איפה מומלץ לתקן מחשב נייד של LG? (באזור המרכז

gershia

New member
איפה מומלץ לתקן מחשב נייד של LG? (באזור המרכז

בין אשקלון לרעננה.... תודה רבה
 

bar666xp

New member
המחשב בלי אחריות?

אם יש אחריות אז אצל היבואן הרשמי!!!
 

gershia

New member
האחריות חלפה....

האם כדאי ללכת למעבדה שבה הייתי מתקן במידה והאחריות היתה עדיין בתוקף? (חי אלקטרוניקה בכפר סבא) או שיש מעבדות אחרות שמומלצות.
 

bar666xp

New member
קבל מהם הצאת מחיר למה לא?

בנוסף להיותם היבואן הרשמי הם מעבדה כמו כל שאר המעבדות. אין לי מושג לגבי רמת השרות מניסיון אישי, אבל גם לא זכור לי שנתקלתי בתלונות לא על השרות שלהם בכל אופן. אגב תלונות על ח.י. http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1000072168 אבל האמת שאין לי מושג מה נסגר בסוף. בכל מקרה על השרות והמעבדה לא יצא לי לשמוע/לראות תלונות.
 

gershia

New member
דברים טובים באים בזוגות

יום אחרי שפרסמתי את ההודעה המטען שלי התחיל לגסוס ועכשיו נראה לי שמשהו בשנאי הפנימי שלו נשרף, בקיצור אני צריך מטען חדש. האם יש משמעות לכך שהמטען יהיה מקורי? יש מטען שמגיע עם כל סוגי החיבורים והוא מתאים למחשב שלי, הוא זול ב 100 שקל מהמטען המקורי. הייתי שמח לדעת האם זה אחד הדברים שלא מתעסקים איתם במחשב או שאולי דווקא מדובר במשהו בסיסי שלא חייב להשיג מקורי. תודה
 

bar666xp

New member
מטען אוניברסלי לרוב הוא אופציה אבל...

לפעמים יש בעיות אם האמפר וה-V או... לא בדיוק כמו של המקורי... אז האמת היא שאין לי תשובה חד משמעית בשבילך, אני אישית העדפתי לרכוש מקורי כשהיתה לי בעיה עם הספק {והוא לא היה זול ביכלל}.
 
שלום gershia

קבוצת ח.י הנה היבואן הרשמי של המחשבים הניידים של LG נשמח לטפל בך במעבדתנו. במידה ויש לך שאלות נשמח לענות על כל שאלה במייל [email protected] בברכה, אורי, נציג קבוצת ח.י
 
למעלה