"איציק עזב כי ככה רצה, ואם ירצה יחזור"

"איציק עזב כי ככה רצה, ואם ירצה יחזור"

גילי, אחות יקרה שלי
לא מקובלת עלי "הטכניקה" שבה הישתמשת על מנת לתת להתעניינות של כמה חברים מהפורום בגורלו של איציק- לגסוס. לא לכבודך ולא מתאים לך, יקרה. זה שאולי, בתחתית ליבך, נוח לך שאיציק השתחרר מהניהול, זה מאד מובן לי. היות שגם לי רווח שאיציק השתחרר מהניהול, מהסיבה הפשוטה והיא, שהניהול הכפול לא הועיל לפורום בגלל ששניכם ייצגתם סיגנונות ניהול שונים באופן קיצוני זה מזה. אך מכאן ועד הבעת חוסר התעניינות בגורלו יש מרחק גדול ! כן, אולי אני קצת נודניק, אבל לא נראה לי שאדם, שיש לו הרבה זכויות בפורום, שכותב על הפורום: "מצאתי בו סוג של אור" ומצהיר: "עד יומי האחרון אני אהיה בו". (פורום מומלצים מה-4.9.09 ) אפילו אם הוא בעל אגו נורא נורא גדול, יטרוק את הדלת בצורה שכזאת, סתם "כי ככה רצה"... פרי מגדים
 
פרי יקר!../images/Emo24.gif

לתשומת ליבך - הגבתי ראשונה להודעתו של איציק והייתי הראשונה להביע את תדהמתי ולקרוא לו לשוב. לא נראה לי נכון אז לנהל את הדיון הזה ע"ג הפורום, גם לא עכשיו, בלי קשר למה שאני חושבת או מה נוח לי כדבריך, חבלל לי שכך אתה חושב - כבודי ומתאים לי... דווקא אתה מכולם. דיונים שכאלה מרחיקים גולשים מכל פורום שלא יהיה והיה לי חבל שכך יקרה בבית שלנו. לכן, הפניתי לפורום משוב, כשבד בבד השדלתי לערב את מנהלת האשכול. כשקבילתי את תגובתה, בזמן שקיבלנו אותה כולנו ע"ג הפורום, הייתי קצת בהלם, אבל שוב, לא זה העניין, כאמור, זה לא המקום לנהל דיונים מסוג זה. גם את דבריו הכנים של אחד החברים שהביא כחומר למחשב היה קשה לכמה מאיתנו לקבל. זה היה המניע שלי בפנייתי למנהלת הפורום. חשבתי שבאמת צריך להכין שיעורי בית בטרם עושים משהו. אני יודעת שלא פעם האמת קשה, אבל אין לברוח ממנה, וככל שנמהר לקבל אותה כך נוכל לשוב לימים פורחים ומהנים יותר בבית. אני יודעת שדעתי אולי לא עונה בקנה אחד עם כולם, ובעצם לכל אחד יש את הדיעה שלו, וזה בסדר, יש מקום לכולם. ציטטת מדבריו של איציק שנבחרו בפינצטה על ידך. באותה מידה יכולתי לצטט דברים אחרים ושונים בתכלית. מצטערת שאני לא יכולה לרצות את כולם, אלא שלא אסטה מהאמת שלי, עם עובדות אי אפשר להתווכח! אני עדיין בשלי ידידי, איציק עזב כי ככה רצה, ואם ירצה יחזור בדיוק כמו שחזר לכתוב את אשר כתב! אני תקווה שבזה מסתיימים הדיונים ע"ג הפורום בנושא זה. יש לא מעט אפשרויות נוספות - מסרים למשל. דיונים מסוג זה אינם אמורים להוות נחלת הכלל לדעתי, בעיקר לא של עוברי אורח שבמקומם הייתי בוחרת לצאת מפה כלעומת שנכנסתי.
 
פרי יקירי

אוהבת אני את האכפתיות שלך ואת דאגתך אולם בתחושתי לא כל מה שנאמר לנו היה גלוי ושקוף, הרבה דברים הסמויים מעינינו התרחשו, גילי אמרה לך ברמיזה ובריש גלי שלא דובר מעולם על סגירת הפורום ואם כך הדבר, איציק נעלב עלבונות אישיים ובחר להגיב עליהם מעט בילדותיות לפי דעתי. גם אני סבורה כמוך שהניהול של איציק שונה לחלוטין ונוגע במקומות אחרים מגילי, זה היה חלק מהסיבה שלא כתבתי בפורום בזמן שגילי נעדרה, כי הדיונים שהתנהלו שם וסגנון הכתיבה פחות דיבר אלי. כשחשבתי שהנהלת תפוז התעלמה מאיציק ומגילי בזמן מחלתם חרה לי הדבר, אך אם לא כך, אז מאבקים אישיים שאנו פחות מודעים לדקויות המסתתרות מאחוריהן אינם צריכים להיעשות מעל הפורום אלא אכן במשוב או במסר אישי, ובכל מקרה איציק בחר לנטוש מסיבותיו הוא, לא שיתף בתהליך ורק לאחר שהעניין נגמר ואנו נותרנו תוהים מדוע נעלם ורק לאחר פנייה אישית אליו מצידנו חזר כדי להסביר... אילו עשה זאת בזמן התהליך יכולנו להתערב ולהלחם, כעת זו מלחמה מיותרת ומרגישה יותר מלחמת אגו באגו איציק תמיד יתקבל באהבה ובברכה בפורום זה ואם יבחר להיות איתנו, במקום להלחם מלחמת דון קישוט אז נשמח כולנו, מעבר לכך נראה לי שהנושא כבר אינו רלבנטי ורק פוגם במקום לתרום...
 

