"איציק עזב כי ככה רצה, ואם ירצה יחזור"
גילי, אחות יקרה שלי
לא מקובלת עלי "הטכניקה" שבה הישתמשת על מנת לתת להתעניינות של כמה חברים מהפורום בגורלו של איציק- לגסוס. לא לכבודך ולא מתאים לך, יקרה. זה שאולי, בתחתית ליבך, נוח לך שאיציק השתחרר מהניהול, זה מאד מובן לי. היות שגם לי רווח שאיציק השתחרר מהניהול, מהסיבה הפשוטה והיא, שהניהול הכפול לא הועיל לפורום בגלל ששניכם ייצגתם סיגנונות ניהול שונים באופן קיצוני זה מזה. אך מכאן ועד הבעת חוסר התעניינות בגורלו יש מרחק גדול ! כן, אולי אני קצת נודניק, אבל לא נראה לי שאדם, שיש לו הרבה זכויות בפורום, שכותב על הפורום: "מצאתי בו סוג של אור" ומצהיר: "עד יומי האחרון אני אהיה בו". (פורום מומלצים מה-4.9.09 ) אפילו אם הוא בעל אגו נורא נורא גדול, יטרוק את הדלת בצורה שכזאת, סתם "כי ככה רצה"... פרי מגדים
גילי, אחות יקרה שלי