קצת ביישנית
New member
איקסים במקום תמונות...
איזו סיבה יכולה להיות שלפעמים מופיעים לי איקסים במקום תמונות ? וגם כשאני לוחצת קליק ימני והצג תמונה - לא מופיעה תמונה. זה קורה לי לאחרונה גם במיילים שמקבלת. מה יכול להיות שחסר לי במחשב ? WIN XP HOME EDIT אקספלורר 6. תודה לעוזרים
איזו סיבה יכולה להיות שלפעמים מופיעים לי איקסים במקום תמונות ? וגם כשאני לוחצת קליק ימני והצג תמונה - לא מופיעה תמונה. זה קורה לי לאחרונה גם במיילים שמקבלת. מה יכול להיות שחסר לי במחשב ? WIN XP HOME EDIT אקספלורר 6. תודה לעוזרים