איפה הכסף ?

איפה הכסף ?

איפה הכסף ? =========== מלחמה כידוע עולה כסף, ובאחרונה פורסם שלאוצר חסרים 4 מיליארד שקל לשנה. זו הסיבה לניסיון הפגיעה המחודש בעניים, לדברי שר האוצר, אברהם הירשזון. במצב רגיל, הייתי מקבל את ההסבר. אלא שרק לפני כחודשיים התרברבו במשרד האוצר כי בעיקר בנימין נתניהו, ובהמשך גם הירשזון, הביאו במדיניותם לעודפי גבייה של 16 מיליארד שקל עד אמצע 2006. אם כל זה נכון - יש באוצר די כסף לממן את צורכי הצבא העודפים למשך 4 שנים לפחות, בלי לפגוע בגמלאים. לא היה מזיק גם לצמצם בשליש את מספר אנשי הקבע שאינם "קרביים". זהו צעד נכון השווה הרבה מיליארדים. איש קבע עובד קשה 20 שנה, ואחרי זה בגיל ארבעים מקבל פנסיה חינם על חשבון הציבור במשך 40 שנה. הייתי שמח שיסבירו לי כעת, מדוע יש צורך להתנכל שוב לסטודנטים, לכלל מקבלי הקצבאות, לקשישים ולנכים. מרק בריל כפר סבא פורסם בתאריך- 17/09/2006
 

שלדר

New member
היה כסף ששדדו מהחלשים...

נתנו אותו לעשירים באמצעות הורדת מיסים! אתה הרי יודע את זה.. למשל, הורדת המע"מ האחרונה? אם יחזירו לקדמותה נפתרה רוב הבעיה! אם יוותרו השנה על ההפחתות במס ההכנסה הצפויות, יהיה עודף בכדי לעזור משמעותית לחלשים ואפילו תרופות לחולי הסרטן שמייאוש, הפסיקו השביתה והלכו הביתה לדעוך למוות! והכל מבית מדרשו של BB! הירשזון סתם חקיין מנופח "מטופח" ועלוב!
 

אריאל5

New member
בדיוק הפוך.

שמעתי את זה מאדם שנמצא בתחום הכלכלה והוא אמר לי שלעשיר הורדת המע"מ באחוז לא מזיזה לעניים הורדת המע"מ באחוז מזיזה מבחינתם הורדה של עשר אגורות בלחם והורדת המחירים בדואר של משהוא דומה (ואכן המחיר ירד בחלק מהשליחות בדואר) זה משפיע יותר על עניים מאשר על עשירים שישלמו 1000 שקל פחות על אוטו.
 

shy-1

New member
היכן אתה חי ?

איזה הורדות מחירים היו עקב הורדת המע"מ ?
 

שלדר

New member
המע"מ הוא רק דוגמא לחוסר חשיבה

אחוז מע"מ מכיכר לחם או מחבילת מרגרינה הוא כ 3 אגורות! אף מכולת לא טרחה בכלל לשונות את המחירים, זה זניח{המדבקה של המחיר עולה יותר!} וכמה זה עלה לאוצר? 3-4 מליארד! אבל הרבה כסף ניתן כמתנות לעשירים בצורת הפחתה במס ההכנסה ועוד מיסים...{מזכיר את הפחתת המס על הDVD למשל..} והפחתה גדולה נוספת בדרך ואין כל כוונה לפגוע בה או לדחות אותה!
 

אריאל5

New member
שלדר כמה דברים:

הלחם הפרוס ירד מ-5.60 ל-5.55 ויש סופרים שאפילו הורידו ל5.5 בשביל מי שקונה לחם ביומיים זה אומר 15 ככרות לחם בחודש (ואני לא מדבר על חלות בשבת שדתיים קונים) ובכך רק על לחם יורד 75 אגורות. יכול להיות שצריך להוריד יותר במוצרים בסיסים ופחות במוצרים יקרים אבל להגיד שהורדת המע"מ עוזרת לעשירים זו שטות. עוד דוגמה מצויינת אני עובד בארגון שעוזר לנזקקים ולנוער עולה ונוער בסיכון. מבחינתינו הורדת המע"מ באחוז טרם המון לארגון ובאופן די ישיר לנזקקים. כאשר יש לנו סכום להוציא ומכשירי חשמל לנזקקים ורהיטים לנזקקים והסעות לבני נוער יורד המחיר שלהם בכמה עשרות שקלים זה עוזר לארגון לעזור לנזקקים. זה שיש חנויות שהעלו מחירים בשביל שלא ירגישו את הורדת המע"מ זו חוצפה של הרוכלים לא של ביבי.
 

שלדר

New member
אתה מתעקש בקטנות...

מי שרכש דירה ב2 מליון שקלים חסך 20.000 שקליםמי שרכש מכונית במליון שקלים חסך 10.000 שקלים מי שחי על תקציב של 50.000 לחוןדש חסך כל חודש 500 שקלים! כמה פעמים 3-4 אגורות נכנס בזה? כמה חסכו מי שחיים מתקציב של 2000 שקלים? {1/3 מהשכירים במשק}--20 שקלים לחודש?
 
