כמה אנשים באתר
אתה צריך הוסטינג תומך בסקריפטים שרצים על השרת דוגמת asp/php וכדומה. אז אתה פשוט כותב משתנה, מוסיף לו כל פעם שיש session חדש, ומוריד לו כל פעם שיורד session. את המשתנה הזה אתה שומר ברמת application, ב global.asa, ומציג אותו בדף שבו אתה רוצה. ההסבר הנ``ל נכון ל asp, אך הוא בערך אותו דבר גם ב php, וכמובן שב jscript.