איפה אתם קונים מסיכות?

DV Selectee

New member
איפה אתם קונים מסיכות?

קנינו לפני כמה שבועות בטרגט את אלו אבל הן חד פעמיות וגם האיכות לא הייתה משהו + ניתן לרכוש רק אחד בקנייה (https://www.target.com/p/bella-canv...bric-face-masks-colors-may-vary/-/A-79849358) לאחר מכן קנינו מQFC משהו רב פעמי אבל זה היה די גרוע (ומריח לא טוב אחרי שטיפה במכונה). אתמול בערב הזמנו משהו מהאתר של אדידס שנראה יותר טוב אבל זה רק 3 מסיכות ואני לא בטוח כמה זה עמיד. אז.... מישהו יכול להמליץ איפה לקנות מסיכות? אין לנו מנוי בקוסטקו אבל אולי נשקול אם זה מקום טוב להשיג דברים כאלה. במיוחד כי הגל השני בדרך.
 

debby12

New member
מנהל
השבוע קניתי אונליין ב ETSY

רב פעמיות, מבד. יש שם המון מבחר ודוגמאות. זה לא זול - ממה שהבנתי זה לא מעט עבודה לתפור מסיכה. על כל פנים רציתי רב פעמיות מסיבות אקולוגיות. שתים כבר הגיעו והן נוחות ונראות יפות כמו בתמונה.
 

DV Selectee

New member
גם אנחנו מצאנו בETSY

בכנות, אני קצת חושש לרכוש מאדם פרטי. ונראה שחלק מהמוכרים שם פשוט מספסרים מסכות סיניות. הצלחתי הרגע למצוא שם את המסכות הגרועות האלה שרכשנו מQFC https://www.etsy.com/listing/789212422/super-soft-face-masks-multi-pack-options. &nbsp קנינו אותן כי לא היה ברירה לא מצאנו בשום מקום אחר. משום מה מוכרי מסיכות מאירופה באתר הזה מיד מעלים אצלי חשד. &nbsp שמח שמצאת שם מסיכות איכותיות! אולי נשקיע עוד קצת מאמץ בחיפוש
נראה שאין ברירה אלא להזמין אונליין
 

iris mom of two

New member
קניתי משתי מקומות בינתיים

אחת, מישהי ישראלית שפירסמה בקבוצת פייסבוק מקומית. ובאמת המסכות שלה מוצלחות מאד. השניה באתר שאני מכירה, פשוט רציתי משהו שיתאים לקייץ ולאימונים. מהאתר של de soto. יותר יקרות, הגיעו ארבעה. עוד לא כיבסתי אותן, אבל נראות מעולה, ומרגישות עמידות. היצרן הוא יצרן איכותי עם מוצרים מהרמה הראשונה (פחות מוכר מאדידס, יותר מתרכז בטרייאטלונים). אני צריכה עוד, במיוחד כשהילד יחזור ללמוד בקמפוס בסוף אוגוסט. אבל אני אוספת קצת מפה וקצת משם בכוונה, כי למסכות יש שמושים שונים. להליכות בטבע אני בכלל לא משתמשת במסיכה אלא בneck gaiter שאפשר להשאיר מסביב לצוואר ולכסות את האף והפה רק כשעוברים ליד אנשים. יש לנו 4 כאלו (לשלושה אנשים), ואני כנראה אקנה עוד. יש לי של mission שקניתי בטארגט הרבה לפני ימי הקורונה והתחלתי להשתמש רק לאחרונה. וקניתי עוד ממקום אחר מבד יותר נעים. לא בטוחה כמה זה יעיל, אבל כמו שאמרתי זה רק במקומות שבהם הסכון ממילא נמוך
 

