איפה אתם רואים את עצמכם בעוד...

איפה אתם רואים את עצמכם בעוד...

10 שנים ?!? (מגורים, עבודה, זוגיות הכול כולל הכול).
 
חחחחחחחחח

אני עוד לא יודע איפה אראה עצמי בקיץ... תלוי בשער היורו... באיזה ידידה... באיזה מרצה או שניים... בממוצע... עוד 10 שנים??? גם הכל יכול בכבודו ובעצמו לא יודע... אבל אני מניח עם מישהי באיזה בית עם איזה עבודה...
 
לא רואה את עצמי

לא עוד שנה ולא עוד שנתיים.. אני חושב שבין הרצונות שלי והשאיפות שלי להתפתח לנקודה זו או אחרת למה שכרגע קורה יש מרחק רב. אני חושב שאיפשהו איבדתי תרצון להילחם גם בחיים האישיים שלי מעבר לאיבוד הלחימה בקשרים הזוגיים שאותם נטשתי.. זה לא מראה על מצב של אובדן אישי אבל כן איבדתי אי שם משהו או חלק מתוכי . אני נכנסתי למצב של אפטיות, למצב בו לא איכפת לי אם אני יוצא צודק או לא העיקר שיניחו לי .
 
אפטיות...

לא המצב הכי טוב... כמה שקל להכנס ככה קשה לצאת... תמצא משהו שעושה לך ניכוי ראש ומחזיר אותך לדרך הישר... אני מצאתי את הטיול בחו"ל...
 
../images/Emo4.gif

אני נמנעת מלענות. כי פשוט מפחיד אותי מחר אז עוד 10 שנים? אני מקווה רק לטוב. מקווה למצוא הצלחה ואושר עם בן זוג וילדים ועבודה.
 

Hampy

New member
ככה אני רואה את עצמי, ואת אהובתי...

מגורים - בית פרטי עם גינה, בכפר שקט, עטוף בטבע ירוק, אבל קרוב לעיר. עבודה - מפתח דברים חדשים ומאתגרים. רק לא לשקוע בבנאליות. זוגיות - נשוי לבחורה הכי יפה בעולם, שמרגשת אותי בכל בוקר כשאני מתעורר. אתם מכירים אותה. אתם בטוח יודעים מי זאת. היא הבחורה הכי מהממת בפורום. מי שיודע מי זו - עיניים בראשו. ומי שלא - שיתחיל לקרוא בין השורות. עם 3 ילדים (שיהיו דומים לה. היא נורא יפה), וכלב (שיהיה דומה לי).
 

unicorn21

New member
וככה אני רואה את עצמי עוד 10 שנים

מגורים באיזה אחוזה קטנה וצנועה עבודה וואלה עבודה משהו טוב לא יודעת כרגע (איפה שיש כסף) זוגיות בגלל שאין לי סיכוי סופי עם רז מאירמן אז אני רואה את עצמי עם איזה אולי בלונדיני אחד לא בטוח אנחנו עדיין מדסקיסים על ההסכם טרום נישואין וזהו העיקר שיהיה כסף לא שיטחי נכון? אה וחשוב שיהיה כלב!!
 
אמא מאושרת........../images/Emo9.gif

זה הכל... כי זוגיות לא ממש אפשר לקבוע איך תהיה והאם לנצח? וקריירה- אני יכולה מחר אם אני רוצה לעשות הסבה מקצועית וללמוד עריכת דין- העיקר יש לי את החופש לזה...... ובית- מי יודע?- אולי תהיה לי וילה קטנה על חוף הים - או אשאר איפה שאני היום..... אבל 10 שנים- מכאן והלאה- אני רואה את עצמי בערב כזה- חוזרת מאסיפת הורים.........
 

Cobe1982

New member
איפה אני רואה את עצמי בעוד 10 דקות?

המממ... תכל`ס, אין לי שמץ.... אני מקווה לאכול טוסט, אולי יהיה לי משהו להוסיף באיזה פורום... בעוד 10 שעות? מקווה לישון קצת, אולי לאכול משהו... בעוד 10 ימים? המממ... אם אני אחיה עד אז... לא יודע, צריך להיות משהו מעניין בטלוויזיה אולי?... מה שכן, בעוד 10 חודשים אני יודע (וזה הדבר היחיד שאני יודע!...) שאני לא הולך עוד ללבוש מדי א`...
 

timmi

New member
לחיות עם מישהי

שלום שמי תמיר אלוני לא אדם מבריק , אבל הייתי אומר עם ראש טוב על הכתפיים. ברגע זה אני משלים בגרויות וחי באזור תל אביב. בעתיד הלא רחוק אני רואה את עצמי לומד באוניברסיטת תל -אביב משהו בסגנון פילוסופיה במגמת פרשנות ובקורת מדעית. הייתי אומר נראה טוב אבל צריך לעבוד על זה כמו כולם. אני בן 24 ממוצא מזרחי וגאה. כל המעוניינות תרימו טלפון בשמחה כל תגובה בברכה תתקבל.
 

joshh

New member
אמממ בעוד 10 שנים ???

אני מקווה להיות : עבודה- לנהל כמה חברות גדולות שישנו את התפיסה בעולם. (ואני לא מגלה מהם סודות עיסקיים שלי :) זוגיות - אחת שהיא החברה הכי טובה שלי בעולם נשואה לי אם איזה שניים שלושה ילדים חמודים . ובגלל שיהיה לי זמן בגלל שהחברות מנהלות את עצמן להשקיע זמן איכות אם הילדודס ואישתי. עוד 10 שנים אני מקווה שאני יקנה את היחטה גדולה ומבלה איזה חודש בים עם החברים שלי. בעוד 10 שנים, אני יקנה את ה"SKY CAR" בראשון שלי. אני מאוד מקווה, שעוד 10 שנים ניפגש כולנו פה וניצחק אל איך היה פעם מגעיל בארץ, ואיך לא הבנו אז שזה היה כ"כ פשוט לעשות שלום, ונדבר על המפגש שלנו שתהיה סופ"ש במאדים. בקיצור, עם כל הדימיון שלי :) בטח עוד 10 שנים אני יגיד לכם מה אני רוצה לעשות בעוד 10 שנים ואני אכתוב אותו דבר חחח :)
 
למעלה