שירה 152

New member
ואם לא פה אז היכן?

כולנו אומרים בית (לא פורום), ואם בבית לא מדברים על מה שכואב, על מה שמפריע, על חבר בבית אז היכן כן? צר לי גם לקרוא את המילים נטש וכו' לא יודעת מאז שלא היה שיתוף פעולה בקשר למכתב הרגשתי.... לא יודעת, קצת צבוע. אני מאוד בדעה של פרי. ושוב אני שואלת אם לא בבית אז היכן (מסר מרגיש לי מתחת לשטיח)? ולא אכפת לי האגו שלו, שלה או של הבת דודה, וגם לא אכפת לי מהעוברים והשבים, אכפת לי מהחברים הקבועים (האיכות או הכמות?) יש פה מספיק יצירתיות כדי להחזיר עטרה ליושנה, להחזיר את תחושת הבית שקצת הלכה לאיבוד, ולהחזיר את איציקון, גם אם לחלק הוא לא בדיוק הסגנון. היכולת לדבר על הדברים היא מבחינת לצמצם מרחק.
 
שירה....../images/Emo24.gif

ולהחזיר את איציקון, גם אם לחלק הוא לא בדיוק הסגנון
לא זוכרת שמישהו ביקש מאיציק ללכת, כאמור, הוא חלק מהבית גם בהיעדרותו ומוזמן להשתתף כרגיל, הבחירה היא שלו.
כולנו אומרים בית (לא פורום), ואם בבית לא מדברים על מה שכואב, על מה שמפריע, על חבר בבית אז היכן כן?
זה לא היה איציק שבחר לא לשתף אף אחד במה שעובר עליו, אלא לשתוק ו"פתאום" להודיע על פרישה? גמני בעד לדבר על הכל בבית, בתנאי שעושים את זה בכנות וביושר, יושרה אישית נטולת מנפולציות. את מכירה מספיק טוב את הבית בכדי לדעת שהחשיפה והאינטימיות פה הם אחת מגולות הכותרת שלנו, אלא שלא מכריחים אף אחד לדבר, ואני לא אתערב לאף אחד בהחלטות שלו, לא משנה כמה חורה או כואב לי.
(מסר מרגיש לי מתחת לשטיח)?
כאשר מטיחים מילים ומציגים חצאי אמיתות, אני מעדיפה לא לדבר בכלל, ואם כבר, אז במסרים ולו רק בכדי לא לפגוע באף אחד. מעולם לא הרחקתי מישהו מהפורום, גם כאלה שבאמת לא היו ראויים להיות פה יותר מדקה וחצי (ר' מקרה "ולנטינו" לפני כמה שנים - שלחתי אז מסרים אישיים לכל חבר בנפרד וביקשתי לקבל אותו כמות שהוא למרות ניבולי פה ושפה שהפורום לא סובל. עוד לא מעט מקרים כאלה היום עם השנים, לא הרחקתי ולא הגבלתי כך שקל וחומר איציק... אף אחד לא הגביל או מגביל אותו, הוא בא והולך כאוות נפשו, עם או בלי הזמנות מיוחדות. חבל שכך את מרגישה, ואולם יום יבוא והעננה הזו תתפזר, עד אז אני מציעה להמשיך כרגיל, כל אחד כראות עיניו, כמו שהיה תמיד.
 