Boston Guy

New member
עד כמה שראיתי אין בקוסטקו מסיכות משום סוג - בכלל

באופן כללי - קוסטקו הייתה אחת הרשתות שהגיבה בצורה הכי איטית והכי גרועה למצב החדש שנוצר בעולם. דווקא ברשת שתמיד היה בה לכאורה שפע של מלאי ו"מוצרים בסיטונות" - המדפים של הסחורה הרלוונטית (חומרי חיטוי, חומרי נקיון, מוצרי נייר וכיוצ"ב) התרוקנו מתחילת ה"משבר" - ועדיין סובלים ממחסור כרוני כיום, יותר מ 4 חדשים אחרי שהמשבר התחיל. גם היום - באמצע חודש יוני - יש בכניסה לסניף הקוסטקו באזור שלי לוח שעליו יש רשימה של "מה אין לנו על המדף". דברים כמו מגבוני חיטוי, איזופרופניל אלכוהול לחיטוי, כפפות חד פעמיות - וגם כמה מוצרי מזון - עדיין מופיעים שם ברשימה. וזה בת'כלס חושף שני כשלים גדולים מאוד של הרשת הזו - ושל עוד הרבה רשתות גדולות אחרות בארה"ב. לדעתי - עדר של דוקטורנטים לניהול יכתבו ים של מחקרים ומאמרים על איך כל תאוריות הניהול בעידן הגלובליזצייה והאופטימיזצייה הרסו את היכולת של הכלכלה האמריקאית להתמודד עם "שיבוש השיגרה". כל התאוריות המזורגגות של ה LEAN וה "סיקס סיגמה", ה KANBAN והסראפאן הביאו לתוצאה שתוך שבועות בודדים מתחילת השיבוש הנוכחי כל חברות הענק של ארה"ב - שחלק מהן הן בעלות מחזורים של מעל מאה מיליארד דולר לשנה - עמדו עם מדפים ריקים מסחורה במשך חדשים, ועדיין עומדות עם מדפים מסויימים ריקים באמצע חודש יוני. ה SUPPY CHAIN עבר כל כך הרבה "אופטימיזצייה" כדי להוריד את העלויות עד שהגיע לרמה של "ZERO REDUNDENCY". לא מסוגל להתמודד עם הכשל הכי קטן. זה גם הביא לפוקוס את חוסר היכולת של התרבת הניהולית האמריקאית לעשות החלטות מהירות ולשנות כיוון מהר. יש רשתות קטנות יותר שעשו שמיניות באוויר בכדי להגיב מהר למצב ולהביא ללקוחות שלהם את מה שהלקוחות רצו לקנות או תחליפים (החל מחומרי חיטוי וכלה ב"לחתוך סדינים שהיו במלאי ולמכור את הבד כבנדנות שיחליפו מסכות"), ואלפי עסקים קטנים ויזמים זריזים קפצו על ההזדמנות (החל ממבשלות בירה קטנות שהסבו קווי יצור לייצור חמרי חיטוי וכלה בתופרות ביתיות שהתחילו לייצר מסכות). אבל דווקא רשתות השיווק הענקיות והיצרנים הגדולים במשק פישלו - בענק. חברה כמו "ג'וג'ו תעשיות" (הממציאים והיצרנים של החומר לניקוי ידיים פיורל) הצליחה לפספס את ההזדמנות העיסקית האדירה שהמצב יצר - והשאירה את השוק פתוח ליזמים שהביאו תחליפים מסין. עבר כבר יותר מרבעון עיסקי שלם מאז שהמשבר התחיל - ועדיין אין למצוא בקבוקון של ה BRAND פיורל על המדפים בחנויות. אני בטוח שג'רי ליפנר, מייסד החברה (שהיה לי הכבוד לפגוש לפני כ 20 שנה כששהיתי באזור אקרון, אוהיו) מתהפך בקיברו.
 

vinney

Well-known member


הפסקתי לקנות בסייפווי ועברתי למכולת השכונתית הישראלית/רוסית/מקסיקאית בדיוק בגלל זה... בזמן שהאמריקאים עומדים בתור לראות מדפים ריקים בסייפווי, יצאתי עם שקיות המלאות מהמכולת ממול ואף אחד מהם לא זז לכיוונה. זה פשוט ראש אחר.
 

DV Selectee

New member
מה שהכי מוזר זה שהCEOs שולפים את ה"אף אחד לא צפה את זה"

כאילו שהעולם לינארי ואין בו הפתעות - והאזרחים קונים את זה? במקום להבין שהמודל הכלכלי הזה הוא רווחי רק ל Board of Directors. &nbsp באיזור סיאטל דווקא פרד מייר (aka קרוגר) היה זה שנשאר מאחור. אחד החברים שלנו הצליח למצוא שישיית כלורוקס בקוסטקו לא מזמן. בינתיים לא מצאנו אחד בפרד מייר כבר חודשים.
 

