איקארוס על גלגלים

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
איקארוס על גלגלים

איקארוס על גלגלים
לא הרבה מכירים את הפרויקט המעניין הזה.
בסוף שנות ה-60 החלה איקרוס ההונגרית ביצור אוטובוסים מהסדרה המפורסמת ביותר שלה, סדרת ה-200.
על בסיס אוטובוסים אלה, החל תאגיד Ganz-MAVAG - שתי חברות הונגריות לבניית קרונות - לפתח מסילובוס למסילה תקנית או מסילה צרה בעל שניים עד שלושה מערכים ומנוע דיזל, 6 צילינדרים. המסילובוס היה מצויד במזגן ותאי שרותים וכל להגיע למהירות של 100 קמ"ש.

לצערי, הפיתוח לא קרם עור וגידים דווקא בגלל הביקוש הרב והעומס על מפעלי איקרוס בשנות ה-70 (למפעל היה צבר הזמנות של 14,000-17,000 אוטובוסים בשנה).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בפנים

איקארוס על גלגלים
לא הרבה מכירים את הפרויקט המעניין הזה.
בסוף שנות ה-60 החלה איקרוס ההונגרית ביצור אוטובוסים מהסדרה המפורסמת ביותר שלה, סדרת ה-200.
על בסיס אוטובוסים אלה, החל תאגיד Ganz-MAVAG - שתי חברות הונגריות לבניית קרונות - לפתח מסילובוס למסילה תקנית או מסילה צרה בעל שניים עד שלושה מערכים ומנוע דיזל, 6 צילינדרים. המסילובוס היה מצויד במזגן ותאי שרותים וכל להגיע למהירות של 100 קמ"ש.

לצערי, הפיתוח לא קרם עור וגידים דווקא בגלל הביקוש הרב והעומס על מפעלי איקרוס בשנות ה-70 (למפעל היה צבר הזמנות של 14,000-17,000 אוטובוסים בשנה).
בפנים
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תא ניהוג

איקארוס על גלגלים
לא הרבה מכירים את הפרויקט המעניין הזה.
בסוף שנות ה-60 החלה איקרוס ההונגרית ביצור אוטובוסים מהסדרה המפורסמת ביותר שלה, סדרת ה-200.
על בסיס אוטובוסים אלה, החל תאגיד Ganz-MAVAG - שתי חברות הונגריות לבניית קרונות - לפתח מסילובוס למסילה תקנית או מסילה צרה בעל שניים עד שלושה מערכים ומנוע דיזל, 6 צילינדרים. המסילובוס היה מצויד במזגן ותאי שרותים וכל להגיע למהירות של 100 קמ"ש.

לצערי, הפיתוח לא קרם עור וגידים דווקא בגלל הביקוש הרב והעומס על מפעלי איקרוס בשנות ה-70 (למפעל היה צבר הזמנות של 14,000-17,000 אוטובוסים בשנה).
תא ניהוג
 

davidfainshtein

Member
מנהל
חוגון מעניין

איקארוס על גלגלים
לא הרבה מכירים את הפרויקט המעניין הזה.
בסוף שנות ה-60 החלה איקרוס ההונגרית ביצור אוטובוסים מהסדרה המפורסמת ביותר שלה, סדרת ה-200.
על בסיס אוטובוסים אלה, החל תאגיד Ganz-MAVAG - שתי חברות הונגריות לבניית קרונות - לפתח מסילובוס למסילה תקנית או מסילה צרה בעל שניים עד שלושה מערכים ומנוע דיזל, 6 צילינדרים. המסילובוס היה מצויד במזגן ותאי שרותים וכל להגיע למהירות של 100 קמ"ש.

לצערי, הפיתוח לא קרם עור וגידים דווקא בגלל הביקוש הרב והעומס על מפעלי איקרוס בשנות ה-70 (למפעל היה צבר הזמנות של 14,000-17,000 אוטובוסים בשנה).
חוגון מעניין
 

משה343

New member
התמונה מאחת ממדינות אפריקה ? ...

