איפה מוצאים מאבחנים?

איפה מוצאים מאבחנים?

ידוע לי האיסור בפרסום על גבי הפורום אבל אני תוהה, פשוט ,יש באמת בשפע מכונים עם מאבחנים וכו' לילדים ונוער, את האבחון האחרון כנער עשיתי בשפ"מ ושם לא יכלו להפנות אותי למאבחן למבוגרים , היכן מוצאים רשימה כזאת או מקום שבו אנשים ממליצים וכו' על מאבחנים?...
 

rs134

New member
מאבחנים

ראשית, כל מאבחן מוסמך אמור להצליח לאבחן גם מבוגרים. ההבדל טמון בעיקר בחומרים ולא מעבר לכך. השאלה היותר חשובה היא מדוע אתה זקוק לאבחון ובן כמה אתה? האם האבחון נועד לשם קבלה למוסד אקדמאי?
 
אני מתל אביב

בעיקרון אני בן 19 , אובחנתי בגיל 16 אבחון פסיכודידקטי ונמצא שיש לי דיסלקסיה פונולוגית, דיסגרפיה והפרעות קשב וריכוז . אבל המוסדות האקדמים, יחד עם המרכז הארצי לבחינות והערכה (בשביל הפסיכומטרי) מבקשים אבחון עדכני שנעשה לאחר גיל 16 .
 

rs134

New member
כמו שאמרתי

כל מאבחן מוסמך יכול לאבחן אותך. אפשר פרטי ואפשר במכונים השונים. באזור תא יש שפע עצום. תעזר בגוגל.
 

רותם43

New member
לא כל מאבחן הוא טוב, מקצועי ומומלץ

לכן כדאי ללכת לפי המלצות או ידע מוקדם על אותו מאבחן. מעבר לזאת במידה והאיבחון נידרש למוסדות אקדמיים, להם יש מאבחנים שכבילים עבורם, רצוי להתייעץ עם המוסד בו אתה מעוניין ללמוד. שיהיה בהצלחה!
 

רותם43

New member
מאבחנים

חוקי הפורום אוסרים על פירסום, אך מותר ורצוי להמליץ מהניסיון האישי של כל אחד ממשתתפי הפורום. אם תכתוב מאיזה אזור אתה בארץ ואיזה סוג איבחון אתה מחפש נוכל להמליץ לך מניסיוננו. מעבר לכך יש את האתר של זיוה דינה שבו יש גם מאבחנים רבים. בהצלחה!
 
למעלה