איפה ההיגיון במחירי הכרטיסים בקו החדש?!

מצב
הנושא נעול.

Nike17

New member
איפה ההיגיון במחירי הכרטיסים בקו החדש?!

איפה ההיגיון במחירי הכרטיסים בקו החדש?!
באתר רכבת ישראל כתוב ב"מחשבון המחירים",שנסיעה לתל אביב זה 19.5 כמו תמיד ולראשון לציון זה 21 ש"ח אז איפה ההיגיון שפה ? אז לפני כמה ימים "רכבת ישראל" ענו לי בפייסבוק שהם לא ישנו את המחירים,
אני מקווה שכן כי אין פה היגיון וזאת חוצפה שאין כמותה.
 
אין היגיון, כנראה המחירים ישונו בקרוב

איפה ההיגיון במחירי הכרטיסים בקו החדש?!
באתר רכבת ישראל כתוב ב"מחשבון המחירים",שנסיעה לתל אביב זה 19.5 כמו תמיד ולראשון לציון זה 21 ש"ח אז איפה ההיגיון שפה ? אז לפני כמה ימים "רכבת ישראל" ענו לי בפייסבוק שהם לא ישנו את המחירים,
אני מקווה שכן כי אין פה היגיון וזאת חוצפה שאין כמותה.
אין היגיון, כנראה המחירים ישונו בקרוב
מחכים לתקנות של שר התחבורה
 
ומדוע התקנות לא הוכנו מראש לפני פתיחת הקו?

אין היגיון, כנראה המחירים ישונו בקרוב
מחכים לתקנות של שר התחבורה
ומדוע התקנות לא הוכנו מראש לפני פתיחת הקו?
למה הנוסעים צריכים להידרש לתרגילים מוזרים של קניית כרטיס לתל אביב כשהיעד שלהם הוא יבנה או ראשל"צ?
אף אחד ברכבת ובמשרד התחבורה לא חשב ששימוש בתעריפים הקיימים אינו הגיוני ומגוחך ביותר?
 
תפנה למשרד התחבורה ותשאל

ומדוע התקנות לא הוכנו מראש לפני פתיחת הקו?
למה הנוסעים צריכים להידרש לתרגילים מוזרים של קניית כרטיס לתל אביב כשהיעד שלהם הוא יבנה או ראשל"צ?
אף אחד ברכבת ובמשרד התחבורה לא חשב ששימוש בתעריפים הקיימים אינו הגיוני ומגוחך ביותר?
תפנה למשרד התחבורה ותשאל
 

raminec

New member
מי היה יכול לנחש את מועד פתיחת הקו מראש?

ומדוע התקנות לא הוכנו מראש לפני פתיחת הקו?
למה הנוסעים צריכים להידרש לתרגילים מוזרים של קניית כרטיס לתל אביב כשהיעד שלהם הוא יבנה או ראשל"צ?
אף אחד ברכבת ובמשרד התחבורה לא חשב ששימוש בתעריפים הקיימים אינו הגיוני ומגוחך ביותר?
מי היה יכול לנחש את מועד פתיחת הקו מראש?
 

טשאפק 2

New member
מי באמת קובע את המחיר

אין היגיון, כנראה המחירים ישונו בקרוב
מחכים לתקנות של שר התחבורה
מי באמת קובע את המחיר
האם יש פקיד כלשהו במשרד התחבורה שבידיו הסמכות הבלעדית בעניין, או שנדרש אישור של משרד האוצר?
 
הנוסח היבש אומר

מי באמת קובע את המחיר
האם יש פקיד כלשהו במשרד התחבורה שבידיו הסמכות הבלעדית בעניין, או שנדרש אישור של משרד האוצר?
הנוסח היבש אומר
שר התחבורה בהסכמת שר האוצר ובהתייעצות עם ועדת פיקוח המחירים (נראה לי מסונפת למשרד המסחר).

אז ההשערה שלי
כנראה פקידים של משרד התחבורה יחד עם איזה פקיד של משרד האוצר.
ואחרי זה מביאים את זה לאישור השרים.

אבל זאת רק השערה שלי
 

טשאפק 2

New member
קדירה דבי שותפי לא חמימי ולא קרירי

הנוסח היבש אומר
שר התחבורה בהסכמת שר האוצר ובהתייעצות עם ועדת פיקוח המחירים (נראה לי מסונפת למשרד המסחר).

