אירוע קטסטרופלי

lilio11

New member
אירוע קטסטרופלי

אני רוצה לשתף בחוויה נוראית שעברתי.
חגגתי לבתי הבכורה בת מצווה בחצר של סבא וסבתא שלה. מדובר בשטח גדול ופסטורלי בקיבוץ בצפון. הזמנו הרבה אנשים - משפחה וחברים, וכדי להקל על התפעול, שכרנו חברת קייטרינג שתדאג לציוד (שולחנות וכיסאות), למלצרים וכמובן למזון עצמו.

לא היו לי יותר מידי המלצות על החברה הספציפית שבחרתי - הגעתי אליה דרך הפייסבוק. כשביקשתי להגיע לטעימות עוד לפני האירוע, קבעו איתי מספר פעמים וברגע האחרון ביטלו, כך שנוצר מצב שהאירוע שלי היה ממש קרוב וכבר לא נשאר זמן לטעימות. גם לא נותר זמן לחפש חברה אחרת. הבחורה איתה שוחחתי אמרה לי - "אל תדאגי, יהיה בסדר". וכמו כל ישראלית ממוצעת - האמנתי לה.... לצערי הרב.

ביום האירוע הגיעו כמה חברה צעירים שנראו לא מקצועיים בכלל והתחילו לבנות ולארגן את התפאורה. היו חסרים להם כלי עבודה והם נעזרו בכלים של בעלי.
כשהאורחים התחילו להגיע, היה מחסור ניכר במלצרים, ואלה שכן תפקדו בשטח היו חסרי סבלנות ואף חצופים! התבישתי מאוד. אבל חכו - זה עוד לא הכל.

האוכל הוגש לאורחים בצלחות מלוכלכות! תחילה חשבתי שזה מקרי - אבל לא! המון צלחות היו עם שאריות לכלוך והכוסות היו לא מפולשות.
קיבלתי פידבקים נוספים מהארוחים אחרי השאירוע הסתיים.
במהלך האירוע הייתי לחוצה ונרגשת ולא היה לי זמן להתלונן.

כמובן שבבוקר אחרי התקשרתי להנהלת החברה בכדי להתלונן. לקח המון זמן עד שהצלחתי להגיע אל גורם אחראי - "מנהלת" והחוצפנית הזו סתרה את דבריי ואמרה שלא יכול להיות. מרתיח! השיחה הסתיימה בניתוק.

אחותי צילמה את הצלחות המלוכלכות ויש לי אורחים רבים שיוכלו להעיד על התפקוד הלקוי של הצוות.
איך לדעתכם נכון להמשיך עם זה מכן?
 

לייסטר

New member
אם יש לך תיעוד של הכל נראה לי שאת יכולה לתבוע אותם

וגם אם לא, שיימינג בפייסבוק יספיק.
אם החברה כל כך גרועה בטוח שאת לא הלקוחה הראשונה שהם הרסו לה אירוע

בהצלחה
 

koryz

New member
היי לילו

תרשי לי לאחל לך מזל טוב

נשמע שעברתם חוויה לא פשוטה, רצית הקלה וקיבלת שרות שהיה עליך לטורח ושהצטערת שבחרת.
את, בתור אדם ישר, האמנת למישהי שאמרה לך לסמוך עליה ואיכזבה אותך
ואולי מה שקשה במיוחד זה להרגיש שאת עשית טעות שיכולת להימנע ממנה כשהיא ביטלה לך את הטעימות.

הדרך שהגיבה והמילים שאמרה המנהלת תמוהים בעיני
מצד שני, החברה הזאת לפחות עקבית בחוסר המקצועיות שלהם
אולי את יכולה לשוחח עם מי שהפנתה אותך אליהם?
לגבי שיימינג ופרסום בפייסבוק הייתי ממליצה להיזהר
בסוף הם אולי עוד עלולים לתבוע את המפרסם על נזקים אם יהיו להם כתוצאה מכך.

האורחים שלך צריכים להיות פחות ביקורתיים. זה אולי מאכזב אבל הם הגיעו גם כדי לשמח אותך ואת בת המצווה בין היתר או שרק בשביל האוכל? האוכל הוא רק חלק וגם אם החלק הזה היה גרוע זה לא אמור להפוך את כלל הארוע לאסון.
אין לך שום סיבה להתבייש. טעית, שילמת מחיר כל כך גבוה על הטעות שלך, לכל אחד קורה שהוא עושה טעות, אז מה ?
הדבר הכי חשוב זה לא להתבייש!!
הם היו חצופים. הם היו חסרי סבלנות. והם אינם את, ואת לא צריכה להרגיש בושה במקומם.
 

LolliP0p

New member
פספסתם משהו

אם היא היתה מתלוננת על כך שהאוכל לא היה טעים,ניחא, בעיה שלה שלא הלכה לטעימות. אבל היא בכלל לא התלוננה על הרמה של האוכל! נטו על השירות , על המלצרים הלא מקצועיים, על המחסור בכח אדם, על כך שהם הגיעו ללא ציוד דרוש והגרוע מכל על כך שהם הגישו את המזון בכלים מלוכלכים! גם אם היא היתה הולכת לטעימות , זה לא משהו שהיא היתה יכולה להתרשם ממנו שם. ו
 

lilio11

New member
נכון

אבל אולי הייתי לומדת על הרצינות של החברה.
תודה על העידוד.
 
אירוע קטסטרופלי

שלום רב ,
מאוד מצער לשמוע על המקרה שקרה לך ושיש חברות שכנראה לא לוקחות ברצינות את דרישות העבודה , אכן חשוב לבדוק ברשת לפני סגירת האירוע המלצות על החברה , לטעום ו / או להגיע לאירועים לפני שסוגרים עם חברת קייטרינג כדי להימנע ממקרים כאלו .
אני ממליצה להגיע למשרדי החברה עם כל התמונות וההערות שיש לכם לגבי האירוע ולשבת עם מנהל הקייטרינג ולדרוש החזר כספי (אם שילמתם כבר)

בהצלחה
 
למעלה