איקארוס על גלגלים
לא הרבה מכירים את הפרויקט המעניין הזה.
בסוף שנות ה-60 החלה איקרוס ההונגרית ביצור אוטובוסים מהסדרה המפורסמת ביותר שלה, סדרת ה-200.
על בסיס אוטובוסים אלה, החל תאגיד Ganz-MAVAG - שתי חברות הונגריות לבניית קרונות - לפתח מסילובוס למסילה תקנית או מסילה צרה בעל שניים עד שלושה מערכים ומנוע דיזל, 6 צילינדרים. המסילובוס היה מצויד במזגן ותאי שרותים וכל להגיע למהירות של 100 קמ"ש.

לצערי, הפיתוח לא קרם עור וגידים דווקא בגלל הביקוש הרב והעומס על מפעלי איקרוס בשנות ה-70 (למפעל היה צבר הזמנות של 14,000-17,000 אוטובוסים בשנה).
התמונה מאחת ממדינות אפריקה ? ...
באילו מדינות אפשר היה או עדיין לראות אוטובוסים אלה ?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
המסילובוס לא נכנס ליצור המוני

התמונה מאחת ממדינות אפריקה ? ...
באילו מדינות אפשר היה או עדיין לראות אוטובוסים אלה ?
המסילובוס לא נכנס ליצור המוני
ואני מניח שזה צולם במפעל בהונגריה.
 

Ccyclist

Well-known member
בהונגריה יש דקלים וטורבנים כאלו?

המסילובוס לא נכנס ליצור המוני
ואני מניח שזה צולם במפעל בהונגריה.
בהונגריה יש דקלים וטורבנים כאלו?
לי הירוק בתמונה נראה צרוב מדי להיות במרכז אירופה - במיוחד הדקל , והלבוש של האיש נראה הודי - הכל מכותנה לבנה, טורבן על הראש, החולצה יורדת עד לברכיים, המכנסיים מאותה כותנה לבנה. כמו כן הניהוג בצד ימין כנהוג בבריטניה ומושבותיה לשעבר, והצבע הכתום שעל הרכבת יכול להיות מזוהה או עם ההינדואיזם (הודו) או הולנד (דרא"פ, שבה יש קהילה הודית גדולה).
 

משה343

New member
דויד אני בספק לגבי המיקום בתמונה...

המסילובוס לא נכנס ליצור המוני
ואני מניח שזה צולם במפעל בהונגריה.
דויד אני בספק לגבי המיקום בתמונה...
כמו ש - Ccyclist הגיב , הסביבה נראית קצת שונה מהונגריה כולל הדמות ברקע .
 

Ccyclist

Well-known member
פתרון: לפי הוויקיפדיה הרכב נמכר למלזיה !!!

דויד אני בספק לגבי המיקום בתמונה...
כמו ש - Ccyclist הגיב , הסביבה נראית קצת שונה מהונגריה כולל הדמות ברקע .
פתרון: לפי הוויקיפדיה הרכב נמכר למלזיה !!!
הערך המקורי בהונגרית, אבל הנה הוא בתרגום גוגל-עברי עגום

http://translate.google.com/transla...tp://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_Bzmot_601

ובהונגרית לדוברי השפה:

http://hu.wikipedia.org/wiki/MÁV_Bzmot_601

במשפט האחרון נאמר בתרגום לעברית כי: " Bzmot 601 בעולם

מכונת תאום המנוע במהלך החזרות של MAV שימוש, ולאחר מכן היא נמכרה לרכבת המלזית. כרגע לא בשימוש. "
 

משה343

New member
על המידע

פתרון: לפי הוויקיפדיה הרכב נמכר למלזיה !!!
הערך המקורי בהונגרית, אבל הנה הוא בתרגום גוגל-עברי עגום

http://translate.google.com/transla...tp://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_Bzmot_601

ובהונגרית לדוברי השפה:

http://hu.wikipedia.org/wiki/MÁV_Bzmot_601

במשפט האחרון נאמר בתרגום לעברית כי: " Bzmot 601 בעולם

מכונת תאום המנוע במהלך החזרות של MAV שימוש, ולאחר מכן היא נמכרה לרכבת המלזית. כרגע לא בשימוש. "
על המידע
 

alonsit1

New member
אכן מלזיה - הנה הקישור הישיר

פתרון: לפי הוויקיפדיה הרכב נמכר למלזיה !!!
הערך המקורי בהונגרית, אבל הנה הוא בתרגום גוגל-עברי עגום

http://translate.google.com/transla...tp://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_Bzmot_601

ובהונגרית לדוברי השפה:

http://hu.wikipedia.org/wiki/MÁV_Bzmot_601

במשפט האחרון נאמר בתרגום לעברית כי: " Bzmot 601 בעולם

מכונת תאום המנוע במהלך החזרות של MAV שימוש, ולאחר מכן היא נמכרה לרכבת המלזית. כרגע לא בשימוש. "
אכן מלזיה - הנה הקישור הישיר
מדובר בדגם נסיוני בלבד ואגב, יש לי הפתעה עבורך - דגם בריטי דומה מצא את דרכו ללא פחות מ... אירן! הכוונה לריילבאס מונע דיזל, די מגוחך למראה, מתוצרת מטרו-קאמל אם זכורני נכונה. הבריטים כינו אותו "סוס נדנדה" (NODDING HORSE) וששו להיפטר מן יצור הכלאיים המוזר בהזדמנות הראשונה. תמונות ברשותי.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה על השלמת המידע!

פתרון: לפי הוויקיפדיה הרכב נמכר למלזיה !!!
הערך המקורי בהונגרית, אבל הנה הוא בתרגום גוגל-עברי עגום

http://translate.google.com/transla...tp://hu.wikipedia.org/wiki/M%C3%81V_Bzmot_601

ובהונגרית לדוברי השפה:

http://hu.wikipedia.org/wiki/MÁV_Bzmot_601

במשפט האחרון נאמר בתרגום לעברית כי: " Bzmot 601 בעולם

מכונת תאום המנוע במהלך החזרות של MAV שימוש, ולאחר מכן היא נמכרה לרכבת המלזית. כרגע לא בשימוש. "
תודה על השלמת המידע!
 

easyJet

New member
ווואיי....

איקארוס על גלגלים
לא הרבה מכירים את הפרויקט המעניין הזה.
בסוף שנות ה-60 החלה איקרוס ההונגרית ביצור אוטובוסים מהסדרה המפורסמת ביותר שלה, סדרת ה-200.
על בסיס אוטובוסים אלה, החל תאגיד Ganz-MAVAG - שתי חברות הונגריות לבניית קרונות - לפתח מסילובוס למסילה תקנית או מסילה צרה בעל שניים עד שלושה מערכים ומנוע דיזל, 6 צילינדרים. המסילובוס היה מצויד במזגן ותאי שרותים וכל להגיע למהירות של 100 קמ"ש.

לצערי, הפיתוח לא קרם עור וגידים דווקא בגלל הביקוש הרב והעומס על מפעלי איקרוס בשנות ה-70 (למפעל היה צבר הזמנות של 14,000-17,000 אוטובוסים בשנה).
ווואיי....
ממש דומה לאוטובוס של איקרוס !
 
ענק! כל הכבוד על הגילוי!

איקארוס על גלגלים
לא הרבה מכירים את הפרויקט המעניין הזה.
בסוף שנות ה-60 החלה איקרוס ההונגרית ביצור אוטובוסים מהסדרה המפורסמת ביותר שלה, סדרת ה-200.
על בסיס אוטובוסים אלה, החל תאגיד Ganz-MAVAG - שתי חברות הונגריות לבניית קרונות - לפתח מסילובוס למסילה תקנית או מסילה צרה בעל שניים עד שלושה מערכים ומנוע דיזל, 6 צילינדרים. המסילובוס היה מצויד במזגן ותאי שרותים וכל להגיע למהירות של 100 קמ"ש.

לצערי, הפיתוח לא קרם עור וגידים דווקא בגלל הביקוש הרב והעומס על מפעלי איקרוס בשנות ה-70 (למפעל היה צבר הזמנות של 14,000-17,000 אוטובוסים בשנה).
ענק! כל הכבוד על הגילוי!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה