אירועי הגאווה הבינלאומיים בירושליים

לא צריך להיות לסבית או הומו כדי

לחתום על עצומה הקוראת לא למנוע את קיום מצעד הגאווה בבירה של כולנו. אני חושבת שכל אחת מאיתנו תיקח על עצמו להעביר את המסר ואת הלינק לעצומה לכל מי שאתם מכירים. פחות ממאתיים אלף חתימות על העצומה ייראו לי כשלון.
 
איכשהו נדמה לי

שלא קראת את העצומה... (כולה 6 שורות...) אני צודקת? כי הנקודה היא לא אם לערוך את המצעד בירושליים או לא. הנקודה היא שקבוצה קיצונית-דתית, הופכת את בירת ישראל לנכס של "קהילה מסויימת סגורה ומוגדרת". כמו שמפלגת התחיה פעם ניסתה להפוך את דגל ישראל לסמל שלהם... האם ירושליים לא בירת כל אזרחי מדינת ישראל? האם היא לא מושבה של כנסת ישראל? האם לא כל קבוצת אזרחים שחשה מקופחת - רשאית לעלות לבירה ולהביע מחאה באזני השלטונות והעם כולו? האם לא על זה כל הרעיון בדמוקרטיה???
 

אבא גאה

New member
זה לא כמה ציצים חשופים

זו הזכות הבסיסית שלנו להתאגד ולצעוד ואז מה אם זה מפריע לא/נשים - דווקא בגלל זה יש לצעוד, אם זה לא היה מפריע לאף אחד אזי מצבינו היה טוב ואז לא היה צורך לצעוד
 
ועצוב גם לי

על ההודעה שלך. הפחד הזה. הרצון להיות תמיד בסדר. הרצון שכולם יאהבו אותנו. לתפוס את הפינה הכי רחוקה שקיימת בעולם ולהתקפל לתוכה. שאף אחד לא יראה. לא יידע. אבל השונאים תמיד ימצאו אותנו. בין אם אנחנו שקטים ובין אם אנחנו מרעישים. אז עדיף להרעיש. ולהרעיש ולהרעיש. ולהרעיש. ולהרטיט את אמות הסיפים של העולם מרוב הרעש.
 
כבר ביצעתי

שלחתי לכל רשימת התפוצה (בטח גם קיבלת) בתוספת בקשה להעביר הלאה.
 
נכון. לא צריך.

אבל גם אין סיבה שלא להפנות את העצומה לקהל היעד הטבעי שלה על כל מכריו הוא. היא כבר שם? הלכתי לבדוק. היא לא.
למי צריך לכתוב כדי שתהיה?
 
תראי, יש כאלה שחושבימות

שאם נרכין ראש, ונזחל, בשקט בשקט, ונכנס מתחת לשטיח אז יעזבו אותנו בשקט ואולי יכירו בקיומנו... היו הרבה כאלה לפני שבעים שנה אבל כמה שהם התחבאו מתחת לשטיח השואב אבק מצא אותם...
 

hannitco

New member
אירועי הגאווה הבינלאומיים בירושליים

אהלן, עקב הרעש הקיים בחוגים דתיים שונים נגד אירועי הגאווה העולמיים בירושליים. וכיוון שהתחילו להופיע בעיתונים מודעות התנגדות לאירועים, הקמנו עצומה בעדם אנא בקרו וחיתמו http://www.gay.org.il/claf/azuma.php חנית
 
הוספת הבקשה להעביר הלאה

היא רעיון מעולה. ו- לא קיבלתי.. אבל זה כי אני מנותקת מהמחשב שלי ומהמייל , עד למועד לא ידוע. (אבל ראיתי אותך ברשימה
נורא כייף עצומה כזו, כמעט כמו עצרת בכיכר
)
 

hannitco

New member
עצומת אירועי הגאווה העולמיים

אם אתה לא שם, אתה לא קיים
 
דלג.. דלג...

זה ההומור שלי שוב, שמשעשע רק אותי. אישתי אומרת שאנחנו חוסכות את הבדיחות שלי לחורף...
 
מה עצרת? פגישת מחזור!

כבר ראיתי חתימות של אנשים ששלחתי להם מייל ואפילו חתימה של מישהי שרני כמעט בטוח ה"העבירו לה הלאה".
 
להמשיך להפיץ... ../images/Emo34.gif

עברו כבר מעל 24 שעות ועוד לא חצינו את קו אלף החתימות...
 
יש כבר 1226 ../images/Emo34.gif

אפשר לתהות כאן מהי התועלת האמיתית בעצומות אינטרנטיות? ביחוד כאלה שאפשר לחתום עליהן בצורה אנונימית ולא מבוקרת לחלוטין? ובלי קשר - תמשיכו לחתום ולהחתים. נעים לי לראות את הרשימה מתארכת.
 

אבא גאה

New member
וואלה צודק...

כל אחד יכול להוסיף 25 שמות כיצד זה מועיל? למי שולחים את זה? ובכל מקרה, כפי שאמר התל אביבי1 תמשיכו לחתום....
 

טרודי

New member
Vote early, vote often

אמנם חתמתי, אבל קשה לי להאמין שמישהו יתרשם מהעצומה. ברפרוף מהיר, רואים שיש שם טעויות (למשל: 686 היא "נופר, כהן" ו-687 היא "נופר כהן, הרצליה". ברור שזו אותה אחת, פשוט בפעם הראשונה היא רשמה שם פרטי ומשפחה במקום שם מלא ועיר) והלצות (חתומים שם בין השאר גם לופוליאנסקי, הרב מצגר, האפיפיור, וטינקי וינקי). אז אם יש כל-כך הרבה שמות שברור שלא חתמו בעצמם, מה עם השאר? איך מוכיחים שהם כן אנשים אמיתיים שחתמו מרצונם? במיוחד שחלק אפילו לא חתמו בשם מלא. "אבי, ירושלים". נו, באמת. אני, למשל, אפילו לא קיבלתי אימייל שמוודא שהכתובת שמסרתי "חיה", שלא לדבר על שאלה אם באמת אני זו שחתמתי. בסופו של דבר, אם ברשימה יהיו מעט חתימות, יגידו "אתם רואים, אף אחד לא רוצה אתכם בירושלים". ואם ברשימה יהיו הרבה חתימות, יגידו "זייפתם 90% מתוכן". אי אפשר לנצח.
 
מעקב רציף

יגלה לך שהמערכת בודקת את זה, וטינקי ווינקי עם כל האהבה אליו - לא ישאר מעבר ל 24 שעות בעצומה. (למרות שהשמועות עליו...) כמובן שעצומה , גם כזו שחותמים עליה ברחוב ולא באינטרנט - היא לא חתימה אצל נוטריון אבל עדיין יש לה אפקט משמעותי .
 
למעלה