איקסים במקום תמונות...

איקסים במקום תמונות...

איזו סיבה יכולה להיות שלפעמים מופיעים לי איקסים במקום תמונות ? וגם כשאני לוחצת קליק ימני והצג תמונה - לא מופיעה תמונה. זה קורה לי לאחרונה גם במיילים שמקבלת. מה יכול להיות שחסר לי במחשב ? WIN XP HOME EDIT אקספלורר 6. תודה לעוזרים
 

nisso167

Member
מנהל
אני חושב שבהעיה בוואלה..

גם לי יש את אותה הבעיה עם האלבום האישי שלי אצלם. לעומת זאת, באתר אחר, אותן התמונות ניראות יופי וללא איקסים.
 
תודה. באמת גם המייל שלי בוואלה...

כמו גם האתר הזה שאת תמונתו צירפתי בהודעה הראשונה.
 
למעלה