איפה אפשר לעשות בדיקות דם בכללית אבל בלי

Secret32

New member
איפה אפשר לעשות בדיקות דם בכללית אבל בלי

לעמוד בתור עם חולים??? אני מאיזור הקריות...צריכה לעשות בדיקות דם ולא בא לי לעמוד בתור עם חולים רק כי אני צריכה לעשות בדיקות דם ... מישהי יכולה לגלות את הסוד היקר הזה? תודה!
 

Secret32

New member
אז זהו שזה רק עבור בדיקות פריון

היום הייתי שם ושלחו אותי למרפאת האם בחזרה
הייתי בטוחה שהם יעשו לי וגם בטלפון אמרו לי לבוא לשם והאחיות סרבו לעשות לי אפילו שהסברתי להן שבאתי במיוחד ואפילו שהן מכירות אותי מהמעקבי זקיקים , הן פשוט אמרו שאלו הנהלים והן שם רק עבור פריון, אני רק לא מבינה איפה "אחות ליווי ההריון" של הכללית מסתתרת??? הכללית הזאת זה הכל חרטה! קומה שלמה שעוסקת רק בפריון (כן כן קומה 4 שם) ומה עם נשים שעברו את שלב הפריון?????? סליחה אבל הייתי חייבת להוציא את זה החוצה.
 

adias923

New member
אצלנו בבאר שבע

יש קופת חולים של כללית שיושבת בתוך אוניברסיטת בן גוריון. יש שם אחות מקסמיה ואצלה אני עושה הכל... תמיד יש תורים, אף פעם לא צפוף ורק חבר'ה צעירים. תבדקי אם יש באזור שלך מרפאה של כללית שיושבת באוניבריסטה/טכניון שווה לנסות...
 
בדיקות דם בכללית נעשות

אך ורק במרפאת האם או מרפאה עצמאית לא שייכת את עצמך- במרכז בריאות האשה זה רק למטופלות פוריות אני שייכת למרפאה עצמאית בחיפה ומי ששייך לשם יכול לבוא לעשות בדיקות שם ואין מליון חולים. בנוסף- במרפאות האם בד"כ ניתן לקבוע תור לאחות- נסי לקבוע את התור הראשון בקיץ כשהכל מאורר טוב בבוקר אין סיבה שתדבקי ממשהו
 
למעלה