איפה
כמה
למה

מחפש מוזיקה דרום אמריקאית.

עכשיו, אני לא יודע מאיזו מדינה או מאיזו תרבות, אבל אני אנסה להסביר. יש במוזיקה הזאת חלילי נשיפה (כאלה שהאיש מחזיק בשני ידיים ומגיש לפה בנשיפה - המון חלילים קטנים שכרוכים יחד). לפני הרבה זמן, במדרחוב היו להקות כאלה ואני חייב להשיג לעצמי מוזיקה מהסוג הזה. אז שמות, להקות, הצעות יתקבלו בברכה. תודה מראש!
 
מוזיקה מוסלמית מקורית ברשת - היכן ?

איפה אפשר לשמוע, דגימות או לכל הפחות קטעים קטנים של מוזיקה מוסלמית מקורית באינטרנט ? אני ידוע שיש המון סוגים של מוזיקה מוסלמית: מוסלמי טורקי, ערבי, תימני, עירקי,מצרי, לובי וכו' וכו' כל דבר יסקרן אותי, כי אני רוצה להכיר יותר טוב את המקורות של מה שקרוי המוזיקה ה"המזרחית" בארץ. אני רוצה את האורגינל אם יש מקום בו אפשר לשמוע ולהוריד קבצים או טעימות קלות של המוזיקה הנ"ל ברשת אני אשמח ואודה מאוד לכל הפניה.
 
מוזיקה אנדית.

מדובר, בעיקר, במוזיקה שמאפיינת את הארצות האנדיות (פרו, בוליביה, אקוודור), אבל גם ארצות אחרות בדרום אמריקה. אלה שניגנו במידרחוב היו "טריו אינדיו". יצא להם איזה דיסק חביב או שניים. יש אוסף מצויין של מוזיקה אנדית, אם להקות משובחות כמו אינטי-אימאני וחארות. אפשר להשיג כמעט בכל חנות.
 

CommandeRiker

New member
מוזיקה ערבית..

אני יודע שקשה לעשות הכללות , אבל אני מבקש המלצות על מוזיקה "ערבית" כמו למשל Misirlou , ומוזיקה אינסטרומנטלית ... מישהו מכיר ?
 
למעלה