לכל עני יש די וי די,אולי לחם אין לו

אבל הוא קנה די וי די,להומלסים יש די וי די אבל אין להם שקע חשמל לתקוע אותו. בזמנו כל מי שקנה כיכר לחם קיבל די וי די,אם קנה פיתה קיבל שניים.אצלנו בבת ים אנו משליכים די וי די אחד על השני. אני מתפלא שלא קנית למוקה די וי די. זה הפטנט של ארידור:די וי די לכל פועל.
 

שלדר

New member
כן, אחרי הרס כזה חייבים............

מישהו עם מחשבה מקורית ורגייש! מישהו שמסוגל להבין שהמכות שניחתו על החלשים אינן מכות משמיים אלא מעשה ידי אדם רשע!
 

אריאל5

New member
המכות שנחתו על העניים זה לא בגלל

נתניהו. הירידה באבטלה בחודשים האחרונים והשיפור הקטם אמנם אצל העניים זה תוצאות נתניהו רק שאולמרט הורס כל כך מהר וגורם לאי ודאות וזאת כנראה רק בשביל שלנתניהו לא יהיו נקודות במאבק מולו.
 

שלדר

New member
תבין, זאת תפיסת עולם!

אם BB מחר נהיה שוב בעמדה כמו ראש ממשלה או שר אוצר שוב הוא יתחיל באמירה גורפת ש.... היינו על סף קריסה, מצאתי קופה ריקה, מצאתי בור ענק, אם לא אעשה מהלכים מכאיבים לא יהיה לעניים! וזה יהיה בפעם השלישית שהוא יגיד לנו שבלעדיו המשק היה בפשיטת רגל! די! אני לא אכלתי ולא אוכל את החרא הזה יותר! ולצערי, אולמרט או הירשנזון עושים לעצמם חיים קלים, הם פשוט הולכים בתלם שחרש BB! ועל פרץ, אין לי מילים מנומסות להגיד אז לא אגיד! האיש רימה אותי!
 

אריאל5

New member
המחלוקת העיקרית בינינו היא:

שאתה טוען שאולמרט והירשזון ממשיכי דרכו של נתניהו. לטענתי אולמרט באמת נותן רק לעשירים לעומת נתניהו שדאג גם לעניים בכך שהוא דאג להצלת המשק שאולמרט עכשיו הורס בחזרה. הראשון שהביא לקריסה בשנים האחרונות היה בייגה שוחט שנתן כסף לכל חבר שלו שביקש נתניהו הוא ההפיך הגמור ואולמרט הוא קופי של שוחט.
 

shy-1

New member
לכתוב/להגיד שביבי דאג לעניים,

זה חילול הקודש, כבר עדיף לאכול חזיר בכיפור !
 
בטווח הרחוק

הוא דואג לעניים הרבה יותר מהמתיימרים לדבר בשמם. די עם הדמגוגיה.גם נתניהו הצהיר שיש כסף בקופה ואפשר להחזיר מקצת מהריסונים הסוציאלים. ואם נזקקים לכסף הזה לבטחון כעת-שישתמשו ברזרבה שביבי הותיר ,ולא ירעו את המצב הסוציאלי של העם עוד יותר. במקרה הכי קיצוני שיעלו את המ.ע.מ באחוז,זה הכי פחות מזיק לכולם. יום טוב שי-מי יתן שבשנה החדשה הבינה תחזור אליך,אם בהתגלות,ואם ברגליים.
 

שלדר

New member
"ריסונים סוציאליים"?../images/Emo6.gif../images/Emo6.gif

תרשום פטנט על צירוף המילים,,, בבחירות תקבל תמלוגים בעבור השימוש
"ריסונים סוציאליים"
תרגום: הילדים אכלו הרבה מידי ומהר מידי וכל יום, יש לרסן את ההשתוללות הזאת! מספיק פעם בשבוע, מעט ולאט לאט..
החולים צרכו יותר מידי תרופות וחייבים לחנך אותם להיות מאופקים! ירוסנו הנכים ומייד!
 

shy-1

New member
קקטוס,אסמה ממני, מהלב אני אומר לך,

ביבי הוא רשע, רשע יותר מגוי, הוא התעלל בפירוש בחסרי הישע בישראל, (ולא ארמוז יותר מכך!). שר החוץ, שר ההסברה, נו פרובלמו, להיות שר אוצר, או חלילה ראש ממשלה, אפשר לסגור המדינה כבר היום.
 

eoli

New member
השחיתות שקיימת בכל

מגזר ומגזר, הפחד להתלונן על שחיתותיות שמא יבולע להם, מוסר העבודה שממזמן איבד את ערכו , אכיפת החוקים אינה מתבצעת כהלכה, בזבוז משווע של משאבים בכל מוסד ומגזר - כל אלה ועוד, יוצרים אנרכיה חברתית. כשיש אנרכיה כל דאלים גבר,והחלשים משלמים את המחיר.
 
למעלה