CANADA101010

New member
אלפי יזמים זריזים מספסרים במוצרים

אלפי יזמים זריזים מספסרים במוצרים נדרשים בקנייה ישירה מהמפעלים במחיר גבוה וכך לא נשאר לרשתות. חבל שהיחידי שהFBI ביקר אצלו (בצדק רב) היה חרדי בניו-יורק שקנה סטוק ענק של מסכות N95 היו צריכים למנוע את התופעה המכוערת הזאת https://www.youtube.com/watch?v=DlaWuGj2Grw
 

Boston Guy

New member
פיתגם של אחד המורים שלי בעבר: "לא עכבר הגנב, כי אם חור הגנב"

(צריך להגיד את זה בהגייה אשכנזית, כדי שזה יישמע נכון). היזמים הזריזים צמחו לתוך הוואקום שרשתות השיווק הגדולות יצרו. אם קוסטקו - או קרוגר - או CVS/CAREMARK - או כל רשת אחרת בסדר גודל כזה - הייתה פונה לאותם "מפעלים" כדי לבצע רכש בסדרי גודל שרשתות כאלה מסוגלות לבצע - כל מפעל היה מעדיף לעבוד איתם מאשר לעבוד עם עדר שלם של חעאפרים שקונים בקמעונאות. אין כזה מצב "לא נשאר לרשתות". הרשתות לא באות עם סל קניות מפלסטיק למחסן של היצרן וקונות 1,000 יחידות. הן לא קונות 10,000 יחידות מהמלאי. הן לא קונות 100,000 יחידות... רשת כמו קוסטקו מזמינה עשרות מליוני (ולפעמים מאות מליוני) יחידות של מוצר כל שנה. ספק שיש לו חוזה חתום עם קוסטקו יודע שיש לו "הבטחת הכנסה" ותעסוקה לפועלים שלו לא רק כרגע - אלא לכל יום עד סוף החוזה. סתם כדי לתת לך פרופורציות, דוגמא אחת אנקדוטאלית: רשת קוסטקו מוכרת יותר מ 91,000,000 עופות צלויים כל שנה. 91 מליון עופות. כל שנה. יש לרשת 785 סניפים - מה שאומר שבממוצע, סניף של קוסטקו מוכר 116,000 תרנגולים צלויים בשנה. או כ 325 יחידות בכל יום שבו החנות פתוחה. המוצר הזה הוא LOSS LEADER עבור קוסטקו (מחיר יחידה כיום הוא כ 5$ - זול ביותר מ 40% מהמחיר של המתחרים בתחום). כדי לשמור על המחיר התחרותי ועל איכות המוצר, קוסטקו החליטה לפני כשנתיים שיש הגיון בכך שהיא פשוט תתחיל לייצר את העופות בעצמה... מאז שנת 2017 הם הקימו מערך ייצור אדיר - לולי גידול עופות, משחטות, מפעל עיבוד בשר - מערך שכיום כבר נכנס לפעולה.
 

dojee

New member
מסכת בד גורם נזק לבריאות ואינו מונע הדבקה דרך העיניים

התנהגות העדר במיטבה(נייר טואלט), ממליץ על FACE SHIELD רחיצה במים וסבון והוא במצב חדש
 

debby12

New member
מנהל
הנה אתר שעלה לי כפרסומת היום

כי קניתי מסיכות לאחרונה אז גוגל יודע הכל
נראה שיש להם כל מיני אופציות: http://babecloth.com/ בנוסף, חברה סיפרה לי על חברת מסכות שנקראת VOG
 

DV Selectee

New member
עדכון: הגיע מאדידס, קנינו עוד כמה מטרגט (לינק למעוניינים)

קנינו את אלה מטרגט, מרגישות יותר איכותיות מהקודמות והיו במלאי לרכישה מיידית אז אספנו אתמול אחר הצהריים https://www.target.com/p/2ct-adult-fabric-face-mask/-/A-79934801?preselect=79909100#lnk=sametab סך הכל אני שמח שיש מקום שאפשר לסוע אליו לקנות מיד ולא לחכות כמה ימים למשלוח. מאדידס הגיעו המסיכות, מידה S מאוד קטן, אבל יותר איכותי מהמסיכות של טרגט, יש אפילו מקום מיוחד לפילטר אם מישהו צריך. הזמנו עוד אחד מידה M שיהיה. הנה לינק https://www.adidas.com/us/face-covers-m-l-3-pack/H08837.html מסתבר שהמשלוח חינם למשתמשים רשומים (גילינו בטעות אחרי שאמרתי לאשתי שתמיד טוב להרשם לאתרים שמזמינים מהם ככה יש הכל שמור בהיסטוריה).
 
למעלה