איפה אפשר למצוא וימרנר?

wgaf

New member
מי לכל הרוחות אמר

שחיתוך הביציים של הכלב הוא פתוח לדיון?

בעייני הנושא אינו פתוח לדיון ועדיין אני יאוורר את עמדתי בכל הזדמנות. למרות שעדשמתי אינה עומדת בקנה עם בדעות הרצויות בפורום.
חיתוך כל איבר אשר אינו נגוע במחלה הוא מעשה ברברי, מתנשא ופוגעני. מעצם מהותו של המעשה.
אם אתה לא מסכים איתי אז אתה מוזמן לסרס את עצמך.
 

עמית184

New member
wgaf, לפני שנפעל לפי המלצתך האישית ונלך "לסרס

את עצמנו", יש לי גם כן פניה, או יותר נכון שאלה אישית: יש לך ילדים?
 

wgaf

New member
עזוב אותי מברית מילה...

זו השוואה אבסורדית. כבר דסקסנו את זה.
 

עמית184

New member
למה שאעזוב? אתה בעצמך אמרת ש"חיתוך כל איבר

אשר אינו נגוע במחלה הוא מעשה ברברי, מתנשא ופוגעני. מעצם מהותו של המעשה", ומי שלא מסכים שילך לסרס את עצמו.

והנה אתה, כך אני מבין, חתכת לבנך איבר שאינו נגוע בשום מחלה - מעשה ברברי, מתנשא ופוגעני. מעצם מהותו של המעשה.

מה שטוב לכלביך איננו טוב לבניך? מה שתופס מוסרית לגבי הכלבים שלך איננו תופס מוסרית לגבי הילדים שלך?

למה?

אז לא, אני לך אומר לך ללכת לסרס את עצמך, אבל הנה כבר טיעון "מוסרי" אחד פחות.

הלאה, איזה עוד טיעונים היו לך?
 

wgaf

New member
נו באמת ....

יש גם גבול לשטיות שאפשר לכתוב.

אי אפשר להשוות בין הורדת העורלה לבין סירוס. ההשוואה מופרכת והזויה. וכבר היינו שם.
לא מדובר כריתת איבר. זה חתיכת עור אשר להסרתה יש השלכות מזעריות ומקומיות והשני זה איבר מתפקד אשר להסרתו יש השלכות כבדות . השלכות שבעיינך רצוניות ובעייני מגונות.

שים לב גם לכך שיש מתנגדים לחיתוך העורלה, כנראה מאותם נימוקים של חיתוך רקמה ללא סיבה. אם הסיבה הדתית מוצדקת או זה משהו שבעייני לא ראוי להתייחסות כלשהיא
בטח לא בפורום הזה.
 

KallaGLP

New member
לא נכון.

עורלה היא איבר מתפקד המכיל המוני עצבים. הסרתו, כמו כל פעולה פולשנית, כרוכה בסיכונים ובסיבוכים פוטנציאליים, במיוחד כשמדובר בתינוק רך שכל דימום עלול לסכן את חייו. אם לא כורתים איברים בגוף ברמה העקרונית, אז לא כורתים גם עורלה.
 

wgaf

New member
זה לא איבר מתפקד

זה חתיכת עור. היא מכילה המוני עצבים כמו כל חתיכת עור אחרת. פחות או יותרר, זה לא עקרוני.
חוץ מזה אין לי שום דבר טוב להגיד על הסרת העורלה. רק ההשואה של פעולה זו לסירוס היא מגוכחת ואבסורדית. אם להשוות את הפעולה הזו למשהו אז זה לקיצוץ אזניים.
 

KallaGLP

New member
שוב, לא נכון.

אפילו קטע קצר זה מראה שזה הרבה יותר מסתם "חתיכת עור":

In male human anatomy, the foreskin is a double-layered fold of skin and mucous membrane that covers the glans penis and protects the urinary meatuswhen the penis is not erect… The outside of the foreskin is a continuation of the skin on the shaft of the penis, but the inner foreskin is a mucous membrane like the inside of the eyelid or the mouth.
 

wgaf

New member
בדיוק סתם חתיכת עור.

וזה שכתוב בקטע. אהה, סליחה. צד אחד עור צד שני קרום רירי. וזה הופך את כריתת העור הזה לשווה ערך לסירוס?????
אם ני מגדל ואוהב כלבים. לכם אני קורא ומגיב בפורום כלבים. אם הייתי מתעניין בחתיכת העור הזו הייתי כותב בפורום ברית מילה.
 

KallaGLP

New member
כן, בטח...

ולא, לא השוויתי לסירוס, אלא לכריתת איבר באופן כללי. אגב, לידיעתך גם עור הוא איבר והייתי רוצה לראות אנשים פושטים עור מחלקים אחרים בגוף. אני מסכימה שכריתת איברים כמו ראש או רגל או צוואר גורמת יותר נזק (לרוב, אלא אם יש סיבוך הגורם למוות גם בכריתת האיברים הקטנים יותר, וזה כבר קרה לא פעם) מכריתת אצבע או עקירת ציפורן או מכריתת עורלה, אך זו עדיין כריתה מיותרת של איבר בגוף. אז כן, סירוס זה יותר חמור מברית מילה, אךבסופו של דבר שניהם מיותרים, ומי שמתנגד לכריתת איברים ברמה העקרונית אמור להתנגד גם לברית מילה.
 

wgaf

New member
אני גם לא מתלהב מברית מילה.

