אז זהו שזה רק עבור בדיקות פריון
היום הייתי שם ושלחו אותי למרפאת האם בחזרה
הייתי בטוחה שהם יעשו לי וגם בטלפון אמרו לי לבוא לשם והאחיות סרבו לעשות לי אפילו שהסברתי להן שבאתי במיוחד ואפילו שהן מכירות אותי מהמעקבי זקיקים , הן פשוט אמרו שאלו הנהלים והן שם רק עבור פריון, אני רק לא מבינה איפה "אחות ליווי ההריון" של הכללית מסתתרת??? הכללית הזאת זה הכל חרטה! קומה שלמה שעוסקת רק בפריון (כן כן קומה 4 שם) ומה עם נשים שעברו את שלב הפריון?????? סליחה אבל הייתי חייבת להוציא את זה החוצה.