יורם בר סלע
New member
אירוע מרגש ויוצא דופן שאף אחד לא ישכח...
אירוע מרגש ויוצא דופן שאף אחד לא ישכח. זה מה שכולנו רוצים עבור ילדינו. הפקת חגיגת בר/בת-מצווה דורשת המון החלטות: בחירת מועד ומקום לחגוג בו, אוכל, קישוט, תאורה, מוזיקה, הפעלות ומשחקים, מתנות, ברכות, צילום ועוד ועוד. לפני כשנתיים, הצעתי למנהלי תפוז להקים פורום שיסייע להורים להפיק אירוע בר/בת-מצווה כזה שיתאים לסגנון המשפחה והאורחים ולתקציב המשפחתי ויהיה ייחודי ויוצא דופן... וכל זה בלי "להוציא את הנשמה". כל השאר זו היסטוריה. החל מפברואר 2007, מפגיש הפורום הזה בין הורים שעומדים לחגוג לילדיהם לבין הורים שכבר חגגו ויכולים לתרום מהידע והניסיון שצברו. הוא כולל מידע רב לגבי ספקים שונים שמציעים את שירותיהם, אבל גם משתפים את הגולשים בניסיון הרב שצברו. ובנוסף לכל, מציע הפורום מאמרים מקצועיים שעוזרים לכם להעשיר את האירועים ולנהל את ההפקה ללא לחצים מיותרים, לא לשכוח שום פרט, לעמוד בתקציב שקבעתם לעצמכם ובסופו של דבר, לבוא רגועים לארוע ואפילו להנות. כן, לאחר 35 שנים של עיסוק בתחום האירועים כקוסם וכממציא ומפעיל של הגמד הנעלם-משחקי חוויה מגנטיים לאירועים www.hagamad.co.il , החלטתי להעמיד את הידע הרב שצברתי לרשות המשפחות החוגגות. משיחות עם גולשים רבים בהזדמנויות שונות, שמחתי לגלות שהפורום הזה אכן מסייע למשפחות רבות להפיק את אירוע החלומות, להתרגש, ליהנות ולזכור. אם הודעה זו מתחילה לצלצל לכם כמו סיכום של תקופה, זה נכון. הערב אני כאן כדי להיפרד. נהניתי מאד מהקמת הפורום ומהניהול, אבל גם עייפתי. הגיע הזמן לפנות את מקומי ולהעביר את האתגר למנהל חדש שבוודאי יפיח רוח חדשה בתכתובת. מידי פעם אבקר בפורום ואמשיך לתרום מניסיוני ומרעיונותי, אבל הפעם כבעל ייעוד ולא כבעל תפקיד. אני מאד מודה לכל ההורים והילדים שאתגרו את כולנו בשאלותיהם, ולכל אלה שתרמו תשובות, הצעות ורעיונות מניסיונם האישי. תודה מיוחדת לאנשי המקצוע שהתארחו בפורום והאירו את עיני כולנו בתחומים ספציפיים הקשורים לאירועים. תודה להנהלת תפוז, ששיתפה פעולה בהקמת הפורום ואני מקווה שתמשיך ותטפח אותו. ולסיום, אם מישהו מכם מעוניין לקבל על עצמו את ניהול הפורום, הוא מוזמן להיכנס ללינק המצורף: . http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp ולשלוח לתפוז בקשה לניהול הפורום: בברכה, יורם בר-סלע - מנהל הפורום
אירוע מרגש ויוצא דופן שאף אחד לא ישכח. זה מה שכולנו רוצים עבור ילדינו. הפקת חגיגת בר/בת-מצווה דורשת המון החלטות: בחירת מועד ומקום לחגוג בו, אוכל, קישוט, תאורה, מוזיקה, הפעלות ומשחקים, מתנות, ברכות, צילום ועוד ועוד. לפני כשנתיים, הצעתי למנהלי תפוז להקים פורום שיסייע להורים להפיק אירוע בר/בת-מצווה כזה שיתאים לסגנון המשפחה והאורחים ולתקציב המשפחתי ויהיה ייחודי ויוצא דופן... וכל זה בלי "להוציא את הנשמה". כל השאר זו היסטוריה. החל מפברואר 2007, מפגיש הפורום הזה בין הורים שעומדים לחגוג לילדיהם לבין הורים שכבר חגגו ויכולים לתרום מהידע והניסיון שצברו. הוא כולל מידע רב לגבי ספקים שונים שמציעים את שירותיהם, אבל גם משתפים את הגולשים בניסיון הרב שצברו. ובנוסף לכל, מציע הפורום מאמרים מקצועיים שעוזרים לכם להעשיר את האירועים ולנהל את ההפקה ללא לחצים מיותרים, לא לשכוח שום פרט, לעמוד בתקציב שקבעתם לעצמכם ובסופו של דבר, לבוא רגועים לארוע ואפילו להנות. כן, לאחר 35 שנים של עיסוק בתחום האירועים כקוסם וכממציא ומפעיל של הגמד הנעלם-משחקי חוויה מגנטיים לאירועים www.hagamad.co.il , החלטתי להעמיד את הידע הרב שצברתי לרשות המשפחות החוגגות. משיחות עם גולשים רבים בהזדמנויות שונות, שמחתי לגלות שהפורום הזה אכן מסייע למשפחות רבות להפיק את אירוע החלומות, להתרגש, ליהנות ולזכור. אם הודעה זו מתחילה לצלצל לכם כמו סיכום של תקופה, זה נכון. הערב אני כאן כדי להיפרד. נהניתי מאד מהקמת הפורום ומהניהול, אבל גם עייפתי. הגיע הזמן לפנות את מקומי ולהעביר את האתגר למנהל חדש שבוודאי יפיח רוח חדשה בתכתובת. מידי פעם אבקר בפורום ואמשיך לתרום מניסיוני ומרעיונותי, אבל הפעם כבעל ייעוד ולא כבעל תפקיד. אני מאד מודה לכל ההורים והילדים שאתגרו את כולנו בשאלותיהם, ולכל אלה שתרמו תשובות, הצעות ורעיונות מניסיונם האישי. תודה מיוחדת לאנשי המקצוע שהתארחו בפורום והאירו את עיני כולנו בתחומים ספציפיים הקשורים לאירועים. תודה להנהלת תפוז, ששיתפה פעולה בהקמת הפורום ואני מקווה שתמשיך ותטפח אותו. ולסיום, אם מישהו מכם מעוניין לקבל על עצמו את ניהול הפורום, הוא מוזמן להיכנס ללינק המצורף: . http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/forms_applications/form.asp ולשלוח לתפוז בקשה לניהול הפורום: בברכה, יורם בר-סלע - מנהל הפורום