ואני דוחה בשאת נפש את כל הטיעונים בדבר היות ההליך בריא.
יחד עם זאת אני בטוח שההשלכות של ההליך הן מינוריות ולכן אני לא עוסק בנושא.
 

KallaGLP

New member
מינוריות... עד שאיזה תינוק

מת מזה או סובל מסיבוכים, חלקם בלתי הפיכים. אין שום הצדקה למקרים של סיבוך או מוות ולו של תינוק אחד בגלל פעולה מיותרת שלא תורמת כלום לאף אחד.
במקרה של כלבים - דווקא העיקור או הסירוס מונע הרבה יותר מקרים של מוות וסבל מאשר הבעיות שהוא גורם, ולכן פה אני רואה הצדקה.
 

עמית184

New member
ועדיין, זה לא מנע ממך לבצע את ההליך הכירורגי

הזה בילדיך בלי למצמץ ובלי לחשוב פעמיים (ומדובר בהליך כירורגי לכל דבר ועניין. חיתוך בבשר החי של איבר שאינו נגוע במחלה - מעשה ברברי, מתנשא ופוגעני. מעצם מהותו של המעשה).

ועדיין לא נתת אפילו בדל טיעון רציונלי אחד מדוע אתה כן בחרת לחתוך באיבר החי של ילדיך שלא היה נגוע במחלה, בלי שום צידוק רפואי או ענייני כלשהו, ללא כל סיבה ווט סו אבר. לנו לפחות יש טיעונים כבדי משקל להצדקת הסירוס.

וכל עוד לא הצלחת להצדיק את חיתוך איבר המין של ילדיך, אין לך זכות לדבר על הטיעון המוסרי.

ובכלל, כמה התפתלויות סביב עניין עקרוני, מוסרי טהור. כשזקוקים לכל כך הרבה התפתלויות, מדוע זה כן שונה, מדוע זה לא שונה, מדוע זה כן וההוא לא, כדי להצדיק דבר שאתה פסלת ברמה העקרונית, המוסרית ("חיתוך כל איבר אשר אינו נגוע במחלה הוא מעשה ברברי, מתנשא ופוגעני. מעצם מהותו של המעשה") - כנראה שמנסים להסתיר משהו. בדרך כלל המשהו הזה זו צביעות, או דו פרצופיות. ובינך לבין עצמך, כנראה שגם אתה מודע לזה.

אז שוב, לאחר שחשפנו את הצביעות והדו פרצופיות שבבחירות המוסריות שלך בעניין הזה בדיוק, אתה די פסול עדות בעניין הזה.

אז הנה כבר טיעון "מוסרי" אחד פחות.

הלאה, איזה עוד טיעונים היו לך?
 

wgaf

New member
אני לא מתפתל

אני אומר בצורה מאד ברורה שמעשה הסירוס הוא מעשה ברברי, מתנשא ופוגעני. מעצם מהותו של המעשה. מעשה של חיתוך הבייצים. אם אתה צריך טיעונים על מנת להבין את האכזריות והמפלצתיות שבמעשה אז אולי אתה צריך לכתוב בפורום פסיכופטים.
אני לא צריך להתפתל. אני הוא זה שנמנע מלבצע את הטלת המום הפוגענית. אתם, המסרסים הם אלו שצריכים להתפתל על מנת להצדיק, בעיקר בפני עצמכם את ביצוע המעשה הפוגעני. אני משאיר את הכלב כמו שהוא. אין בי שום צורך להתפתל או להציג טיעונים.
אני גם לא זקוק לתעודת כשרות ממך על מנת לאוור את עמדותי מפעם לפעם.

כעת אני נאלץ לחזור על עצמי בפעם הרביעית:
אי אפשר להשוות בין הורדת העורלה לבין סירוס. ההשוואה מופרכת והזויה.
לא מדובר בכריתת איבר. זה חתיכת עור אשר להסרתה יש השלכות מזעריות ומקומיות והשני זה איבר מתפקד אשר להסרתו יש השלכות כבדות . השלכות שבעיינך רצוניות ובעייני מגונות

אני לא צריך לתת שום טיעון מדוע החלטתי לבצע ברית מילה בילדי. מכוח העובדה שזה אינו פורום ברית מילה. אם הייתי מעוניין לדון בנושא הייתי מתדיין בו בפורום ברית מילה.

ותרשה לי לסכם במשפט שהפך לקאלט : מי שלא מסכים איתי מוזמן לסרס את עצמו.
 

