איפה הסימפטומים???

איפה הסימפטומים???

טוב, אחרי שהכרזתי בחגיגיות שאני לא נלחצת בהריון הזה התחלתי להשתגע לאיטי. כמו בהריון הקודם, "התברכתי" בהריון נטול סימפטומים (לפחות בינתיים). שמישהו יספר להוא למעלה שהריונות כאלה צריך לתת לנשים לא חרדתיות!!! אני מתנחמת בזה שבעלי קנה מרכך כביסה עם ריח מחריד ואני כמעט מקיאה מהריח של הבגדים של עצמי. אני שוקלת ברצינות להמשיך לכבס עם המרכך הזה רק מהסיבה הזו...
 

anatwi2

New member
בחילות? לא ממליצה אבל

בהחלט מבינה. כשיש בקרים שאני קמה ותוהה האם הכל אשליה אני רצה ופותחת את המקרר... אוי הבחילה שעולה, באופן חולני גורמת לי לשלווה מסויימת. עם זאת... גם הבחילות לא מרגיעות את חוסר השקט הנפשי. תמיד נמצא סיבה למה צריך להיות בחרדה. אז קבלי עיצה מאחת שלא נפטרת מהבחילות- תהני מזה!!!!!!!!!! ואין צורך להרגיש כל יום בחילה/ כל היום, תשמרי את המרכך לימים קשים יותר (שמקווה שלא יבואו), ענת.
 

ע ד ן 4

New member
../images/Emo6.gif

נראה לי שאם מישהו נכנס לפורום שלנו בטעות, הוא חושב שכולנו כאן לועסות סמבוסק כל היום. איפה עוד יש בעולם יצור שמתחנן להרגיש רע???? רק כאן!!!! אני איתך, מתחננת כל יום למשהו רע שיתן סימן שהכול טוב, דרך אגב, איזו פירמה המרכך כביסה? אני שוקלת לאמץ את הרעיון.
 

ע ד ן 4

New member
נזכרתי בעוד משהו

לפני כמה ימים בעודי מסתכלת בראי, הבחנתי בשלל חצ'קונים שהשכימו איתי קום, מקשטים את הסנטר בחגיגיות, ומכיוון שאני יודעת שחצ'קונים באים בעקבות שינויים הורמונליים, ישר התחלתי להסיק מסקנות, כגון: אה, בטח השיליה נכנסה לתיפקוד מלא. ראית פעם מישהי מאושרת בסנטר מעוטר בחצ'קונים???? ואני שואלת את עצמי: How low can we go?????
 
../images/Emo6.gif לכל המעוניינות בהקאה מיידית:

סנו מקסימה ירוק. האריזה טוענת שזה "טרופיקל" - ריח מנגו וקיווי (!). אולי זה ריח טרופי (אף פעם לא הייתי באיזור טרופי, לא יודעת) אבל מנגו וקיווי זה בטח לא!!! ואל תקני בטעות סנו מקסימה ורוד. לזה יש ריח מהמם - חכי איתו אחרי הלידה
 
חולה על הריח של סנו מקסימה ירוק../images/Emo9.gif

ואני בבעיה הפוכה: אין לי בחילות! זה ממש מלחיץ אותי. אני לא נגעלת משום דבר ואני אפילו לא מקיאה בצחצוח שיניים! מאחר ו3 ההריונות הקודמים היו עמוסי בחילות לעייפה, אני מתחילה לחשוב שאולי אני מדמיינת את ההריון הזה..
 
אפשר לשלוח לך בקבוק כמעט שלם???

את לא מדמיינת. זה פשוט הולך להיות הריון כל כך טוב שאפילו אין לך בחילות
 

רונאסטל

New member
את מוזמנת לבוא אלי.יום שישי 6 בבוקר

כל פעם אני מתעוררת אחוזת קבס לריח הטיגון. יש כאן בשכונה מישהי מה זה חרוצה שבא לי להרוג אותה...
 

קובולט

New member
הצעה לקבלת בחילה מהירה

להיכנס לאחת מהמסעדות הקטנות בבוקר שבדיוק מטגנים שם מרק בצל- והופ... גם בשבוע 33 יש בחילות!!!!
 

Tנקר בל

New member
חכי...חכי...

אני זוכרת את עצמי בהריון האחרון זועקת מנהמת ליבי את אותה השאלה "איפה הסימפטומים
". אמרו לי "חכי...חכי..." והם אכן הגיעו, ואז התגעגעתי לימים הנטולים. אם כבר נגזר עלי להיות מטורפת, אז עד הסוף - מתחרפנת כל פעם ממה שיש.
 
אז הקדמתי את האולטרסאונד בשבוע

הקדמתי את האולטרסאונד בשבוע - בהתחלה קבעתי אותו ל-3 שבועות אחרי שקיבלתי את תוצאות הבטא באופטימיות מופלאה. עכשיו החלטתי שאפשר להקדים בשבוע, כדי להשאיר את החרדות על אש בינונית (עדיין יש לי שבוע לחכות...) לפחות בעבודה יש לי את בחילה איומה כל פעם שאני נכנסת לחדר האוכל בצהריים. איזה יופי לי
וכן, אני יודעת שאני עוד אקלל את עצמי כשהסימפטומים יבואו... אני שומרת לעצמי את הזכות לקטר גם אז.
 

קנגה רו

New member
נו נו - תראי, יעבור היום - ואופס

יגיע סוף שבוע!!! מבטיחה לך. יום שני הוא בהחלט יום עבודה. שלישי? זה כבר בול באמצע, רביעי - מיותר לחלוטין (לדעתי זו בכלל טעות היום הזה) וחמישי? זה כבר סוף שבוע!!!
 
רק דיברתי...

והנה חזרו להן הבחילות, וההורמונים- אתמול התחלתי לבכות באמצע הרחוב!!
 
למעלה