איפה אתם בבחירות.... ערוץ 2, ערוץ 10 או ערוץ 1 העתיק????? אני כנראה ערוץ 10, בבחירות הקודמות היה לנו מטה ערוץ 1 ומטה ערוץ 2 בבית- חחחההההההההה