עמית184

New member
אתה אומר, ובצדק, שהמסרסים הם אלו שצריכים

להתפתל על מנת להצדיק את ביצוע המעשה. ואנחנו עושים. כלומר, מצדיקים, מביאים טיעונים, סיבות, כוונות, צידוקים, הסברים מדוע זה נחוץ. אחד ההסברים מתייחס למצב הכלבים הקטסטרופלי והבלתי נסבל בארץ, שכל חובב, לא רק אוהב, כל חובב כלבים מזדעזע ממנו. אני מניח שאפילו אתה. מצב שמצריך מתן פתרונות מעשיים.

עכשיו, אני לא מכיר פתרונות אלטרנטיביים או יותר טובים לשיפור מצב הכלבים בארץ. בעצם אני לא מכיר פתרונות אלטרנטיביים נקודה. סירוס ועיקור המוני, כמו גם החדרת המודעות הציבורית שבחשיבותם, הם הפתרון היחיד שמקובל לא רק בארץ, אלא בכל מדינות המערב.

אתה אומר שאנחנו צריכים להתפתל על מנת להצדיק את עמדותנו? אדרבא, אנחנו עושים זאת. אבל אותו כלל מתחייב גם כלפי מי שמתנגד לפתרונות המקובלים. מי שמתנגד וחושב כי יש דרכים אלטרנטיבות לפתור או לשפר את מצב הכלבים בארץ, יואיל לבוא ולפרט את משנתו. יבוא ויפרט את רעיונותיו לפתרונות אלטרנטיביים.

כל עוד לא מוצגת פה על ידך וע"י נושאי הצלב של האשכים וההרבעות תוכנית חלופית ופתרונות אלטרנטיביים מעשיים לשיפור מצב הכלבים בארץ, מדובר מבחינתי בעצימת עיניים או אטימת הלב, או שניהם. ומי שעוצם את העיניים ואוטם את ליבו למצב הקיים איננו בר שיח לדיון כזה, מבחינתי.

או שסתם מדובר בפטפטן מקליקן קליק-קליק שרק מפטפט קליק-קליק בפורומים וירטואליים, מתנגד קליק-קליק לכל דבר קליק-קליק אבל להציע משהו אמיתי? ממשי? מעשי? חס וחלילה קליק-קליק. זה גדול עליו.

קליק-קליק.
 

wgaf

New member
מי אמר שאני מתנגד לכל דבר?

שים לב, הדבר היחיד שאני מתנגד אליו ואשר מנוגד לדעות הרצויות בפורום הוא סירוס.
אם לא הייתי מתנגד לסירוס הרי למעשה הייתי נתפס בעיני הגולשים בפורום כטיפוס חיובי.
אפשר לשכנע אותי בכל דבר. אפשר למשל לשכנע אותי שהשימוש בקולר חנק הוא פסול ( לא השתכנעתי, אבל הייתי יכול להשתכנע ...) . דבר אחר לעולם לא תצליחו לשכנע אותי. לסרס את הכלבים שלי. לכרות את הביציים של הכלב שאותו אני רואה כבן משפחה.

אני לא חייב להציג תוכנית לשיפור מצב הכלבים בארץ על מנת לטעון כי סירוס הוא הטלת מום אכזרית.
 

עמית184

New member
תיקון קטן: לא מדובר בעמדות "רצויות", ואין פה

מבחני קבלה לפורום על סמך עמדות או אג'נדה.

מדובר בעמדות המקובלות על רוב רובם המוחלט של משתמשי הפורום, גם כאלה (כמוני) שלא פעילים, לא מתנדבים, לא מכירים ולא מיודעים עם שום דבר ועם אף אחד. רק מודעים.

ותודה לאל שסירוס ועיקור מקובל על חלק גדול, אם לא רוב, ציבור בעלי הכלבים בארץ.

(ואני אומר זאת לא רק על סמך מבחן הפורום, גם על סמך מבחן המציאות. בהערכה גסה אומר ש-95 אחוזים מהזכרים שאני רואה, פוגש ומכיר הם מסורסים. לפחות בת"א. אני יכול רק להניח מספר דומה לגבי נקבות, רק שאצלן לא רואים. זכר אחד בערך מבין כל עשרים או שלושים כלבים שאני רואה איננו מסורס. המודעות לכך בקרב הציבור גבוהה ועולה עוד. תודה לאל. תודה לאל שגם בפורום מדובר במיעוט שבמיעוט. מיעוט רעשני אמנם אבל זניח לחלוטין מספרית).
 

עמית184

New member
ואגב, גם אני אינני מתנגד לשימוש בקולרי חנק

נהפוכו - אני חסיד של שימוש בקולרי דוקרנים, ומהבודדים פה בפורום שאיננו מתנגד לשימוש מושכל בקולר אלקטרוני ואפילו מוצא בזה אביזר אילוף יעיל וטוב, עדיף אפילו על קולר חנק. ורבים יוצאים עלי בשל כך. ועדיין, לא חושב שיש פה מישהו בפורום שחושב שאינני טיפוס חיובי, או שחושב שאני טרול.

כנראה שאולי בכל זאת יש סיבה שהיא מעבר לכך.
 
למעלה