איפה הבטחת ראש הממשלה? :-o

סלוניק

New member
איפה הבטחת ראש הממשלה? :-o

סתם בכדי שאגף הימין של הפורום לא יתלונן שהוא חש מרומה לבדו ע"י שרון. שנתיים מאז החלטת הממשלה והכרזת ראש הממשלה כי עד אוגוסט 2004 יכהן בכל אחד מ-105 הדירקטורים של החברות הממשלתיות לפחות אזרח ערבי אחד. הממשלה לא עמדה ביעדים שקבעה לעצמה, ומספרם של הדירקטורים הערבים לא עלה בשיעור שאפילו מתקרב אל היעד: מהנתונים עולה כי מתוך 551 דירקטורים בפועל בחברות הממשלתיות ישנם רק 50 אזרחים ערבים והם מהווים %9 מכלל הדירקטורים. ביניהם ישנן רק 10 נשים ערביות המכהנות כדירקטוריות מתוך 189 דירקטוריות, והן מהוות 5.3% מכלל הדירקטוריות בחברות הממשלתיות. החמור נעוץ בכך שעוד לפני חמש שנים נתקבל התיקון לחוק החברות הממשלתיות המבטיח ייצוג הולם למגזר הערבי בדירקטורים.
 

ToMeR Yea Yea

New member
../images/Emo129.gif אווה ../images/Emo121.gif

יש המון המון הבטחות שלא קוימו, אבל אני מקווה שבקדנציה הבאה ישתפר מצבם של הערבים, הן מבחינה ייצוגית והן מבחינה מעמדית
 

ערב רב

New member
הנומרוס קלאוזוס רודף אותנו בישראל?

היום הם קובעים שרק 550 מתוך 551 דירקטורים יכולים להיות יהודים, מחר אלה יהיו רק 100 וכו'.. כמו שאמר אהרן ברק, את הג'וק הזה צריך למחוץ כשהוא עוד קטן.
 
חחחח ערב

מתי כבר תתלוש מתוכך ועוד המון המו ןכמוך את תחושת הרדיפה הכוזבת הזאת ??? במקום רק לשים לב כמה ערבים נכנסים לדריקטוריונים של החברות הממשלתיות .. תסתכל כמה חרדים ודתיים פולשים לשם ... במקום שתהיה הפרדה של דת ומדינה לפי רוב האוכולסיה בישראל שמראה על כ69% חילוניים ... המדינה לאט לאט הופכת למדינת הלכה ימנית !! ..תתעורר עיוני הערבים מזמן ירדו מהמקום הראשון של האיום על מדינת ישראל
 

ערב רב

New member
אילו היו מוחצים את הנומרוס קלאוזוס

המקורי, לא היינו מגיעים לתאי-הגזים, ולך תדע לאן נגיע כאן אם לא נמחץ אותו עכשיו.
 

ערב רב

New member
כשאהרן ברק אמר ג'וק, הוא התכוון

לרעיון הקמת בימ"ש לחוקה. וכשאני אומר ג'וק, כוונתי לנומרוס קלאוזוס שאתם מנסים לכפות עלינו. מובן?
 
למעלה