אירוח בנוגע לזכויות יוצרים

זמן האירוח הסתיים

מה שאני יכול להציע לך באופן פרקטי, אם אתה אדם עם זיכה לטכנולוגיה, חפש בגוגל define: framing ותקבל הגדרות ממקורות שונים. זה לא עניין משפטי זה עניין של תכנות לאינטרנט ובניית אתרים. אם אתה לא אדם עם זיכה לטכנולוגיה, בקש מאיזה בונה אתרים או ממישהו שמבין בבניית אתרים לבדוק לגבי כל תמונה אם נעשה פריימינג או לא. הוא יסתכל על הסקריפט של העמוד ויראה (רק אל תשאל אותי מה זה סקריפט)
 
סליחה אם לא הבהרתי את עצמי

הכוונה היא לשיטת תכנות באתרי אינטרנט, כאשר האתר א' הממסגר איננו מעתיק צילום מהאתר שלך אתר ב', אלא מציב קישור, והתוכנה של אתר א' גורמת לכך שהקישור נפתח ונראה כאילו שהצילום שלך נמצא בתוך העמוד של אתר ב', אך בפועל, אם תראי את ה source תראי שהוא לא שם, הוא באתר ב', באתר שלך על השרת שלך, הוא לא הועתק. הצילום א העבודה שלך נפתחת בתוך מסגרת שבאתר א'. הוא "ממוסגר". אותו דבר לגבי סרטים, למשל סרטון מyotube, את מציבה אותו בחלון וידאו בבלוג שלך בתפז. רק שלגבי וידאו זה נקרא embedding לא framing.
 
כמו כששמים בפייסבוק קישור הוא שואל האם לשים

תמונה ונותן אפשרות לבחור איזו תמונה תתאר את הקישור?
 
לא התעמקתי בפעולה הזאת בפייסבוק

עד כמה שזכור לי, הוא מאפשר הצבת תמונה מוקטנת בגודל ציפורן ליד כתבה כשהתמונה היא מתוך אתר המקור, אין שם העתקה ככל הידוע לי. אם את מכירה את הממשק של הבלגים של תפוז, עד כמה שזכור לי קיימת אפשרות להציג תמונה בתוך רשומה, בלי להעתיק אותה, די לך להכניס את הקישור והבלוג כבר ממסגר אותה, אך יש גם אפשרות להוריד את התמונה מהרשת למחשב שלך ולהעלות אותה לשרת של תפוז. זה כבר לא פריימינג זו העתקה.
 

Ninja

New member
האם framing או embeded זו פעולה חוקית../images/Emo35.gif

האם אפשר להציג תמונה, המאוחסנת באתר א', כתמונה מובנית באתר ב'? האם זה לא נחשב הפרת זכויות יוצרים? לצורך העניין, על התמונה המקורית אין רישום ©‬ או רישום של פרטי היוצר.
 
אני מסיים את האירוח

לשמחתי הצלחתי לענות כמעט לכל השאלות שנשאלו לפני ותוך כדי האירוח, תזכרו שיש בתפוז פורום דיני אינטרנט, היי-טק וקניין רוחני, שאני מנהל, שעוסק בשאלות כאלה וגם ביותר קשות. הקישור בחתימה שלי. תודה על ההזמנה ל,מחכה לתקווה, תודה לשואלים ולקוראים והמשך ערב נעים.
 
למעלה