אירוויזיון 2012 - קו פרשת המים ?

kira18

New member
גרנדוש -

שאתה רוצה, אתה לוקח כאן את כולם בכיס מבחינת רצינות ואינטיליגנציה. מסכים עם כל מילה ואפשר לחשוב כמה סקסית רוסיה הייתה בשנת 2010, 2009, 2005 ו2004. השיר שלהם השנה הרבה יותר תוסס, מגניב ומרענן מהשירים הנ"ל

אבל כל שנה יש את ההודעה של "זאת השנה הכי גרועה אוור". עניין של טעם
 

L e j l a

New member
אני לא שותף להרגשה הזאת

אני לא חושב שיש משהו שונה אם מדינה תשלח לאירוויזיון זמר מפורסם בארץ או בעולם (זה יכול להוסיף רייטינג, אבל לא יותר מזה).
אם בריטניה תשלח את Adele לאירוויזיון, מישהו אמר שהיא הולכת לזכות? אם רוסיה תמשיך לשלוח שירים של RedOne, מישהו אמר שהיא הולכת לזכות?
כבר מזמן אין מדד להצלחה באירוויזיון וכל שיר יכול להפתיע בתחרות או להתרסק בתוצאות
לגבי מאיה בוסקילה, אני לא חושב שהפסדנו יותר מידי, רק בגלל העובדה שבכל שנה היא לא יודעת מה היא רוצה מעצמה ולכן היא לא נשלחת לאירוויזיון
אזרבייג'אן זכתה כי היא הייתה צריכה לזכות (נכון, היו שירים יותר טובים) אבל עדיין השיר שלהם היה טוב ומופק בצורה עדכנית לאירוויזיון של התקופה הנוכחית
חוץ מזה, באירוויזיון 2012 יש מספר שיא של שירי דאנס (
) ושירים מספיק עדכניים לתקופה הנוכחית. אז מה רע בזה?
כשמגיעים לאירוויזיון עצמו ורואים את נתוני הרייטינג בעולם מבינים שזאת תחרות שלא הולכת להיגמר בקרוב
אז אצלנו אין התעניינות? זאת לא אשמת האירוויזיון, זאת אשמת ישראל. במילים אחרות - כל מה שטענת מופרך
 
מעולם לא הסכמתי ככה עם פוסט!!


אני אישית חושב שזו תחושה שמסוגלת לחלוף אך אני מרגיש שהנה הנה קורא הלא יאמן וכפריק מטורף של התחרות הזו (ועוד חרדי...
) אני מרגיש שמשהו לא אותו דבר לאחרונה והראיה היא שאני לא מתעניין השנה בשירים שנבחרו.....
מה קרה לי?
|אללי|
העיקר הבריאות ושיהיה שבוע מעולה לכולם!!
 

במבליק1

New member


לא היה אירוויזיון כה מוצלח מאז 1996

כמעט כולם כאן עדיין לגמרי בעניין, ומי לא - שלא יהיה.
מזמן כבר לא משתתפים אמנים באמת נחשבים באירוויזיון אלא רק מבליחים מידי פעם אלהים יודע למה..
 

א ר י ק ל

New member
השנה יצא שהשנה חלשה..אז קורה.

אף אחד לא מת.
מותר להיות חולים מידי פעם.

מה לעשות שהמים באזרבייג'אן לא נקיים
ותוספת השופטים עושה את שלה..
 

nit li

New member
זה עניין של טעם

לדעתי מדובר באירוויזיון אדיר. נכון, לדעתי יש כאן רק שיר אחד שתפס אותי וגורם לי לחשוב שוואו, הוא חייב לנצח (סלובניה, וזה לא ברירת מחדל, זה באמת שיר אדיר בעיני), וגם עד שהוא הגיע לקח זמן ודאגתי נורא, אבל התחרות על הטופ טן מאוד קשה. משבוע לשבוע קשה לי לדרג. יש לי משהו כמו 20 שירים שראויים להיכנס לטופ טן, זה אף פעם לא קרה!

לגבי ההייפ מהאירוויזיון- לדעתי ההייפ אכן ירד, אבל צריך להבדיל בין ההייפ בארץ לבין ההייפ בחו"ל. נכון, בארץ מדובר באיזשהו ז'אנר מוזיקלי נחות שלא ראוי להאזין לו ומי שכן עוקב- נתפס כעוף מוזר, אבל בחו"ל זה ממש לא ככה, ורואים את זה באופן בחירת השירים ובהשקעה בקדמים למיניהם. ברור שהאירוויזיון של היום זה לא האירוויזיון של פעם, אבל בחו"ל תופסים מזה הרבה יותר מבארץ.

לגבי האמנים- לדעתי הייצוג הבריטי של בלו הוא ייצוג מעולה. הסיבה שהם לא הצליחו היא בגלל הפוליטיקה נטו. איך בריטניה הצליחה ב2009? שאלה נהדרת שאין לי תשובה עליה.
למה דנה לא הצליחה? בגלל השיר! ומאיה- הייתי בעדה מאוד, אבל היא לא מלכת הפופ כלל וכלל. השיר שלנו השנה מאוד יפה, בין היפים אפילו. חבל שאין לי מקום בשבילו בטופ טן. אני בטוחה שאם הוא היה נשלח על ידי טורקיה הוא היה לוקח מקום מאוד גבוה ויש מצב שגם היה צובר פה יותר אהדה (למרות שאוהדים אותו כאן מאוד וזה משמח). נקווה שהפוליטיקה לא תפגע בנו.

לדעתי האווירה בפורום מאוד תוססת וטובה, ואני יכולה להשוות את זה למה שהיו פה בשנים קודמות- לא נופלת ממה שהיה פה קודם. נכון, אני חדשה, אבל קראתי במשך 7 שנים. מה שהולך פה סביב אופוריה זה טירוף, לא זוכרת שהיה כאן משהו כזה קודם.

כן, האירוויזיון לא מה שהוא היה פעם, אבל זה מושפע מהמוזיקה העולמית שנמצאת בהדרדרות. יש השנה כמעט 10 דאנסים (לעומת 3 שנה שעברה), זה אומר משהו. עדיין אני מוצאת את עצמי בורחת לשירים האירוויזיונים מהמוזיקה בMTV, זה אומר שמבחינתי התחרות עדיין רלוונטית וממש לא אכפת לי מה האחרים אומרים.

אני דנית, ואני עדיין אוהבת את האירוויזיון
 

L e j l a

New member
בריטניה לא נכשלה. למה כולם אומרים את זה?

ואיך פוליטיקה קשורה לעניין?
 

MadEquation

New member
אתעקב רק על נקודה אחת

סוגיית האמנים:

ספרד - פסטורה סולר היא מאוד מוכרת, מאוד רלוונטית ושם גדול.
בריטניה - אנגלברט הוא שם דבר. הוא אמנם שם דבר נושן, אבל זה סוג של גימיק שהבריטים מנסים, וייתכן שהוא יעבור להם לא פחות.

קרואטיה, סרביה, מונטנגרו - שלחו זמרים מצליחים ומוכרים.

רומניה שלחה להיט אדיר שלא נכתב במיוחד בשביל התחרות. לגבי רוסיה - להזכירך הסבתות ניצחו כוכבים דוגמת בילאן ואחרים.

והיד נטויה...

קשה לומר שאמנים מוצלחים מדירים את רגליהם מהתחרות. ואני חושב שבכל אירוויזיון יש תמיד כמה שירים מביכים, באירוויזיון הקודם אותו את כה מהללת היו מספיק כאלה, שכללו הופעות הזויות ושירים גרועים.
 

kira18

New member
אחחחח הדרמטיות של הפורום הורגת אותי

אני מת עלייך שירלי, ואת מהממת, אבל ההודעה הזאת מלאה בניפוחים ובשגיאות.

הייתי נלחץ מהאירוויזיון אם דנה אינטר. הייתה מצליחה עם שיר כזה חרא בימינו. ובלו ממש לא נכשלו. מקום 11 מתוך 25 זה לא הצלחה, אבל רחוק להיות מכשלון, מה שכן מלחיץ זה שהשופטים קברו את השיר הזה שלא בצדק.

מסכים איתך שהשנה הזאת אוברייטד. היא שנה טובה, אבל רחוקה מלהיות מעולה כמו שכולם עושים ממנה.

ולהגיד שהפורום לא תוסס שכל יום יש שרשור לורין היומי ומשיר אינטרנטי במולדובוה עושים שרשורפלצת בעיניי דווקא ההפך: הפורום יותר מדי תוסס. ואם משעמם לך , את מוזמנת להצטרף למחנה KUSS
בתנאי ששרוני (
) ונאג'י (
) וחצי טליה יסכימו כמובן
 

טליה ג

New member
גם אני חושבת שזו שנה די חלשה

וממש לא מלהיבה כמו שכולם עושים ממנה, אם כי היא בהחלט הולכת ומשתפרת, ויש כבר יותר ויותר שירים שאני ממש אוהבת, גם אם השיר שיעשה לי WOW עדיין לא הגיע (וכנראה גם לא יגיע, אלא אם כן אנגלברט הקשיש יפתיע אותי...). זו נכון שזו שנה מאוד מגוונת מבחינת סגנונות, ואינה מוצפת בבלדות עבשות כמו למשל לפני שנתיים, וגם מבחינת שפות וחזרה לפולקלור יש גם התפתחות חיובית - אבל איכשהו רמת השירים לא ממש מסעירה, ואפילו השירים של סרביה, סלובניה ומקדוניה שממש תפורים על הטעם שלי לא מצליחים לגעת בי באותה צורה שנגעו בי Lane moje, Lejla, Oro, Molitva או Bistra voda. תחושת הביאוס והמיאוס שליוותה אותי לאורך רוב העונה מאוד דעכה, עם הגעתם של כמה שירים טובים (חלקם בשפות המקור כמו שאני אוהבת), אבל כמו שאמרתי, גם שירים בז'אנרים האהובים עליי ביותר אינם ברמה שאליה הורגלתי.