../images/Emo27.gif../images/Emo27.gif../images/Emo27.gif../images/Emo27.gif

ציטוט מהודעתו המקורית של איציק, זו שפתחה את כל המהומה הזו :
....הוחלפה מנהלת האשכול והגיעה מנהלת אשכול חדשה ... המנהלת התקשרה אלי יומיים לפני עזיבתי ודרשה לסגור את הפורום שכן הכתיבה בו מועטה .ניסיתי להניא אותה מצעד והסברתי לה את מצבה של גילי ואת מצבי .כל מה שאמרתי לא הביא אותה להבין את המצב העדין. היא ביקשה את פיטוריי ואני ביקשתי להשאיר את הפורום על כנו עד לשובה המלא של גילי ובזה נסגר "הדיל" ביני לבין מנהלת האשכול ....הפורום נשאר על כנו והיא קיבלה את פיטורי מתפוז....
אחרי שהייתי בהלם והגבתי לאיציק כמעט בכעס על זה שלא שיתף, פניתי לאותה מנהלת חדשה וביקשתי הסבר:
אנו רואים בעין יפה את דאגתכם ואת האיכפתיות שאתם מראים כלפי הפורום וכלפי הקהילה שנוצרה כאן.
לא הייתה כוונה לסגור את הפורום וכך נכון גם להיום.
מרגע זה, בו קראתי את הדברים, שוחחתי עימה טלפונית בכדי להיות בטוחה שכך הוא, ואכן... כך הוא! מה היית עושה במקומי? נלחמת במשהו שמבוסס על כלום?! קראי שוב את כל השרשור, הכל ברור שחור על גבי כתוב... אני מקווה שהפעם באמת הכל ברור, והנושא הזה ירד סופסוף מפרק. לא חושבת שיש עוד מה לדון בו, ושוב, בטח לא בפורום.
 

בני33

New member
***תודה גילי*פעם מזמן מזמן,,,,

לימדוני ,איזהו חכם הרואה את הנולד. לכן בהקשר לשרשור עם הדיונים האמורים,כתבתי את דעתי. שבת נעימה.
 

שירה 152

New member
גילי קסומה ../images/Emo24.gif

אין במה שכתבתי האשמה, אלא הרגשה אישית בלבד, אז אולי לא הכל מדוייק מצד זה או אחר אבל את יודעת לפעמים משהו נאמר, משהו נעשה והוא מתיישב אצלנו על משהו קדום ואז מגיעה פגיעה צורבת, איזה פצע ישן נפתח שוב. אז לא אני לא אומרת שצריך לטפל בהוא או בהיא או בהם, אבל בבית כמו בבית לשים פלסתר כי למישהו כואב.
 
תם ונשלם שירה, פפפפ

ויש לא מעט דברים לדבר עליהם בכדי שהשרשור הזה יעבור דף כמה שיותר מהר...
אחלה שבת לכולנו
 
אם לא בבית אז היכן ?

שירה יקרה, כולנו יכולים להתגאות במה שאמרת! לדעתי, דבריך העלו את הרמה הרוחנית של הפורום לאחד מהפסגות הגבוהות שלו! היכולת לדבר על הדברים מצמצמת מרחק! את המרחק בין אמת ולא אמת, בין ההשלכה ובין המציאות, ביני לבין עצמי (מקלפת את הקליפות) והעיקר: מצמצמת את המרחק שביני ובין רעי ומאפשרת להתקרב לאידיאל - "ואהבת לרעך כמוך"! באהבה, פרי מגדים
 

IBP1

New member
כמה הבהרות לפני הכל.

1. מוניתי בזמנו כמנהל זמני ! מעולם לא הייתה לי כוונה להיות מנהל קבוע. אני מבהיר זאת אחת ולתמיד. עניין הניהול הוא לא הבעיה. שכן ביקשתי לא אחת להשיב את הניהול לידי גילי . 2. הבעיה היא הדרך בה פעלה מנהלת האשכול בפני הנהלת הפורום ,על זה אני חורה. 3. אין לי שום רצון ואו תוכנית להיות מנהל לא כאן ולא בשום מקום אחר בעולם . 4. כיום אני מנהל עסק שהוא תוצר של הפרוייקט ההתנדבותי שעשיתי בשנים האחרונות ובו אני משקיע את מיטב זמני. אני חזרתי לכתוב כאן עימכם ואשתדל להששתף בשיחות כשיהיה לי מה לומר. 5. בזה אני מבקש לנעול את הנושא הנ"ל .
 
איצקון ברוך שובך ל-../images/Emo82.gif

אני שמחה שבחרת בנו על פני כעסים כלפי מנהלת כזו או אחרת...
 
ברוך הוא וברוך שמו - אמן!!!

אלוהים יודע כמה קשה היה לי בעשרת הימים האחרונים עם כל הדרמה הזו. אני שמחה שנגמר, ועוד יותר אשמח לקרוא אותך איציק, "כשיהיה לך מה לומר"
(בהנחה שזה יקרה לעיתים קרובות
שבת של שלווה לכולנו
 

IBP1

New member
אין לי כעס כלפי חברי ואו מנהלי הפורום ....

הכעס הוא כלפי הדרך בה בחרה הנהלת האתר לפעול כלפי הפורום.
 

שירה 152

New member
איציקוןןןןןןןןן../images/Emo24.gif

מה שיש לי לתת לך זה זה
יאללה תכתוב מצ'ו
 
למעלה