אז ההשערה שלי
כנראה פקידים של משרד התחבורה יחד עם איזה פקיד של משרד האוצר.
ואחרי זה מביאים את זה לאישור השרים.

אבל זאת רק השערה שלי
קדירה דבי שותפי לא חמימי ולא קרירי
"קדירה של שותפים לא חמה ולא קרה" - כשיש יותר מדי ידיים מעורבות, לא מפתיע שלא יגיעו להחלטות הנכונות ושלא יגיעו להחלטות בזמן.

פתרון? אולי לאפשר לרכבת חופש מסוים לחרוג באחוז מסוים מהמחיר שקובעת הוועדה בתנאים מסוימים, למשל למשך תקופה מסוימת מפתיחת קו חדש.
 

Nike17

New member
נסיעה מאשדוד*

איפה ההיגיון במחירי הכרטיסים בקו החדש?!
באתר רכבת ישראל כתוב ב"מחשבון המחירים",שנסיעה לתל אביב זה 19.5 כמו תמיד ולראשון לציון זה 21 ש"ח אז איפה ההיגיון שפה ? אז לפני כמה ימים "רכבת ישראל" ענו לי בפייסבוק שהם לא ישנו את המחירים,
אני מקווה שכן כי אין פה היגיון וזאת חוצפה שאין כמותה.
נסיעה מאשדוד*
 
בינתים אם תרצה לסוע לראשון תקנה ככרטיס לת"א

איפה ההיגיון במחירי הכרטיסים בקו החדש?!
באתר רכבת ישראל כתוב ב"מחשבון המחירים",שנסיעה לתל אביב זה 19.5 כמו תמיד ולראשון לציון זה 21 ש"ח אז איפה ההיגיון שפה ? אז לפני כמה ימים "רכבת ישראל" ענו לי בפייסבוק שהם לא ישנו את המחירים,
אני מקווה שכן כי אין פה היגיון וזאת חוצפה שאין כמותה.
בינתים אם תרצה לסוע לראשון תקנה ככרטיס לת"א
ותרד בראשון, רק אני לא יודע אם המכונה ביציאה תתן לך לעבור מענין אם מישהו ניסה את זה?
 

Nike17

New member
כן אני חשבתי על זה גם חח

בינתים אם תרצה לסוע לראשון תקנה ככרטיס לת"א
ותרד בראשון, רק אני לא יודע אם המכונה ביציאה תתן לך לעבור מענין אם מישהו ניסה את זה?
כן אני חשבתי על זה גם חח
מישהו יכול לענות על זה בפורום עם מישהו ניסה ?
 
חופשי חודשי, הם חייבים לתת לצאת

כן אני חשבתי על זה גם חח
מישהו יכול לענות על זה בפורום עם מישהו ניסה ?
חופשי חודשי, הם חייבים לתת לצאת
כי התקנות אומרות שחופשי חודשי הוא בין תחנת המוצא לתחנת היעד, וכל תחנות הביניים.
אז למי שנוסע קבוע, אין בעיה.

לנוסעים מזדמנים... מי יודע, אולי צריך לריב קצת עם עובדי הרכבת.
 

easylivin

New member
הייתי בהחלט עושה את זה, ואם צריך, גם "רב קצת"

חופשי חודשי, הם חייבים לתת לצאת
כי התקנות אומרות שחופשי חודשי הוא בין תחנת המוצא לתחנת היעד, וכל תחנות הביניים.
אז למי שנוסע קבוע, אין בעיה.

