איפה טעיתי

איולה 10

New member
וואו, איזה דיון מרתק !!!

אני מסכימה עם jaspan לחלוטין...
 

ayala26

New member
את צריכה לראות את הסקוטים

שממלאים פה את אמסטרדם כל פעם שיש משחקכדורגל "חשוב"
... בטראם וברחוב עם החצאיות! זה לא בצחוק הדבר הזה... זה אמיתי ממש!
 

איולה 10

New member
ותשובה יותר עיניינית:

אז ככה: לדעתי: 1. הסרט סאטן הזה ממש לא מסתדר לי עם הנצרים. זה ערבוב של 2 עולמות, וויזואלית - של מאט עם מבריק. הייתי הולכת עם משהו יותר כותנתי - כמו הבד, שלא יהיה מבריק... 2. לכיס הייתי משתמשת בצורה יותר "אורגנית", - עיגול למשל - שלא יתנגש עם הקווים המעוגלים (והמהממים...) של העריסה. 3. ההיערות הטכניות - לבד/ באטיסט - כמו שאמרו כאן כבר... כידוע - העריסות שלך ממיסות אותי לחלוטין... איזה כיף לחברה שלך !!!!
 

juspan

New member
קודם כל העריסה מהממת!!

לגמרי. חוץ מזה מסכימה עם קודמתי לגבי סרט הסאטן. מעבר לענייני טעם (זה סוג חומר שאישית אני לא אוהבת שמוריד לדעתי ברוב המקרים אלא אם ממש ממש מתבקש), אז כאן כמו שכתבה איולה זה פשוט הכי לא מתבקש. זו עבודה כזו נקייה שמשדרת טבעיות, מה לה ולחומר שמשדר סינטטיות ונצנציות. לגבי הכיס וההקשחה כולן כבר ענו לך, אין צורך בכזו הקשחה היסטרית משל זה היה תיק רציני. זה כיס קטנטן וסבבה שיראה כזה במצב חצי גולמי של בד רך ולא מוקשח, כמו שקיק כזה. אני בכלל אולי הייתי הולכת על בטנת לבד והבד החיצוני שהשתמשת, ובלי הקשחה נוספת מעבר למה שתורמת הבטנה. אבל ראיתי עכשיו שמישהי העירה אולי משהו נכון על הסיבים שיכולים להידבק למוצץ וכל זה, אין לי מושג אם זה קריטי אבל אולי באמת הרעיון של שעוונית כלשהי/וינייל כבטנה חלקה ולא סיבית.
 
וואלה! לא חשבתי על זה

פשוט השתמשתי במה שהיה לי בבית. רצה להוסיף סרטי כותנה לרשימת הקניות. תודה רבה
 

juspan

New member
לא חייבים לרוץ לקנות

אפשר לעשות סרט מהבד שיש לך (הבד של הכיס).כסרט אלכסון או סרט ישר, עם גיהוץ הקצוות הגולמיים וכו' ותפירה חיצונית ישרה ועדינה כדי לסגור. זה לא רק לשם החיסכון אלא למען האחידות. סתם אפשרות.
 
עם עריסה כזאת באמת קשה לשים לב לכיס...

לי נראה שלכיס בגודל כזה אין צורך במקשיח בכלל בטח ליעוד שלו ומקסימום אפשר לתפור שתי שכבות כותנה ,אמרתי כבר שהעריסה מדהימה?
 

oolay

New member
לא טעית!../images/Emo6.gif

אם את אומרת שהכיס לקח המון זמן אולי זה בגלל שזה היה משהו שאת פחות מנוסה בו. וגם לעבוד בקטן זה לא קל. אבל נראה נהדר! אני גם חושבת שלא צריך לרפד כל כך כיס כזה. אולי דוקא לעשות חלק פנימי משעוונית או חומר רחיץ כך שלא ידבקו סיבים למוצץ.ושעוונית זה חומר שיתן קשיחות לכיס וכך יהיו בעצם רק שיכבה פנימית וחיצונית בלי מילוי, ובהתאמה, פחות עבודה...
 
ווי! תודה רבה!!../images/Emo24.gif

נראה לי שזה ישים קץ לתלאותי. פשוט רעיון מעולה להשתמש בשעוונית. זה גם ימנע מסיבים להידבק וגם יקשיח את הכיס! מושלם! ותופרים את זה רגיל, כאילו שזה בד או שזה דורש התיחסות אחרת? כל העניין של התפירה לוקח לי די הרבה זמן, כי אני לא יודעת לתפור ובעצם אפשר לומר שאני לומדת תפירה בהתכתבות. נראה לי שבזמן שאני תופרת יכולתי לקלוע עריסה שלמה, אבל זה במגמת שיפור, במיוחד מאז שגיליתי את הפורום.
 

oolay

New member
כן שעוונית רכה אפשר לתפור במכונה. את יכולה

לקחת משהו כמו המפות הדקות שמוכרים, ואפילו שקופה כך שיראו רק את הבדים שאת בחרת שמתאימים. את מקטרת על שעות העבודה במכונה, ואני מסתכלת על הקליעה וחושבת שזה לוקח שנים.... אני בטוחה שעם ידיים טובות כאלו את תגיעי רחוק גם בתפירה!
 
תודה לך ולכולכן על העזרה והעצות

והמחמאות. אני אנסה את השעוונית ואדווח. לוקח לי שעות במכונה כי לא למדתי לתפור, בעוד שלקלוע למדתי (ועודני) ממורים מעולים, בעצם הכי טובים שיש. מה גם שאני קולעת כבר שנים, אז זה לא חוכמה. תפירה לעומת זאת... אני לומדת בהתכתבות. אבל אני אופטימית ואתן מאד עוזרות לי.
 

מ י כ ל פ

New member
יש בחנויות כלי בית היוקרתיות יותר

שעווניות הניתנות לכביסה (בגליל לפי מטר) ונראה לי שהן עדיפות גם בגלל יתרון הכביסה וגם בגלל שהן יעברו טוב יותר במכונה, שעוונית רגילה את צריכה לתפור עם דף נייר בין השעוונית למכונה כי היא נדבקת לרגלית ולא מתקדמת
 
למעלה