קיבלנו שירות מקצועי בטוח עם חיוך .
 

מיקיFZR

New member
אחד היתרונות של אישימוטו זה שהם

מתירים ללקוחות להיות נוכחים בזמן הטיפול ( אם כי במרחק סביר מהמכונאי, ע"מ שלא תפריע לו וגם בלי יותר מידי בלבולי מוח), ככה שאם אתה חושב שהם "דוחפים" כל מיני דברים כמו נניח מנוע של R1 או קיט של טורבו(
) אז אתה יכול למנוע את האסון. הם אחלה חברה שם , ישמחו לענות על כל שאלה, ואני בטוח שהם אחד המוסכים הכי מקצועיים ואמינים שייש באזור.
 

adiyohus

New member
אתה לא צריך לפחד מכלום.

כל החברה שם מקצוענים ולא ראיתי אף פעם שהם לוקחים אפילו 1 ש"ח יותר ממה שמגיע להם . אז פעם הבאה שמישהו נותן לך עצןת של חכמי חלם תחשוב פעמיים אם להקשיב לו
 

D the kid

New member
לא ניכנס למקצועיים ואמינים וכו'

הכי פשוט בעולם: הם יתנו לך לעמוד ליד ולראות כל חלק שמחליפים וכל דבר שעושים, כך שאין מה לדאוג. מעבר לכך, לא נראה לי שיש לך מה לדאוג מלכתחילה.
 

h a j b i

New member
אני דווקא מרוצה מהם

לא שמעתי שום דבר על זה שהם דוחפים דברים שלא צריך אבל בכל מקרה עדיף שתהיה ליד האופנוע לפחות חלק מהטיפול ותחכים קצת. חוץ מזה שזה יוצר למכונאי טיפה יותר מחוייבות שהבעלים של הכלי באזור. אני דווקא מרוצה מהם עד עכשיו ואנשים שאני מכיר שמתעסקים באופנועים אומרים לי שאפשר לסמוך עליהם מבחינת אמינות בעיניים עצומות.
 
לא רציתי להתערב........אבל.

במקרה שמעתי בדך לא דרך.... (אם זה אתה שהיית אצלם היום)....שהזהירו אותך על כמה דברים,שלדעתי הקלת ראש בהם. לדוגמא. מערכת מים לא תקינה כאשר גם הוונטה לא עובדת..... מעצורים בסוף חייהם..... ועוד כל מיני דברים שאתה יודע. זכור לא תקל ראש במה שאמרו ותן תשומת לב ,כי אח"כ הדברים עולים הרבה יותר ממה שאתה תשלם עכשיו. פרט לכך שיש גם דברים בטיחותיים. אם אתה צריך איזו עזרה תוכל גם לפנות אלי במסרים. בהצלחה ושנה טובה. .
 

knightrider

New member
אני עדיין לא רואה סיבה

להכפשות על מוסך כזה או אחר. כל אחד מוצא את המקום הטוב לו ושם מטפל. חיפוש המלצות למוסכים זה סבבה אבל הכפשות,לא לעניין. ברוך השם עמק המוטור מלא במוסכים .
 
אם הבנת ממה שכתבתי ...הכפשה?

נהפוך הוא. אמרתי שלמרות שנתגלו בטיפול צרור בעיות ,הם ציינו לנ"ל אותן ולא "אנסו" אותו לתקן אותן. אני רק הוספתי כי עליו לתת תשומת לב למה שאמרו לו ,כי אחרת זה יעלה לו אח"כ ביוקר יותר. שנה טובה.
 

knightrider

New member
לא התייחסתי לדברייך

נסיים ברדה,התייחסתי בכללי לשרשור. אני נגד הכפשות,הרבה פעמים אני יוצא ממקום כזה או אחר נותן שירות למיניהם עם הרגשה רעה מאד בקשר לטיפול ויחס שקיבלתי. היית פעם באחד על אחד נכון? אם אני לא טועה נתת לי הסבר על הבדיקה של הgpz שקניתי.
 

knightrider

New member
כן שמעתי על ההיסטוריה הכללית

והמוסכית שלך,לטובה כן. אם היית מרוצה מההסבר,זה תגיד אתה,האופנוע נרכש אז כן,אגב חצי מהדברים היו שם סינית בשבילי אפילו עם הציורים וההסברים המקיפים שלך,קל למי שמבין קשה למי שלא. הכי חשוב היה השירות ,העזרה,האדיבות ובקצרה
 
למעלה