לנוסעים מזדמנים... מי יודע, אולי צריך לריב קצת עם עובדי הרכבת.
הייתי בהחלט עושה את זה, ואם צריך, גם "רב קצת"
זכותו של נוסע לרדת בכל תחנת ביניים באמצע מסלול נסיעתו. ואם יש לי נסיבות כאלו או אחרות שדורשות ממני לרדת מיידית מהרכבת בדרך? שיטפלו במחירים מהר, ואז מצבים הזויים לא יווצרו. בינתיים, מקווה שנוסעים רבים יעשו את הדבר המתבקש: יקנו את הכרטיס הזול יותר ויירדו "לפני הזמן". זכותם המלאה.
 

dodoronon

New member
תוכל בבקשה לפרט באיזה קו מדובר

איפה ההיגיון במחירי הכרטיסים בקו החדש?!
באתר רכבת ישראל כתוב ב"מחשבון המחירים",שנסיעה לתל אביב זה 19.5 כמו תמיד ולראשון לציון זה 21 ש"ח אז איפה ההיגיון שפה ? אז לפני כמה ימים "רכבת ישראל" ענו לי בפייסבוק שהם לא ישנו את המחירים,
אני מקווה שכן כי אין פה היגיון וזאת חוצפה שאין כמותה.
תוכל בבקשה לפרט באיזה קו מדובר
 
אם מדברים על היגיון במחירים של הקו החדש

קו אשקלון-תל אביב דרך יבנה מערב
כרגע הנסיעה מאשקלון ואשדוד לתל אביב, יותר זולה מהנסיעה לתחנות הביניים בקו הזה
אם מדברים על היגיון במחירים של הקו החדש
מה תגידו שהמחיר מיבנה מערב לאשקלון הוא 28.50 ומחיר מיבנה מזרח לאשקלון מחיר הוא 22 שקל מה ההיגיון מה הבדל בין יבנה מזרח לבין יבנה מערב.
 
ההגיון היה עד לפני יומיים

אם מדברים על היגיון במחירים של הקו החדש
מה תגידו שהמחיר מיבנה מערב לאשקלון הוא 28.50 ומחיר מיבנה מזרח לאשקלון מחיר הוא 22 שקל מה ההיגיון מה הבדל בין יבנה מזרח לבין יבנה מערב.
ההגיון היה עד לפני יומיים
כי על מנת להגיע ליבנה מערב, היה צריך לנסוע לתל אביב, ושם להחליף רכבת דרומה ליבנה מערב.

כמו שכבר נאמר, אחרי פתיחת הקו החדש אין היגיון במחירים הקיימים. והם ירדו בעתיד. השאלה מתי צריכה במקרה הזה להיות מוכוונת למשרד התחבורה, כי רק על ידי תקנה שיוציא משרד התחבורה (באישור משרד האוצר ואחת מוודעות הכנסת) המחיר ישתנה.
 
בגלל זה המחירים ההזויים שנשארו.

ההגיון היה עד לפני יומיים
כי על מנת להגיע ליבנה מערב, היה צריך לנסוע לתל אביב, ושם להחליף רכבת דרומה ליבנה מערב.

כמו שכבר נאמר, אחרי פתיחת הקו החדש אין היגיון במחירים הקיימים. והם ירדו בעתיד. השאלה מתי צריכה במקרה הזה להיות מוכוונת למשרד התחבורה, כי רק על ידי תקנה שיוציא משרד התחבורה (באישור משרד האוצר ואחת מוודעות הכנסת) המחיר ישתנה.
בגלל זה המחירים ההזויים שנשארו.
 

easylivin

New member
עיתונאים?! הלו! תכתבו על האבסורד הזה!

איפה ההיגיון במחירי הכרטיסים בקו החדש?!
באתר רכבת ישראל כתוב ב"מחשבון המחירים",שנסיעה לתל אביב זה 19.5 כמו תמיד ולראשון לציון זה 21 ש"ח אז איפה ההיגיון שפה ? אז לפני כמה ימים "רכבת ישראל" ענו לי בפייסבוק שהם לא ישנו את המחירים,
אני מקווה שכן כי אין פה היגיון וזאת חוצפה שאין כמותה.
עיתונאים?! הלו! תכתבו על האבסורד הזה!
איפה אתם כשבאמת צריכים אתכם, כשבאמת יש אבסורד ואשכרה חלמאות אמיתית ולא מדומה?..
 

dodoronon

New member
פנית לעיתונאי עם הדבר הזה? זה באמת שווה כתבה.

עיתונאים?! הלו! תכתבו על האבסורד הזה!
איפה אתם כשבאמת צריכים אתכם, כשבאמת יש אבסורד ואשכרה חלמאות אמיתית ולא מדומה?..
פנית לעיתונאי עם הדבר הזה? זה באמת שווה כתבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה