איפה מומלץ לרכוש

shayt

New member
תלוי בך

בעקרון אפשר לקנות מקרט (היבואן הרשמי) או מיבואנים אחרים (אפורים). קרט יותר יקרים ולא בהכרח יותר טובים, תעשי חיפוש בפורום על קרט (או קאראט) אם זה מעניין אותך. מעבר לזה, יש כמה חנויות באינטרנט כמו CAMERA4LESS, CAMERA VIDEO.ORG.IL - רואים עולם בעקרון - כמה שיותר זול עם כמה שיותר אחריות.
שי
 

s h i R 1 2 3

New member
תודה שי

אני קצת חוששת לקנות דרך האינטרנט- אין לי יותר מידי ניסיון עם זה... האם יש חנויות באזור ת"א השרון והמרכז שהיית יכול להמליץ לי לגשת אליהן?
 

shayt

New member
יש

יש כמה חנויות באלנבי בת"א (פוטו-פילם, CAMERA, ...) יש את רואים עולם בפתח תקווה, בשרון - יש חנות צילום בקניון רננים ברעננה ויש חנות בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה. באלנבי החנויות הכי רציניות עם הכי הרבה ציוד. ציינתי מקומות שראיתי שיש להן ציוד מעבר לרגיל, שם תוכלי גם לקבל תשובות יותר טובות ועוד ציוד אם תרצי לקנות. בכל מקרה, תכנסי באינטרנט למה שציינתי כדי שיהיה לך סדר גודל כמה עולה דרך האתרים הללו ואז תעשי את השיקול שלך. (והגיע הזמן לקנות דרך האינטרנט..., אפשר לקנות טלוויזיות, מחשבים, ציוד למצלמות, ספרים... כמובן שאפשר הרבה יותר, רק ציינתי דברים שאני אישית קניתי באינטרנט)... שי
 

s h i R 1 2 3

New member
../images/Emo13.gifתודה

אעשה סקר מחירים ואם ההפרש בין החנויות לאינטרנט יהיה משמעותי, אשקול זאת. המון תודה לך- עזרת לי!
 

riluman

New member
עוד דבר שאת צריכה לדעת----------

בד"כ ההבדל בין הספקים ה"אפורים" לבין קרט זאת האחריות. תמיד עדיף אחריות של היבואן הרשמי ולא של מישהו שמוכר מקררים למשל. קראט נותנים 3 שנות אחריות לעומת שנה אחת אצל רוב האפורים. לפעמים ההבדל בין מצלהמ עם אחריות לבין מצלמה בלי מסתכם בסכום כסף נכבד.....לבדוק טוב לפני שקונים! אני קניתי ב- OMC מחשבים לפני כחצי שנה במחיר לא רע, עם אחיות של קראט.
 
למעלה