איציק וגל בבקשה כנסו לכאן !
עיינתי שוב ושוב בהירהוריו של דוד אודות אכילתו
בפוסט שכתב: "אכלתי שוארמה"
ולא מצאתי שם רצון לזלזל בדת, לסלף או להונות.
לעומת זאת מצאתי אצלו נסיון אמיתי להעלות את
צרכיו החומריים לספירה רוחנית.
נסיונות שכאלה נמצאים למכביר בכתבי הקבלה והחסידות.
על כן אין פלא שמי שעושה נסיונות דומים שכאלה ישתמש
בטרמינולוגיה דומה ויקבל השראה משיטות דומות,
כגון נוטריקונים וכד' (קשה להמציא את הגלגל מחדש,
וגם שלא ייראה כמו גלגל ושלא יסתובב כמו גלגל...)
ההתרשמות שלי מהנסיון הזה ומנסיונות אחרים פחות מוצלחים
או יותר מוצלחים של דוד - שמדובר בסוג של מחוננות ויצירתיות
מיוחדת במינה.
יצירתיות שכזאת לו הייתה לכם, איציק וגל -
הייתם בוודאי כותבים טקסטים קבליים מבוססים על מקורות
ברמה שאינה נופלת מהטקסטים המוסכמים הידועים לנו;
ולא הייתם מבזבזים יכולותיהם היצירתיים על
"שטויות" כמו שעושה דוד "הילדותי"
ב"חֲלֹמֹתָיו ובדְּבָרָיו..."
והאם לא על כך יוצאת קינאתכם ושינאתכם אותו ?!
פרי מגדים
עיינתי שוב ושוב בהירהוריו של דוד אודות אכילתו
בפוסט שכתב: "אכלתי שוארמה"
ולא מצאתי שם רצון לזלזל בדת, לסלף או להונות.
לעומת זאת מצאתי אצלו נסיון אמיתי להעלות את
צרכיו החומריים לספירה רוחנית.
נסיונות שכאלה נמצאים למכביר בכתבי הקבלה והחסידות.
על כן אין פלא שמי שעושה נסיונות דומים שכאלה ישתמש
בטרמינולוגיה דומה ויקבל השראה משיטות דומות,
כגון נוטריקונים וכד' (קשה להמציא את הגלגל מחדש,
וגם שלא ייראה כמו גלגל ושלא יסתובב כמו גלגל...)
ההתרשמות שלי מהנסיון הזה ומנסיונות אחרים פחות מוצלחים
או יותר מוצלחים של דוד - שמדובר בסוג של מחוננות ויצירתיות
מיוחדת במינה.
יצירתיות שכזאת לו הייתה לכם, איציק וגל -
הייתם בוודאי כותבים טקסטים קבליים מבוססים על מקורות
ברמה שאינה נופלת מהטקסטים המוסכמים הידועים לנו;
ולא הייתם מבזבזים יכולותיהם היצירתיים על
"שטויות" כמו שעושה דוד "הילדותי"
ב"חֲלֹמֹתָיו ובדְּבָרָיו..."
והאם לא על כך יוצאת קינאתכם ושינאתכם אותו ?!
פרי מגדים