איפה אתם בבחירות....

  • פותח הנושא huxy
  • פורסם בתאריך

huxy

New member
איפה אתם בבחירות....../images/Emo35.gif../images/Emo35.gif

ערוץ 2, ערוץ 10 או ערוץ 1 העתיק????? אני כנראה ערוץ 10, בבחירות הקודמות היה לנו מטה ערוץ 1 ומטה ערוץ 2 בבית- חחחההההההההה
 

perrinat

New member
../images/Emo187.gifאני רוצה להתוודות..../images/Emo103.gif

הבחירות לא ממש מעניינות אותי..... תמיד הצבעתי פתק לבן. אתם יודעים מה הצבעתי לפני שנתיים
לקחתי פתק לבן ורשמתי - נטליה אוריירו
נשבעת לכם
 

piglet1

New member
אנחנו כנראה נזפזפ בקצב

למה צריך לבחור ערוץ כשיש שלט רחוק? רינת - רציתי להגיד (למרות שאת בטח יודעת) שפתק לבן בכלל לא נחשב, אז לא חבל על הנסיעה?
אבל הפתק של נטליה נשמע לי מגניב ואני הולכת לפתוח על זה סקר (למרות שבדרך כלל לא עונים להודעות שלי ואני מתחילה להתייאש
) מיכל
 

perrinat

New member
../images/Emo103.gifלא היתה נסיעה......./images/Emo103.gif

זה היה בצבא.... וזה היה קומה למטה....... וזה היה 10 דקות פחות בעבודה. אז רק הרווחתי..... וידוע לי שפתק לבן לא נחשב, אבל לא היה משהו יותר טוב להצביע......
 
למעלה