איקארוס על גלגלים
איקארוס על גלגלים
לא הרבה מכירים את הפרויקט המעניין הזה.
בסוף שנות ה-60 החלה איקרוס ההונגרית ביצור אוטובוסים מהסדרה המפורסמת ביותר שלה, סדרת ה-200.
על בסיס אוטובוסים אלה, החל תאגיד Ganz-MAVAG - שתי חברות הונגריות לבניית קרונות - לפתח מסילובוס למסילה תקנית או מסילה צרה בעל שניים עד שלושה מערכים ומנוע דיזל, 6 צילינדרים. המסילובוס היה מצויד במזגן ותאי שרותים וכל להגיע למהירות של 100 קמ"ש.
לצערי, הפיתוח לא קרם עור וגידים דווקא בגלל הביקוש הרב והעומס על מפעלי איקרוס בשנות ה-70 (למפעל היה צבר הזמנות של 14,000-17,000 אוטובוסים בשנה).
איקארוס על גלגלים
לא הרבה מכירים את הפרויקט המעניין הזה.
בסוף שנות ה-60 החלה איקרוס ההונגרית ביצור אוטובוסים מהסדרה המפורסמת ביותר שלה, סדרת ה-200.
על בסיס אוטובוסים אלה, החל תאגיד Ganz-MAVAG - שתי חברות הונגריות לבניית קרונות - לפתח מסילובוס למסילה תקנית או מסילה צרה בעל שניים עד שלושה מערכים ומנוע דיזל, 6 צילינדרים. המסילובוס היה מצויד במזגן ותאי שרותים וכל להגיע למהירות של 100 קמ"ש.
לצערי, הפיתוח לא קרם עור וגידים דווקא בגלל הביקוש הרב והעומס על מפעלי איקרוס בשנות ה-70 (למפעל היה צבר הזמנות של 14,000-17,000 אוטובוסים בשנה).