איפה מוצאים בחורות שיאמצו אותי כבן משפחתם?

  • פותח הנושא edly
  • פורסם בתאריך

edly

New member
איפה מוצאים בחורות שיאמצו אותי כבן משפחתם?

הסבתא שלי טיפשה אז היא חושבת שהבית מגיע לבן שלה, שכבר מסודר כי היא התרגלה לאהוב אותו יותר למרות שיש לו כבר 5 דירות מאשתו. הוא לעולם לא עבד, תמיד היה בטלן, מעשן גראס ועושה חיים.
לי אין כלום, לא דירה וגר בשכירות. אני לבד עם תחושת הקיפוח. לא מצליח לי עם בחורות, ואין לי רצון להרשים בחורות ולשחק משחק בפאבים רק בשביל עוד אכזבה מבחורה שרצתה שרק אזמין אותה לאכול במסעדה וזהו.
לפעמים, מתחשק לי לבקש שמשפחה תאמץ אותי, אבל זה מתאים יותר לאנשים במצב כל כך קשה מבחינת יכולות ישע שנדמה שהם זקוקים לאפוטרופוס או מועדונים חברתיים של נפגעי נפש.

אבל, אני בסך הכל, עובד מהבית, מההכנסה המועטה שהולכת על דמי שכירות (עם שותפים) והוצאות מחייה, מנסה להתקיים ולבלות בחוץ כמה שיותר אבל אני לבד. לפעמים אני הולך עם חברים אבל למרות זאת אני מרגיש בדידות איתם.
לא רוצה לנסות להכיר בחורה, ואז למתח שאולי זה לא יסתדר איתה.
רוצה בחורות שיהיו לי מעין משפחה, כמו סבתות או דודות טובות, אבל צעירות ממני. יש לי בנות דודות וכולם עסוקות בטיפול בילדים שלהן. אני צריך בחורות שיהיו כמו תחליף. אולי אפילו בחורות צעירות יתומות עם עניין משותף שקופחו אף הן, או שמרגישות בדידות מהשפחה אף הן ומעוניינות ליצור קשרי משפחה איתי.
איך משיגים ? איפה ?
 

Nogood Girl

New member
אני מאמינה שאולי עזרה מקצועית תוכל להועיל

לחיות עם תחושת קיפוח זה ממש לא קל, אם אתה לא מסוגל לדבר עם המשפחה שלך ולבקש מהם יותר עזרה ויותר תשומת לב ואתה מרגיש אומלל ולבד גם עם החברים אולי ייעוץ פסיכולוגי יכול לעזור.
שווה לנסות, אולי זה יקדם אותך לעבר יחסים יותר טובים עם המשפחה שלך, אולי זה יעזור לך להרגיש יותר טוב בקשר לעצמך ולמצבך בחיים.
בכל מקרה אין משפחות מושלמות ולכל משפחה יש את הבעיות והשטויות והתקלים שלה...

בכל מקרה בהצלחה...
 
מסכימה עם משאמרו ...

אולי עזרה מקצועית תועיל.
ולדבר שוב עם המשפחה אולי יכולו לעזוור לך , או החברים שלך.
בהצלחה
 

edly

New member
אין לי הורים הם נפטרו

המשפחה זה הדוד שכאשר אמרתי לו שקופחתי, אז הוא התעצבן ואמר לי לא לדבר איתו, עם כזה דוד דפוק אני צריך לדבר ולהתנצל ?! על מה ?! על זה שיש לו 6 דירות עכשיו, ולי אין כלום והוא מתעצבן מזה שאמרתי לו שצריך לשמור על יחסים טובים ביננו ובמקום להעריך את זה ולהגיד שאני צודק אז הוא אומר לי שהוא לא רוצה קירבה ושאם אתקשר אליו הוא יתלונן במשטרה על זה שאני מטריד אותו ? עם כזה דוד דפוק אני צריך לדבר שוב ?!
 
אולי זה לא "מה שאתה אומר"

ויותר ה"איך"

תבדוק עזרה מיקצועית
-תנסה דרך הקופת חולים אני חושב שהם עוזרים במימון .
 
למעלה