אירועי הגאווה הבינלאומיים בירושליים

אבא גאה

New member
זה לא שמועות

אני מכיר לפחות שלושה חבר'ה שיכולים להעיד עליו. ואתן, כרגיל, חושבות וצעד אחד קדימה. אני מלא הערכה אליכן. גם היום.
 

טרודי

New member
טינקי וינקי עדיין שם

מצד שני, שמתי לב שאריאל שרון ועברי לידר נעלמו. מילא אריאל שרון מחוות השקמים, אבל אתן בטוחות לגמרי שזה לא היה עברי לידר אמיתי?
 
LOL

כנראה טינקי ווינקי זה האמיתי
. (או לפחות הוא שם מייל קיים) אבל תיכף נטפל בו אישית. (עברי לידר לא היה האמיתי. בדוק).
 

אבא גאה

New member
זה מילא, קורה שמתעוררים

באמצע הלילה, הבעיה האמיתית היא מה גורם לי לקום ולרדת שתי קומות בכדי לבדוק את הפורום? נראה לי שאני צריך להצטרף ל"פורומיסטים אנונימיים"
 

een ogenblik

New member
שאלת תם

שאלתי בפורום גאווה בחו"ל, וגיליתי שעוד מתלבטים בשאלה, ולא יודעים תשובה, אז הבטחתי להעביר את השאלה לכאן. פתאום חשבתי לי, האם יש חשיבות שבעיקר ישראלים יחתמו על העצומה? אנו לא מאמינים בעצומות וירטואליות, אבל ליתר בטחון האיש מתכנן להראות את העצומה לאנשים באוניברסיטה. האם הוא צריך להכניס עבורם את שמם בעברית או שהם יכולים לכתוב באותיות לועזיות? (אני יודעת שקיימת אפשרות לאותיות לעזיות. אני שואלת על עדיפות.)
 
סליחה על האיחור בתגובה -

אבל יש כבר נוסח גרמני לעצומה, בקרוב יעלה הנוסח האנגלי (יש לנו קצת בעיות עם הרוסית) ונשמח מאד אם נקבל גם תרגומים לשפות נוספות , ערבית ואמהרית למשל. המצעד ב 2005 הוא בינלאומי וכל מי שיש לו דעה ברחבי העולם - על מדינה שמתקיים בה דיון בשאלה אם מיעוט מסויים זכאי לצעוד - נראה לי כדאי שישמיע אותה.
 

een ogenblik

New member
תודה

חיבוקים אני אפזר אחרי שאפסיק להיות מסוחררת מעודף אוכל (הרבה הרבה הרבה מדי אוכל), ועודף אלכוהל (נדמה לי שחיסלתי בסביבות שניים וחצי בקבוקי יין, נשתו שישה בקבוקים על ידי חמישה בוגרים - אחת דילגה על בקבוקי הלבן והרוזה בתחילה, והגיעה לאדומים ישר, האיש הצטמצם בשלב האדומים, כדי לנהוג פיכח, הבשלנית הייתה עסוקה רוב הזמן, אז שניים וחצי בקבוקי יין זו הערכה סבירה). השגתי בינתיים חתימה מדנמרק, זה בסדר?
 

אבא גאה

New member
איך את עושה את זה?

השבוע באו אלי כמה חברות, שתיתי בירה וחצי והייתי חייב להתיישב.....
 

een ogenblik

New member
שאלה טובה - אין לי מושג

מה שמטריד אותי כרגע זה יותר עודף אוכל, מאשר עודף אלכוהול. למה לעזאזל אכלתי כל כך הרבה רבעי פרוסת לחם עם סלמון מעושן לפתיחה? ולמה ניקיתי את הרוטב של תבשיל הטלה וירקות עם חצי כיכר לחם טורקי? ולמה קינחתי בכל כך הרבה ניתחי גבינה? ולמה התחלתי בכלל לנגוס בפרוסת עוגת התפוחים? והאם אני בטוחה שלשתות שלוש כוסות תה מתוק עם נענע (נענע! לא מנטה! יובא במיוחד ממרוקו) היו רעיון טוב במצבי הדחוס? כשאוכלים מספיק, האלכוהול משפיע פחות, ואני אכלתי הרבה יותר ממספיק הערב. אוף, אני רוצה להיות כבר בבוקר, אחרי ההרגשה הנוראית הזו של יותר מדי אוכל. איך אחרים עושים זאת? איך אוכלים הרבה מבלי להרגיש חולים אחרי זה?
 
כל הכבוד

כבר אמרתי לכן שאני גאה להיות חלק מהפורום הזה. שבו נמצאים גם אנשים כמוכם
 
למעלה