אירוח שיתופי בארץ שמאפשר Apple Push Notification מקובץ PHP?

אירוח שיתופי בארץ שמאפשר Apple Push Notification מקובץ PHP?

אני מחפש אירוח שיתופי בארץ שיאפשר לי שליחת הודעות APN. ההודעה צריכה להשלח ישירות לשרתי APPLE ולא דרך שירות צד ג'.
מישהו מכיר/ניסה/עובד?
 

da da da da

New member
יש לך אפליקציה?

לפי שתקרא את ההודעה: אין לי שום ידע בפיתוח לאייפון - ככה שיש סיכוי לא רע שכל מה שכתוב בהמשך לא נכון. קראתי פעם על הדרך לשלחת הודעות פוש כשהייתי צריך לשלוח הודעות למכשיר שלי (אנדרויד).

לפי הבנתי, אתה לא יכול לשלוח הודעות ישירות למכשיר iOS, אלא רק לאפליקציה שלך.

כדי לשלוח הודעות צריך -> שתהיה לך אפליקציה שדלוק בה האפשרות של פוש -> ליצור "מזהה" לפוש בשביל האפליקציה אצל אפל -> ליצור מפתחות לפוש (כדי שאפל תזהה שזה אכן אתה ששולח את ההודעות) -> במכשיר היעד בו מותקנת האפליקציה צריך לקרוא את ה"מזהה" של המכשיר הספציפי (ולשלוח אותו אליך לשרת) -> דרך API פשוט (דרך PHP לדוגמה) אתה שולח את ההודעה עם התעודות אבטחה לאפל

לפי זה, ההודעה שלך "ההודעה צריכה להשלח ישירות לשרתי APPLE ולא דרך שירות צד ג'" - לא יכולה להתקיים אלא אם יש לך אפליקציה על המכשיר. אם אין לך אפליקציה, אתה חייב לשלוח את ההודעות דרך אפליקציה של צד ג' (ואף אחד לא יתן לך את התעודות אבטחה של האפליקציה שלו לעשות בו כרצונך - אתה תהיה חייב לשלוח את זה דרך השרת שלהם).
 
בוודאי שיש אפליקציה! היא רשומה ויש לי את ה-Token שלה.

כשאני מנסה לשלוח הודעת APNS משרת מקומי, הכל עובד נהדר וההודעה מגיעה לאפליקציה. אבל שרת מקומי (בבית/משרד) הוא לא פתרון. אני מעוניין להעלות את הסקריפט (PHP) לשרת שיתופי של אחת מחברות האירוח שיתנו לי זמינות סבירה. העניין שצריך פורט 2195 פתוח לתקשורת יוצאת. השאלה שלי,האם אתם מכירים חברת אירוח שכזו?
(פתרון נוסף שאני מסוגל לחשוב עליו זה שרת ייעודי, אבל לדעתי מדובר ב-OVERHEAD מטורף...)
 

koler

New member
נסה איתם

http://jetserver.co.il

תבקש לדבר עם איש הסיסטם שלהם (יעבירו אותך או שיחזרו אלייך) ותסביר להם מה אתה רוצה לעשות.
הם כבר יציעו לך פתרונות.

יום טוב.
 
למעלה