איפה קונים מברשת לניקוי נרגילה?

סנאי נדיר

New member
איפה קונים מברשת לניקוי נרגילה?

עדיף שלא ביפו, בתחנה מרכזית ת"א מוכרים? או במקום אחר? זה דחוף! תודה אנשים.
 

Appocalypse

New member
וואלה!

או קיי...זה נישמע מצחיק אבל תקשיב טוב טוב.. אתה לוקח ציפית/חתיכת בד דומה (כל בד דק,שניתן לשטיפה.) או קיי אליו אתה תופר חוט,ואל החוט אתה מחבר מחט, ואת הקצה שלה שובר, בישביל לא להידקר. עכשיו, אתה תופר חוט באורך מטר עד מטר וחצי,אליו אתה מחבר את בד בתפירה, ומהצד השני את המחט, את המחט עצמה את זורק מצד אחד של הנרגילה, וכוח המשיכה יעביר אותה כבר לצד השני, ואז פשוט מושכים, ודואגים לא ליקרוע את החוט כמו דגנרטים!!! והנה לך,רק אחרי כל ניקיון תישטוף את זה... Appocalypse היגיינה מעל הכל!
 

סנאי נדיר

New member
ניסיתי את הרעיון שלך

רק במקום מחט שמתי חרוז של שרשרת פלסטיק. הוציא קצת ג'יפה אבל פעם שעברה שעשיתי עם פלנלית אם אתה יודע מה זה, זה הוציא הרבה יותר אני חייב מברשת לנרגילה איכותית.
 
שמע אם אתה אמיץ יש לי משהו מטורף

זה ממש ממש מטורף אבל אל תעשה את זה הרבה כי זה יהרוס לך את הנרגילה עושים את זה פעם ב... אם אתה רוצה לנקות רגיל תשתמש במנקה נשק...זה ממש טוב אם אתה לא בצבא תבקש מאיזה בן דוד שיארגן לך זה לא בעיה.. ואם אתה רוצה את השיטה שבן דוד שלי חשב עליה אז תקח את המנקה נשק ותחבר אותו למברגה ופשוט תכניס את זה ככה לא נשאר אפילו לא טיפה של סימן הנרגילה יכולה לסנוור אותך...
 
למה להתאמץ כל כך?!

במידרשוק בתחנה מרכזית יש חנות די טובה לנרגילות תנסה אצלו ותתמקח איתו קצת הוא מוריד לפעמים במחיר אם נחמדים... ותעשה מה שתעשה... אל תשטוף את הבפנים של הנרגילה!!!
 

סנאי נדיר

New member
כמה שאלות.

א. האם במידרשוק בתחנה מרכזית ת"א יש מברשת לניקוי נרגילה? ב. כמה היא עולה בערך? ולכמה אפשר להוריד את המחיר? ג. למה לא לנקות את הנרגילה מבפנים עם מים? ד. במידה וכבר ניקיתי כמה פעמים את הנרגילה עם מים מבפנים, מה אפשר לעשות? יש לךציין שהיא עובדת בסדר, אבל קצת מאטה את הקצב שלה, עם כל גחל וגחל שאני מדליק איתה היא עובדת פחות ופחות טוב. מה אפשר לעשות במצב הנוכחי?
 
../images/Emo8.gifכמה תשובות../images/Emo8.gif

א. כמובן... וקוראים לזה "חוטר"... ב. בסביבות 15 ש"ח, אפשר אולי להוריד ל 10... ג. במים בארץ יש אבנית, שבד"כ נדבקת למתכת, אם מנקים נרגילה עם מים, האבנית נדבקת לבפנוכו של הצינור והרסת לאט לאט את הנרגילה... ד. אין הרבה מה לעשות... נרגילות (כמו כל יצור בעל נשמה) מתות בסופו של דבר... ואם כבר אני חושב על זה, איזה נרגילה יש לך?
 

סנאי נדיר

New member
מה זאת אומרת איזה?

יש לי כעיקרון 3 נרגילות בבית: 1. נרגילה ישנה ישנה (למעלה מ3 שנים) שחברים קנו לי כשהיו בתחנה המרכזית, שעלתה לי 20 שקל. וכמו המחיר, ככה היא גם נראית. 2. נרגילה איכותית (80 ש"ח) אבל כבר עבר שמנה, כמעט שנה וחצי. 3. קניתי אותה לפני 4-5 חודשים והיא יחסית סוחבת, אבל אני צריך לנקות אותה בצורה נורמלית איכשהו. חוטר זה לנשק, לנרגילה יש מברשת מיוחדת, לא? וכמה פעמים אני מעביר אותה?
 

JustThomas

New member
זה לא ממש "מברשת מיוחדת"

חוטר אפילו יעשה עבודה יותר טובה.
 

סנאי נדיר

New member
בסוף הלכתי למידרשוק בתחנה מרכזית

וקניתי א. מחורר לראש. סתם קיצ'י אבל נורא סיקרן אותי לנסות. ב. מברשת לנרגילה, סנפירים כאלה מפלסטיק. 10 שקלים שניהם, לא אכפת לי.
 
אויש איזה שטויות

האבנית זה בקטנה אם זה כ"כ משנה לך אחרי חצי שנה תשתמש במסיר אבנית והכל יתנקה אתה כולה מעביר 2 שפריצים עם מים...ויוצא פול איכסה אני מפרק את הראש של הברז של המקלחת...ואז נשאר לך רק הצינור והוא עושה זרם חזק אז אני עושה את זה על הכי קר והכי גבוה ויוצא פול זוועה נרגילה נקיה זה הכי טוב!! ובקשר לשאלה שלך.. עזוב אותך מידרשוק...תסע ליפו מוכרים שם מברשות לניקוי נרגילה אכותיות ב5 שקל...ואז אתה לא צריך להתווכח על מחיר.. ובאמת חוטר עדיף..כי זה סיבים מברזל...ומה שמוכרים לך לנרגילה זה מפלסטיק מסריח
 
אה אוי אמרת בלי יפו..

אממ זה הכי בקטנה..אני שם בערך פעמיים בשבוע הם אנשים טובים ואין שם בעיות בכלל...זה לא פלסטין... ואם אתה עדיין מפחד אז תסע לתחנה מרכזית בת"א ויעלה לך יותר..
 
למעלה