לדעתי השנה החלשה יחסית היא עניין של מקריות בלבד, ולא מצביעה על אף מגמה. דווקא מפני שהשנה הזאת מאוד מגוונת מבחינת סגנונות מוסיקליים, ולא בולט בה שום קו מוסיקלי מסויים (כמו למשל בלדות ב-2010, שירים בניחוח רוקיסטי מחוספס ב-2007 או שירים אתניים ב-2005), קשה להצביע על מגמה כלשהי שהאירוויזיון נגרר אליה בעל כורחו. אני מקווה שהשנה הבאה תהייה טובה יותר ושיהיו יותר שירים שיעשו לי את ה-WOW שאני כל כך משתוקקת אליו.

לגבי בחירת האמנים השנה, גם כאן אין שום מגמה של ירידת פופולאריות. הבחירה באנגלברט המפרדינק נעשתה כחלק מהייאוש שבריטניה מצוייה בו כבר שנים, והיא פשוט מנסה כיוונים שונים, כשהשנה היא מקווה לפנות אל הקהל המבוגר יותר וכמובן אל השופטים. הבבושקות אהובות מאוד ברוסיה וסיימו במקום השני ב-2010, והיה צפוי שהן תגענה מתישהו לאירוויזיון, מה גם שהשיר של דימה בילאן השנה היה די חלש. לגבי הבחירה באיזבו במקום במאיה בוסקילה, ימים יגידו אם זו הייתה החלטה נבונה או לא, אבל בכל מקרה מאיה בוסקילה היא ממש לא המלאך המושיע שיציל אותנו מבוץ האירוויזיוני, ולאור העובדה שמאז "הלב" ו"סיפור מכור" לא התלהבתי משום שיר שלה, אני בספק עד כמה היא הייתה מספקת את הסחורה השנה.
 

Mikey Weiss

New member
אני דווקא ממש נהנית מהשנה הזו, אחת השנים

היותר מוצלחות לטעמי, עם הרבה גיוון והרבה שירים שאני מאד מאד נהנית מהם באופן אישי.

ובהעדר שיר, אני מסרבת לבכות על זה שבוסקילה לא ייצגה אותנו.
 

eurotrash

New member
כ"כ לא מסכים עם כלום ממה שכתבת...

לא אתעכב על כל נקודה ונקודה מדברייך, לא מתוך זלזול חלילה או מכיוון שדברייך אינם ראויים לתגובה, אלא פשטו משום שבא לי לסיים לכתוב את תגובתי לפני שאגיע לגיל הפנסיה.

אני חייב לציין שזאת לא מסתמנת כשנה חביבה במוחד עבורי ובאותה נשימה שזה ממש ממש ממש, אבל ממש לא משנה לי. מי שמעוניין בשמות גדולים ובשירים עדכניים מוזמן אחר כבוד להאזין לרדיו, לצפות בMTV ולעקוב אחר במצעד האמריקאי ולהניח לי לנפשי.

מראש מדובר בתחרות שירים. כן. תחרות. שירים. בין מדינות שונות.
מי שלא מבין את הסתירה בין המושג 'תחרות' לבין המושג 'שיר' מוזמן לדלג על המשך הפוסט הזה.

אומנות לא נמדדת ע"פ היכולת לקלוע למכנה המשותף הרחב ביותר בשלוש דקות מחורבנות. אז יוצא מכל האולימפיאדת-נכים הזאת מוצר די נחות, ואם מצאתי שיר או שניים בשנה שממשיכים איתי הלאה אז אני מתנחם בזה.

האירוויזיון מעולם לא התיימר להיות חוד חנית מוזיקלי, ואיש מעולם לא ציפה לקבל מהתופעה הזאת יותר מבידור קל ומשעשע לכל המשפחה.

מצד שני, סדר הגודל, כמות הצופים, החשיפה העצומה שנלווית לזה ואווירת ה"באנו כולנו להרים ביחד" הופכת את האירו' לחגיגה הכי טובה בעיר. מקרה הזה השלם בהחלט עולה על סכום כל חלקיו.

ובפורום דווקא כייף, תודה רבה. אחרי הכל- לאן נוליך את הסטייה??
 
למעלה