כשג'וני לא פגש את אופרה
אחד מן המבריקים שבתרגילי יחסי הציבור אשר הזניקו את הספר לתודעת הקהל , היה סירובו של ג'ונתן פראנזן להתארח בתכנית הטלוויזיה של אופרה ווינפרי. ווינפרי, ששמה הפך ל"מוסד" באמריקה, (בצדק או שלא בצדק, העניין כשלעצמו איננו רלוואנטי לנושא), ייסדה, במסגרת תכניתה, את מה שנקרא "מועדון הספר של אופרה", כאשר בכל פעם היא בוחרת בספר אחר. עצם הבחירה יש בה על מנת לקדם באחוז ניכר את מכירות הספר, שהרי כאשר על גבי כריכתו מתנוסס החותם "OPHRA'S BOOK CLUB" אוטומטית זה מושך עוד כמה המונים לקנות אותו. פראנזן, ברוב חוצפתו, סירב לציית לטכסיות המתלווה לבחירת הספר למועדון, כלומר אירוח בתכנית. ובאמריקה, לא נהוג לומר "לא " לאופרה. בדיעבד, עוד תכסיס מחושב היטב שהיווה נקודת זינוק לא מבוטלת לקידומו של הספר.